Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Mij heeft er niemand iets gevraagd over de app.
Die is toch niet gekoppeld aan je rijksregisternummer ?
Niets van gezegd ook want ik heb hem nooit aan staan.
Wordt die app hetzelfde als de lijsten in de cafés ?
Geen tests voor asymptomatische covid verdenking ?
Achter mij stond iemand van wie de echtgenote besmet was. Hij had geen symptomen.
@Dixit : het platform van het triage centrum / lab (grote groep) werd later geupdate dan cozo.
De melding van het lab was er om 14.30. Moet zo goed als direct zichtbaar geweest zijn op cozo. Op dat andere platform maar 2,5 uur later.
Die is toch niet gekoppeld aan je rijksregisternummer ?
Niets van gezegd ook want ik heb hem nooit aan staan.
Wordt die app hetzelfde als de lijsten in de cafés ?
Geen tests voor asymptomatische covid verdenking ?
Achter mij stond iemand van wie de echtgenote besmet was. Hij had geen symptomen.
@Dixit : het platform van het triage centrum / lab (grote groep) werd later geupdate dan cozo.
De melding van het lab was er om 14.30. Moet zo goed als direct zichtbaar geweest zijn op cozo. Op dat andere platform maar 2,5 uur later.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 22 oktober 2020, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ondertussen hebben we weer een medestander minder. James Randi, de wereldberoemde ontmaskeraar van homeopaten en andere zwendelaars is komen te overlijden:
Beroepsscepticus James Randi (92) overleden
Het zal aan de rationelen hier op SG zijn om zijn levenswerk verder te zetten
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
'De rationelen' is een merk, vermoed ik.
Als het een eretitel zou zijn is het toch maar zelfverklaard.
Als ik de groep een naam moet geven wordt het eerder de 'verstandelijk beperkten'.
Misschien mag je mijn gehandicaptenkaart eens lenen
Als het een eretitel zou zijn is het toch maar zelfverklaard.
Als ik de groep een naam moet geven wordt het eerder de 'verstandelijk beperkten'.
Misschien mag je mijn gehandicaptenkaart eens lenen
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Da's idd meestal het geval
Requiescat in pace
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De Vraag is waar eindigt dit allemaal
Tja, als traceren nog niet lukt bij 100 besmettingen per dag, gaat het bij 10.000 zeker niet lukken. Men zou daar op dit moment beter gewoon mee stoppen, kost massa's geld en brengt niks op. Vragen aan diegene die positief getest hebben om zelf hun contacten te verwittigen zal veel efficiënter en sneller gaan.
Over enkele jaren als een of ander wikipedia artikel en ooit nog eens als vermelding bij de belangrijke gebeurtenissen in de 21ste eeuw
Survival of the fittest, Timo.
We moeten er allemaal door, en ik geef eerlijk toe: het enige wat me tegenhoudt om nu naar die collega te rijden en me bewust te laten besmetten, is dat kleine kansje dat ik op m´n buik in ´t UZ beland.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik moet zeggen ik hou men kring erg beperkt maar de continu angst om besmet te raken is er toch.
Akkoord, ik draag het correct daar waar het verplicht is, goed wetend dat het niets doet tegen een virus van 0,12 micron groot .Aerolla schreef: ↑22 oktober 2020, 17:45 Ik vind dat mondmaskers heel goed werken voor wat ze moeten dienen: boetes vermijden
Verder dan dat hebben ze weinig nut uiteraard, maar meer hoeft het voor mij ook niet te doen...
Dus zolang de heersende orde zijn verstand niet terugvindt en ze afschaft, is het -jammer genoeg- nodig dat we ze pro forma dragen.
Welke kleur of dikte dat dan moet zijn kan me niks schelen: diegene die het minst stoort ^^
Corona (*), een middel dat de natuur heeft ontwikkeld om de overbevolking tegen te gaan ?
(*) volgens Trump de schuld van de Chinezen
(*) volgens Trump de schuld van de Chinezen
Van Ebola zouden we tenminste al vanaf zijn geweest en hadden we geen lockdown moeten doen en mondmaskers ^^
Die niet-dodelijke virussen zijn eigenlijk dus lastiger dan de dodelijke, om de redenen die hiervoor reeds vaak zijn aangegeven
Die niet-dodelijke virussen zijn eigenlijk dus lastiger dan de dodelijke, om de redenen die hiervoor reeds vaak zijn aangegeven
De Chinezen hebben het nochtans goed onder controle.
En hier schijnt het wat minder te lukken.
Wiens schuld zou het dan zijn ? De natuur of de Chinezen ?
Het ging Ergens opduiken he.
Net zoals Sars, Mers, noem maar op. En dit gaat nooit meer weg, net zoals je die bacteri¨le besmetting van water niet uit de wereld krijgt : Legionella.
Er gaan wel nog virussen op de wereld verschijnen. .
Deze oefening toont alleszins al dat we niet veel verder staan dan in de middeleeuwen qua mentaliteit en kordaatheid tegen een mogelijk nog zwaardere bedreiging.
Aerolla ? Covid / Corona geen dodelijk virus ? Ge slaat weer spijkers met mokerhamers he man. Met Ebola zou je nog meer zeker zijn van een lockdown en zou de helft die het krijgt (minstens) sterven.
Het komt van de Amerikanen ! Niet van de Chinezen. Ze hebben het jaren geleden al aangekondigd in een liedje van Simon and Garfunkel :
''''Goodbye to Rosie, the queen of Corona
Seeing me and Julio down by the schoolyard'''
(((((Mama pajama rolled out of bed, she ran to the police station
When the cop found out, he began to shout, he started the investigation
And it's against the law, it was against the law
What what mama saw, it was against the law))))
En hier schijnt het wat minder te lukken.
Wiens schuld zou het dan zijn ? De natuur of de Chinezen ?
Het ging Ergens opduiken he.
Net zoals Sars, Mers, noem maar op. En dit gaat nooit meer weg, net zoals je die bacteri¨le besmetting van water niet uit de wereld krijgt : Legionella.
Er gaan wel nog virussen op de wereld verschijnen. .
Deze oefening toont alleszins al dat we niet veel verder staan dan in de middeleeuwen qua mentaliteit en kordaatheid tegen een mogelijk nog zwaardere bedreiging.
Aerolla ? Covid / Corona geen dodelijk virus ? Ge slaat weer spijkers met mokerhamers he man. Met Ebola zou je nog meer zeker zijn van een lockdown en zou de helft die het krijgt (minstens) sterven.
Het komt van de Amerikanen ! Niet van de Chinezen. Ze hebben het jaren geleden al aangekondigd in een liedje van Simon and Garfunkel :
''''Goodbye to Rosie, the queen of Corona
Seeing me and Julio down by the schoolyard'''
(((((Mama pajama rolled out of bed, she ran to the police station
When the cop found out, he began to shout, he started the investigation
And it's against the law, it was against the law
What what mama saw, it was against the law))))
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Old but gold: