trackers
TIP
Re: trackers
wordt de lyxor nog verhandeld, ik vind de laatste koers van 07/10 ondertussen al 3 dagen geleden, nergens lijkt deze nog effectief verhandeld te worden
Ik heb de indruk dat ie geblokkeerd staat zolang Fortis niet verhandeld wordt... sedert de schorsing van Fortis is er geen beweging meer te zien.kiama schreef: wordt de lyxor nog verhandeld, ik vind de laatste koers van 07/10 ondertussen al 3 dagen geleden, nergens lijkt deze nog effectief verhandeld te worden
Kan je hier eens een linkje plaasten waar je die tracker kan volgen...?JurgenG schreef:Ik heb de indruk dat ie geblokkeerd staat zolang Fortis niet verhandeld wordt... sedert de schorsing van Fortis is er geen beweging meer te zien.kiama schreef: wordt de lyxor nog verhandeld, ik vind de laatste koers van 07/10 ondertussen al 3 dagen geleden, nergens lijkt deze nog effectief verhandeld te worden
Hier bijvoorbeeld: http://www.tijd.be/beurzen/60168051johan d schreef: Kan je hier eens een linkje plaasten waar je die tracker kan volgen...?
(stond al wat hoger in een vorig bericht)
Zou het nu een moment kunnen zijn om deze te kopen???.
En waar kan ik deze kopen
Of je nu een goeie zaak doet met er te kopen kan ik niet op antwoorden...aiko1602 schreef: Zou het nu een moment kunnen zijn om deze te kopen???.
Je kan ze in principe kopen overal waar je ook aandelen kan kopen (dus in alle banken).
Re: trackers : hoe zit het met het dividend?
Kan iemand verduidelijking geven ivm het al dan niet uitkeren van dividend bij trackers?
Hoe zie/weet je of een tracker al dan niet dividend uitkeert (resp. kapitaliseert)?
En zo ja: wanneer gebeurt dat (jaarlijks?)?
PS Dank bij voorbaat voor elk deskundig antwoord!
Hoe zie/weet je of een tracker al dan niet dividend uitkeert (resp. kapitaliseert)?
Laatst gewijzigd door hans d op 13 januari 2009, 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: trackers : hoe zit het met het dividend?
Alle informatie over trackers kun je vinden op de websites van de 'uitgevers' en voor degenen die noteren op euronext ook op euronext.com. Eventueel gewoon even Googlen op de naam van de tracker heeft mij in de meeste gevallen de gewenste info gegeven.hans d schreef:
Kan iemand verduidelijking geven ivm het al dan niet uitkeren van dividend bij trackers?
wat denken jullie... zou het zo stillaan tijd worden om een BEL20 tracker aan te schaffen?
Spijtig genoeg heeft niemand een glazen bol... wie altijd goed gokt wordt schatrijk...johan d schreef: wat denken jullie... zou het zo stillaan tijd worden om een BEL20 tracker aan te schaffen?
Ikzelf stap stilaan en gespreid in de tijd terug in enkele trackers.