Corona-virus.
Re: Corona-virus.
In Augustus kloeg niemand toen de hele provincie Antwerpen strenge maatregelen voorgeschoteld kreeg, niet de rest van Vlaanderen, en zeker niet het brandende Brussel en al zeker niet het Wallonië van de 'uniforme' bouchez...
God beware me...Je mocht zelfs met de auto niet naar het bos om te wandelen ook al zat je er alleen in..Uiteraard de natte droom van MVR. Waarom laat hij de mensen niet inmetselen in hun huis zoals in China, WUHAN style!sortino schreef: ↑25 oktober 2020, 17:26 K
In ieder geval lijkt me een lockdown zoals in maart ook in Vlaanderen absoluut noodzakelijk. Dat voor een maand en dan geleidelijk per provincie versoepelen. Als je de snelle evolutie van de curves bekijkt van ziekenhuisopnames en ICU dan dreigen we serieus in de problemen te komen.
Onze minister van onderwijs is van dezelfde partij als Jambon.
En wel de grootste meeloper van die partij. Voert strikt de richtlijnen uit van zijn partij.
Dat is de partij waarvan de leden elke avond gaan slapen met een koptelefoon die eindeloos herhaalt: "echte cijfers van echte doden zijn niet relevant. Catastrofale cijfers van ziekenhuisopnames zijn niet relevant. Ronduit alarmerende cijfers van patiënten op intensieve zorgen zijn niet relevant. Onbestaande cijfers van indirecte doden zijn relevant."
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Leuke buurt waar jij woont.
Jaja, ordnung muss sein
Dit meisje kon ook genieten van zo'n vriendelijke buren:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik vind wel dat mensen die zich echt van niks aantrekken hoge boetes mogen krijgen, gezond verstand gebruiken en afstand houden ed is toch duidelijk nodig.
Alleen in de auto of in het bos ;-)
Het is trouwens bewezen dat ook bomen corona kunnen krijgen (heb ik van een betrouwbare site) dus is het beter dat je niet meer naar bossen gaat.
Emoji's voor CN en Pukkie : en
Een nadenkertje over MVR : als hij echt zo machts- en/of mediageil zou zijn haalt hij toch totaal geen voordeel uit al die maatregelen, want geen maatregelen meer geen coronavirus geen MVR op televisie ... toch ?
Ver genoeg van die speciale bomen blijvengeebee schreef: ↑25 oktober 2020, 17:45Alleen in de auto of in het bos ;-)
Het is trouwens bewezen dat ook bomen corona kunnen krijgen (heb ik van een betrouwbare site) dus is het beter dat je niet meer naar bossen gaat.
Emoji's voor CN en Pukkie : en
Een nadenkertje over MVR : als hij echt zo machts- en/of mediageil zou zijn haalt hij toch totaal geen voordeel uit al die maatregelen, want geen maatregelen meer geen coronavirus geen MVR op televisie ... toch ?
[/quote]
Ik denk dat zijn voordelen groter zijn dan men inschat, althans sommigen toch
[/quote]
Nooit gemerkt dat hij voor maatregelen is die hem niet beïnvloeden, en tegen maatregelen die hem wel beinvloeden?
(een beetje zoals de meesten op dit forum dus ^^ )
De fabels in onze pers doorprikt : Wallonië en Brussel modderen maar wat aan.
Vlaanderen is strenger, neemt meer maatregelen, doet er wat aan.
Jaja Janneke Eps.
Het is er aan te zien.
Janneke weet het ook beter dan de virologen en Janneke is ook doof voor de ziekenhuizen die niet meer weten hoe ze het gaan aanpakken bij de volgende verdubbeling.
Polonaise achteruit !
""Zo ne goeien hebben wij nog niet gehad.""
Vlaanderen is strenger, neemt meer maatregelen, doet er wat aan.
Jaja Janneke Eps.
Het is er aan te zien.
Janneke weet het ook beter dan de virologen en Janneke is ook doof voor de ziekenhuizen die niet meer weten hoe ze het gaan aanpakken bij de volgende verdubbeling.
Polonaise achteruit !
""Zo ne goeien hebben wij nog niet gehad.""
Inderdaad kan je zeggen dat sedert september de cijfers omhoog zijn gegaan. School, terugkeer uit verlof, ..., zullen daar wel iets mee te maken hebben.Weverke schreef: ↑25 oktober 2020, 17:36Onze minister van onderwijs is van dezelfde partij als Jambon.
En wel de grootste meeloper van die partij. Voert strikt de richtlijnen uit van zijn partij.
Dat is de partij waarvan de leden elke avond gaan slapen met een koptelefoon die eindeloos herhaalt: "echte cijfers van echte doden zijn niet relevant. Catastrofale cijfers van ziekenhuisopnames zijn niet relevant. Ronduit alarmerende cijfers van patiënten op intensieve zorgen zijn niet relevant. Onbestaande cijfers van indirecte doden zijn relevant."
Kinderen naar school, ouders uit werken, dus grootouders zullen er wel voor zorgen. Die jongeren hebben geen of amper symptonen, maar riskeren wel besmet te zijn en anderen te besmetten. Wat mij betreft wordt dit bewezen door het lerarenkorps dat her en der besmet raakt, zelden hoor je van leerlingen.
Op die manier worden ouders, grootouders en overgrootouders (in WZC's) ook besmet met alle gevolgen die we ondertussen kennen.
Het is zeer moeilijk om iedereen in hokjes te steken, maar indien de generaties onderling slimmer zouden zijn en elkaar weinig of niet opzoeken zouden m.i. al die sluitingen en beteugelingen iet hoeven. Want, achteraf hoor je ook weinig van besmettingen van die jongerenparty's (voor zover mij bekend). De aandacht wordt teveel op het verkeerde gelegd, ook is er geen melding in welke leeftijdscategorie nu de meeste overlijdens plaats vinden.
Logisch lijkt mij dit te weten zodat men hierop kan inwerken.
[/quote]
Juist ... die mens zijn enige betrachting is bekend blijven en daarvoor heeft hij alles over
Als je ook maar één seconde denkt dat het verhaal is van MVR dan doe ik zelfs de moeite niet meer om te reageren, ik verpruts mijn tijd graag met discussiëren maar het moet enig nut hebben, dit heeft geen nut !
Als je zou zien dat er ergens wordt ingebroken, ben jij dan van het soort dat de andere kant uitkijkt of gelden daarvoor dan ineens andere regels?
In onze wijk houdt overigens iedereen zich gewoon aan de corona regels. Lees regelmatig dat dat in bepaalde wijken minder het geval is dus doe er dan iets aan.
Quality growth investor
Juist ... die mens zijn enige betrachting is bekend blijven en daarvoor heeft hij alles over
Als je ook maar één seconde denkt dat het verhaal is van MVR dan doe ik zelfs de moeite niet meer om te reageren, ik verpruts mijn tijd graag met discussiëren maar het moet enig nut hebben, dit heeft geen nut !
[/quote]
van ranst zou het voorbeeld kunnen geven en zijn niet essentiële verplaatsingen (rijden van studio naar studio) kunnen laten en het gepeupel raad geven vanachter zijn pc in een videochat...
[/quote]
van ranst zou het voorbeeld kunnen geven en zijn niet essentiële verplaatsingen (rijden van studio naar studio) kunnen laten en het gepeupel raad geven vanachter zijn pc in een videochat...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bij inbraak zijn er sowieso slachtoffers, simple as that.
Hoe kan jij dat nu weten? Heb je bij alle buren camera's geplaatst?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.