cooperatieve aandelen
TIP
Re: cooperatieve aandelen
klopt, voordelen die het sop van de kool niet waard zijn. Nu de primaire reden om deze coöperatieve aandelen te kopen is voor mij louter het dividend.
Laatst gewijzigd door Ardennois op 26 oktober 2020, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Argen-Co bijkopen kan al niet meer. 5milj bereikt...
10u17: reeds vervroegd afgesloten.
Dat is wel heel belachelijk, want was pas mogelijk van 10u00 en heb niet eens de gelegenheid gekregen om effectief bestelling te plaatsen.
Dat is wel heel belachelijk, want was pas mogelijk van 10u00 en heb niet eens de gelegenheid gekregen om effectief bestelling te plaatsen.
Aan 5.000 € per coöperant heb je natuurlijk maar 1.000 coöperanten nodig om dit te volstorten en gezien soms man/vrouw in gezin kom je er wellicht al met slechts een 700-tal huishoudens. Was dus wel enigszins te verwachten dat je er stipt op tijd bij moest zijn.
Allee dan: ik ben dus ook te laat!
Vanmorgen had ik eerst enkele dringende telefoontjes te doen, en tegen dat ik bij ArgenCo kon inloggen was ik er al aan voor de moeite.
Toch raar: want in de e-mail staat dat de inschrijvingen pas vandaag om 10u00 zouden beginnen en enkele minuten later werd er al vervroegd afgesloten omdat de 5 miljoen bereikt is.
Vanmorgen had ik eerst enkele dringende telefoontjes te doen, en tegen dat ik bij ArgenCo kon inloggen was ik er al aan voor de moeite.
Toch raar: want in de e-mail staat dat de inschrijvingen pas vandaag om 10u00 zouden beginnen en enkele minuten later werd er al vervroegd afgesloten omdat de 5 miljoen bereikt is.

Het ging inderdaad zeer snel. Ik weet niet of ik te laat was.
Ingeschreven. Om 10h05 mail met overschrijvingsdetails ontvangen. Maar nooit de kans gehad het borderel te tekenen. De pagina sprong steeds naar Acces Denied en bestaat nu niet meer. Afwachten dus...
Ingeschreven. Om 10h05 mail met overschrijvingsdetails ontvangen. Maar nooit de kans gehad het borderel te tekenen. De pagina sprong steeds naar Acces Denied en bestaat nu niet meer. Afwachten dus...
Ik heb geen mail gekregen, na op de koop knop te drukken kreeg ik rekening nr + gestructureerde mededeling. Verder niets meer.tommelein schreef: ↑26 oktober 2020, 11:48 Het ging inderdaad zeer snel. Ik weet niet of ik te laat was.
Klopt nochtans, stipt om 10 uur (na aftelklok) werd de 'ik koop aandelen'-knop actief. Wel ook geen bevestigingsmail of te tekenen borderel ontvangen, maar alleen een rekeningnummer met gestructureerde mededeling.
Poldermol is juist uit bed gerold en viste ook achter het net. Spijtig!
10u02 website geopend en besteld.
10u10 overschrijving uitgevoerd vanaf een Argenta-rekening, dus flitsbetaling, normaal ben ik er dan wel bij.
Ik vermoed dat bestaande vennoten gestructureerde mededeling kregen tijdens bestelprocedure en geen aparte email meer. Nieuwe coöperanten wel via mail.
Vennootvoordelen stellen niet veel voor. Maar bij Cera vind ik de laatste jaren ook niet veel naar mijn gading.
10u10 overschrijving uitgevoerd vanaf een Argenta-rekening, dus flitsbetaling, normaal ben ik er dan wel bij.
Ik vermoed dat bestaande vennoten gestructureerde mededeling kregen tijdens bestelprocedure en geen aparte email meer. Nieuwe coöperanten wel via mail.
Vennootvoordelen stellen niet veel voor. Maar bij Cera vind ik de laatste jaren ook niet veel naar mijn gading.
Is het nog wel interessant?
Pas mijn dividend ontvangen voor dit jaar en is gehalveerd t.o.v. van vorig jaar!
Pas mijn dividend ontvangen voor dit jaar en is gehalveerd t.o.v. van vorig jaar!
Ik kon ook geen bestelling plaatsen. Nochtans de dagen ervoor met Argen-Co getelefoneerd om info, omdat ik me ten vroegste kan vrijmaken tussen 10u10 en 10u20. Ze hadden me verzekerd dat ik minstens de hele dag de tijd zou hebben om in te schrijven. Ik logde dus in vanaf het belteken om 10u10. Maar helaas was de speeltijd al voorbij...
Het is toch 1,50% dat je nu ontvangen hebt? Ik ben er alvast content mee.
Inschrijven op de nieuwe coöperatieve aandelen zal niet meer lukken. Ze waren in paar minuten verkocht.
Bij mij was het ook net te laat voor Argen-Co, maar nadat ik hen via mail, mijn teleurstelling had laten blijken, stelden ze me voor om mij op een wachtlijst te zetten.
Dat heb ik dan ook gedaan, maar of dit iets uitmaakt weet ik niet. Misschien dat ik nu voorrang krijg bij een volgende uitgifte?
Dat heb ik dan ook gedaan, maar of dit iets uitmaakt weet ik niet. Misschien dat ik nu voorrang krijg bij een volgende uitgifte?
Heb juist mijn inleg van argenco teruggekregen, duurde 20 maanden tussen mijn aanvraag tot uitstap en dus nu de teruggave!
Was 8 jaar vennoot maar toen het losgekoppeld werd van argenta bank wou ik eruit stappen.
Zeer zware bevalling geweest met enkele vriendelijke mails heen en weer maar denk ook aan het moment dat u uw inleg terug wenst.
Was 8 jaar vennoot maar toen het losgekoppeld werd van argenta bank wou ik eruit stappen.
Zeer zware bevalling geweest met enkele vriendelijke mails heen en weer maar denk ook aan het moment dat u uw inleg terug wenst.