Holdings
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Holdings
Het is me wat! Maar kan alleen maar concluderen dat ik Lotus Bakeries had MOETEN kopen. Het staren naar een grafiek die al 10 jaar omhoog gaat, betekent handelen! Helaas!
In maart (2020) stond het aandeel rond Euro 2500 het staat nu rond Euro 3500. Inhoudelijk weet ik te weinig van dit bedrijf maar ik ben nu al “zo ervaren” dat ik niet het idee heb dat beleggen over het ‘’inhoudelijke’’ gaat.
In maart (2020) stond het aandeel rond Euro 2500 het staat nu rond Euro 3500. Inhoudelijk weet ik te weinig van dit bedrijf maar ik ben nu al “zo ervaren” dat ik niet het idee heb dat beleggen over het ‘’inhoudelijke’’ gaat.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Oeps Lotus is geen holding. Verkeerd geplaatst. Sorry
De verkoop van chocolade in de chocolade winkels is stilgevallen. In Brugge zie ik geen toeristen en vele winkels zijn dicht of het personeel staat zich te vervelen. Ik zou het liever anders zien, maar ik denk dat Bois Sauvage momenteel correct staat gewaardeerd. De pandemie zal niet zo snel over zijn en zal in de cijfers van het tweede jaarhelft pas duidelijk zijn, omdat in deze periode ook de grootste omzet wordt opgetekend.
-
- Full Member
- Contacteer:
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Die grafiek zegt je absoluut niets over het toekomstige koersverloop. En die 'niets' mag je letterlijk nemen.Jozefien1969 schreef: ↑26 oktober 2020, 20:52 Het is me wat! Maar kan alleen maar concluderen dat ik Lotus Bakeries had MOETEN kopen. Het staren naar een grafiek die al 10 jaar omhoog gaat, betekent handelen! Helaas!
En ja, beleggen gaat wel degelijk over het inhoudelijke, en gelukkig maar, want anders was ik nooit zovele jaren actief gebleven op de beurs. Speculeren op korte termijn, dat gaat niet over het inhoudelijke.
Bois du Sauvage meer dan 4% erbij en dit in een rode beurzenmarkt.
TENCENT new ATH en meer dan 4% vooruit in Hong Kong. Prosus heeft moeite om bij te benen.
Compagnie du bois sauvage terug verkocht. Een etentje verdiend.
Prosus tweede pakket aangekocht. Tencent nieuwe recordkoers en Delivery Hero puike resultaten!
Prosus tweede pakket aangekocht. Tencent nieuwe recordkoers en Delivery Hero puike resultaten!
Interessant verhaal bij Prosus, maar ik wacht nog wat af. Als ik kijk naar je postings, zal het een etentje bij Poverello zijn
Grapje hoor !!
Grapje hoor !!
HIer ook vorige week Prosus toegevoegd aan de portefeuille.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Met dank voor uw opinie. Ter uwer info speculeren doe ik niet. Een gepubliceerde balans lezen kan ik nog; maar zoals u weet staat daar niet alles op. Zoals een ieder hier lees ik veel heb ik een elk beleggingsblad in huis. En tja, daar neem ik dan meestal maar het ''gemiddelde'' uit. Uiteindelijk neem ik dan een besluit. En graag zou ik van u willen weten hoe u het inhoudelijke weet van alle bedrijven waarin u belegt?kierkegaard schreef: ↑27 oktober 2020, 13:17Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Die grafiek zegt je absoluut niets over het toekomstige koersverloop. En die 'niets' mag je letterlijk nemen.Jozefien1969 schreef: ↑26 oktober 2020, 20:52 Het is me wat! Maar kan alleen maar concluderen dat ik Lotus Bakeries had MOETEN kopen. Het staren naar een grafiek die al 10 jaar omhoog gaat, betekent handelen! Helaas!
En ja, beleggen gaat wel degelijk over het inhoudelijke, en gelukkig maar, want anders was ik nooit zovele jaren actief gebleven op de beurs. Speculeren op korte termijn, dat gaat niet over het inhoudelijke.
Beetje Wendel bijgetankt aan 74.
-
- Hero Member
- Contacteer:
U bent te vroeg naar het tankstation gereden! In april of was het in mei kon men tanken aan Euro 61. Maar wellicht is uw GAK lager en kon u tanken aan 74! Ik tank voorlopig niet meer; ik bekijk het eerst allemaal.........
-
- Hero Member
- Contacteer:
Foutje was in maart en wellicht nu weer eind november/eind december.