De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
https://www.emerce.nl/nieuws/vanavond-c ... techreuzen
Is een factor maar het is ook een toegestaan gokje, best eerst een beetje omhoog, hopelijk doen de cijfers van apple de rest
Vandaag net voor de earnings gaan de big techs allemaal een paar % omhoog.BEspaar schreef: ↑29 oktober 2020, 14:21 https://www.emerce.nl/nieuws/vanavond-c ... techreuzen
Is een factor maar het is ook een toegestaan gokje, best eerst een beetje omhoog, hopelijk doen de cijfers van apple de rest
Je wordt dus op je wenken bediend.
Wanneer is de expiratiedatum van je gekochte call?
Die aandelen bewegen allemaal in tandem hé. Eerder trok Snap de rest mee omhoog, vandaag Pinterest. Facebook heeft een track record om U tegen te zeggen. Als ik me niet vergis doen ze het al 2 jaar lang elk kwartaal beter dan verwacht.
13/11.MoreOrLess schreef: ↑29 oktober 2020, 16:53Vandaag net voor de earnings gaan de big techs allemaal een paar % omhoog.BEspaar schreef: ↑29 oktober 2020, 14:21 https://www.emerce.nl/nieuws/vanavond-c ... techreuzen
Je wordt dus op je wenken bediend.
Wanneer is de expiratiedatum van je gekochte call?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hero Member
Hero Member
Bericht door Wimpie85 » 6 Juni 2019, 21:15
Jozefientje... ik stel voor dat u het op wandelen met uw keffertje houdt.
Dit ging over het aandeel Galapagos; helaas heb ik ook een zwaar verlies 20 aandelen gekocht aan Euro 120, die nu op Euro 100 staan. Ach, ik wilde ook snel verdienen....En ik ga nu even wandelen met mijn keffertje............
Hero Member
Dit ging over het aandeel Galapagos; helaas heb ik ook een zwaar verlies 20 aandelen gekocht aan Euro 120, die nu op Euro 100 staan. Ach, ik wilde ook snel verdienen....En ik ga nu even wandelen met mijn keffertje............
Hoe noemt hj of zij, uwe keffer?Jozefien1969 schreef: ↑31 oktober 2020, 20:21 Hero Member
Hero Member
SAP blijft maar dalen op bovengemiddeld volume. Daarnet nog wat extra aandeeltjes ingeslagen aan ong. €90,60 met wat Autodesk-verkopen. Is nu grootste positie met gewicht van ruim 6%.
Beurswaarde €108 miljard. Analisten verwachten een free cash flow van €5 miljard volgend jaar.
EDIT 17:38
Daarnet ook een stukje Rockwell Automation van de hand gedaan. Cash-positie nu 1,7%.
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Heb een paar zeer opportunistische orders klaar staan, mochten de US verkiezingen een schok geven dan kan ik misschien goedkoop inkopen ...
Nog iemand met hetzelfde plan?
Nog iemand met hetzelfde plan?
De beurzen bouwen een feestje aan de vooravond van de verkiezingen. Worden ze morgen wakker met een kater?
Le Chat / De Kat
Le Chat / De Kat
Ik heb ATM puts geschreven op de trackers XLP en XLK. Expiratiedatum is al nu vrijdag. Ze zijn afgedekt door gekochte puts op een lagere strike. Door de hoge volatiliteit kan ik zo op een paar dagen toch een kleine winst bekomen en het risico is beperkt. Het doel is die trackers in handen krijgen, en er ondertussen al iets op verdienen.
Zet een putje op Alibaba op 280, geeft €440 op 3 dagen.
Koers staat nu 290.
Koers staat nu 290.
Zijn toch veel openingen om te vluchten, door te rollen naar veel lagere koersen.