Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Je hebt dat omgekeerd: diegenen die toen NIET hamsterden leerden om dat NU wèl te doen.
Alleen hebben overheid en kwakzalvers dat nu wat lastiger gemaakt, met hun detectoren- telsystemen, rode lichten enz aan ingangen. De volgende leerstap van een hamsteraar is voor het gros van de andere hamsteraars te zijn, en die slimmere zag ik eerder gepasseerde week: abnormaal druk voor wo en do.
Je zou het kunnen vergelijken met immuniteitsopbouw en evolutie (door selectie), dat is ook zo een "leerproces".
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf
Moeten de grenzen dan niet dicht en iedereen in de buurt van zijn woning blijven?
Of is het eerder zoiets:
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Banee, gewoon de online activiteit op bedrijfssite/server. Waarom denk je dat overheid & co zo graag internet voor iedereen hebben - dat is véél gemakkelijker te controleren.anonymous schreef: ↑31 oktober 2020, 10:02Enkele ideetjes.
- huiszoekingsbevel om na te gaan of je wel op je bureaustoel zit.
- met een drone met warmtecamera boven uw kot vliegen om na te gaan of uw pc aan staat.
- binnenvallen in het bedrijf om het aantal aanwezigen te tellen.
Moet ik er emoji's bij zetten of snap je het zonder?
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf
Ik vraag me wel af wat die honderden wachtende mensen nodig hebben van Ikea?
Extra stoelen nu ze niet meer naar terrassen en cafés mogen?
Een grotere tafel nu alle gezinsleden weer terug thuis gaan zijn, om samen te eten en gezelschapsspelletjes te spelen?
Of extra opbergkasten en dozen voor de spullen die ze vandaag nog gaan kopen in Action, Kruidvat en aanverwanten?
-
- Hero Member
- Contacteer:
hmm het is wel heel bizar dat weer alles maar gedeeltelijk toe is.
En idd ik snap die ikea mensen ook echt niet...
En idd ik snap die ikea mensen ook echt niet...
Best wel even nader toelichten. Want tijdens de eerste lockdown hebben jouw collega's dat allemaal inderdaad daadwerkelijk uitgehaald.anonymous schreef: ↑31 oktober 2020, 10:02Enkele ideetjes.
- huiszoekingsbevel om na te gaan of je wel op je bureaustoel zit.
- met een drone met warmtecamera boven uw kot vliegen om na te gaan of uw pc aan staat.
- binnenvallen in het bedrijf om het aantal aanwezigen te tellen.
Moet ik er emoji's bij zetten of snap je het zonder?
Maar goed, het gaat al vooruit. FTP beseft nu wel, dat je een huiszoekingsbevel nodig hebt alvorens bij iemand naar binnen te denderen. Dat snapten die twee niet die ineens over de heg sprongen.
Mijn werkgever vreest nu al weer voor allerlei vlomse attestjes à la conne.
Voor wat betreft de Ikea: mijn vrouw is nu al een hele tijd aan het zagen om een boekenkast voor de kinderen. Ik dacht: tijdens mijn verlof in de herfstvakantie. Bon, het zal dus Ikea Breda worden.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Vind dan die drone nog het beste idee maar hoe bewijs je dat dan?
Je hebt niet altijd een bevel nodig hoor. En over een heg springen is geen huiszoekingDixit schreef: ↑31 oktober 2020, 11:12 Best wel even nader toelichten. Want tijdens de eerste lockdown hebben jouw collega's dat allemaal inderdaad daadwerkelijk uitgehaald.
Maar goed, het gaat al vooruit. FTP beseft nu wel, dat je een huiszoekingsbevel nodig hebt alvorens bij iemand naar binnen te denderen. Dat snapten die twee niet die ineens over de heg sprongen.
Weverke schreef: ↑31 oktober 2020, 08:53Het is hier al een paar keer aan bod gekomen: binnen de NVA vindt momenteel een verscheurende strijd plaats tussen de groep Theo Francken (100% Vlaams Belang programma) en de groep anti-Francken (0% Vlaams Belang programma).
Inquirer heeft de laatste dagen duidelijk gekozen voor de groep Francken, want sinds enkele dagen brengt hij dezelfde stelling dat Belgie slecht in mekaar steekt.
En nu jij ook.
Is dat een teken dat Francken het overwicht aan het halen is binnen de NVA?
De ploeg anti-Francken heeft al duidelijk aangegeven dat ze in dit geval niet bij NVA kunnen blijven.
De vraag is dus: wie zal meest voordeel halen van deze ommezwaai binnen NVA: NVA of Vlaams Belang?
En wat zal Bart De Wever doen? Hij is zogezegd neutraal, was akkoord om een zesde termijn als voorzitter te doen om de partij samen te houden, maar hij is absoluut geen voorstander om met NVA een 100% Vlaams Belang koers te volgen. Herinner je zijn woorden: "mijn baas is de Voka".
Ik ben geen NVA stemmer, ik haal gewoon aan dat de structuur van België op geen kl*ten trekt . Wat er hier allemaal wordt gespendeerd aan politieke postjes en instellingen. Dat belastingsgeld kan je gebruiken voor andere maatschappelijke doeleinden. ‘t Is toch niet omdat je een efficiënt land wil dat je een NVA of VB sympathisant bent?
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Volgens VLD-voorzitter Lachaert leven we in een fantastisch land en moet dat dringend nog een pak versterkt worden.
De regering De Croo draagt alvast haar steentje -zeg maar gerust rotsblok- bij: de jaarkijkse werkingskosten voor zijn positieve verbindende regering exploderen met maar liefst een kwart tot meer dan 68.000.000 euro komend jaar!
https://www.standaard.be/cnt/dmf20201027_97983034
Geen wonder dat ze al na amper 5 weken regeren al een eerste platte vermogensbelasting moet gaan invoeren voor spaarders en beleggers! Dat dit in ware Judas-stijl tot op het toetredingscongres door voorzitter E.Lachaert staalhard ontkend werd, maakt het allemaal nog veel weerzinwekkender voor trouwe liberalen die massaal overlopen naar zij die spaarders, werkers en zelfstandige ondernemers wél hoog in het vaandel dragen.
https://www.facebook.com/nieuwvlaamseal ... 7860979910
VLD verloor niet toevallig 1/4de van haar kiezers sinds mei 2019 volgens de lastste peiling, en zag minstens 450 leden overlopen naar N-VA volgens goed ingelichte bronnen...
De regering De Croo draagt alvast haar steentje -zeg maar gerust rotsblok- bij: de jaarkijkse werkingskosten voor zijn positieve verbindende regering exploderen met maar liefst een kwart tot meer dan 68.000.000 euro komend jaar!
https://www.standaard.be/cnt/dmf20201027_97983034
Geen wonder dat ze al na amper 5 weken regeren al een eerste platte vermogensbelasting moet gaan invoeren voor spaarders en beleggers! Dat dit in ware Judas-stijl tot op het toetredingscongres door voorzitter E.Lachaert staalhard ontkend werd, maakt het allemaal nog veel weerzinwekkender voor trouwe liberalen die massaal overlopen naar zij die spaarders, werkers en zelfstandige ondernemers wél hoog in het vaandel dragen.
https://www.facebook.com/nieuwvlaamseal ... 7860979910
VLD verloor niet toevallig 1/4de van haar kiezers sinds mei 2019 volgens de lastste peiling, en zag minstens 450 leden overlopen naar N-VA volgens goed ingelichte bronnen...
Volledig akkoord. Al vind ik het frappant dat de overheid geen enkel weerwerk biedt tegen Marc Van Rans en z’n team. De economische schade die door deze maatregelen wordt aangericht is enorm.Owlus schreef: ↑31 oktober 2020, 09:02Die virologen zijn dommeriken noch idioten - deze kenmerken zijn niet expres en vergeeflijk, het is wat erger: het zijn kwakzalvers op de betaalrol van de overheid, dewelks bestaat uit andermans met dwang/geweld indien nodig afgepakt geld. Als het politiek tuig (of accuter: hun gesponsorde achterban) dat "overheid" bestuurt morgen beslist dat ze andere beslissingen moeten nemen aangaande dit virus, gaan ze dat braaf kwelen.GroupB schreef: ↑24 oktober 2020, 17:43 Dit jaar 2 keer ziek geweest, anders eigenlijk nooit ziek. Begin september zelf Covid-19 gehad. Ik ben gezond, zonder onderliggende aandoeningen, goed gewicht.
Beetje koorts, beetje griepachtige symptomen, beetje moe, beetje verkouden. Heb dat allemaal gehad. Na 10dagen was het volledig gepasseerd
Het is wat het is zou ik zeggen.
Ik heb de isolatie en quarantaine regels van de dokter heel goed opgevolgd. Maar misschien moeten virologen eens toegeven dat ze nog altijd niks over het virus weten ipv non-stop paniek te zaaien.
De schade die ze dit jaar en nu nog steeds in aanrichtten aan economie en samenleving zal, als ze deze terreur blijven aanhouden de volgende SARS-CoV2 en verdere nieuwe varianten/families uitbraken, van die orde dat de dit jaar reeds geziene wachtrijen en rantsoeneringen, net als in eerdere "communistische", "fascistische" en andere totalitaire strekkingen, het leven van alledag gaan worden. Een grote massa uitgebuitenen onder een juk van een kliek parasieten.
Nog toevoegend: en hun terreur zal, net als een virusepidemie, eveneens in golven blijven gebeuren. Booms en busts. Dit is een forum over sparen, heel relevant is dus als spaarder slimmer wezen dan wat de kliek parasieten je suggereert te doen. Als hun propaganda roze en zonnig kleurt toont, VERKOOP, is het zwart en duister, KOOP. Dat zal hen dwingen tot nog openlijker dievengedrag, voor nog meer herkenning als dusdanig zorgen, en VERZET in de hand werken. Want onthoud: een overheid is NIKS tegen het overgrote bevolkingsdeel dat gezamenlijk ageert.
Covid-19 is niet dé grote killer. Maatregelen ok, maar moet je daarom een half miljoen Belgen (wss meer) op tijdelijke werkloosheid zetten?
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
2020 blijft een annus horribilis: de bekendste Schot is overleden
Requiescat in pace.
Hier in betere tijden met Pussy Galore
Requiescat in pace.
Hier in betere tijden met Pussy Galore
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell