Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Nu zullen er wss wel meer besmet worden. Blijkbaar is er een extreme drukte aan de Ikea, Colruyt, Dreamland, meubekwinkels en noem maar op. Achterlijke politiekers.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Misschien achterlijke mensen? Wie the fuck is nu zo zot om gewoon naar de drukte toe te gaan
Neen, achterlijke mensen. Wie heeft je verplicht om spoorslags naar de winkel te hossen? Zowat alle winkels hebben een webshop uitgezonderd brolwinkels als de Action. Doe-het-zelf zaken e.d blijven open net zoals alle supermarkten. We leven in een land met een heel grote populatie debielen.
achterlijke mensen en
bepaalde invloedrijke lobbygroepen
tuincentra mogen ook open blijven, ook een debiele beslissing
bepaalde invloedrijke lobbygroepen
tuincentra mogen ook open blijven, ook een debiele beslissing
‘t Is door die maatregelen dat ze een soort hamster gedrag in stand werken hé. De vakantieperiode is voor velen een periode dat er wel eens iets wordt gedaan van karwei in huis. Nieuwe kamer voor de kinderen, eens een nieuw bed kopen. In tijden dat er veel veel virus circulatie is, lijkt het me niet slim om te staan aanschuiven. Bepaalde dingen zoals meubelstukken koop je nog altijd beter in de winkel. Dus neen achterlijke politiekers en achterlijke virologen.Timoootjex schreef: ↑31 oktober 2020, 15:35 Misschien achterlijke mensen? Wie the fuck is nu zo zot om gewoon naar de drukte toe te gaan
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Net uitgesteld naar Het Journaal aan het kijken. Je mag niet in een vakantiepark zitten, maar je mag wel het vliegtuig nemen naar de Canarische Eilanden? Waar is de logica????
Met wat geluk mag men in de Canarische Eilanden niet meer het vliegtuig opstaan naar Belgie, het zal hun leren
Een uur gaan aanschuiven om meubels te kopen die je net zo goed online of in Nederland kan gaan kopen ? Goed zot ! Net een nieuwe Senseo gekocht op bol.com en die wordt maandag netjes aan huis geleverd. Ik zal eens gaan aanschuiven in Mediamarkt zeker ? Ik ben niet gek.
Het is niet van vandaag dat er veel virus circulatie is. Het is al weken aan de gang. Wat de politiek en de virologen te maken hebben met de debielen die staan aan te schuiven is me een raadsel. Precies of een nieuw bed of nieuwe meubels geen paar weken kunnen wachten. Ik heb ook een nieuw toilet nodig en redelijk dringend zelfs maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt nu te gaan aanschuiven. Mijn oude toilet zal het wel nog uithouden tot na nieuwjaar.
Als je nu al je eigen hamstergedrag op de virologen moet gaan steken manman. Nog raar dat de klimaatverandering hun schuld niet is.
Als je nu al je eigen hamstergedrag op de virologen moet gaan steken manman. Nog raar dat de klimaatverandering hun schuld niet is.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De logica is nergens te vinden maar denk dat de reislobby moeilijk te kraken valt.
En umm misschien heb je de situatie al gehoord maar je kon al langer iets voorzien hebben en niet op het laatste gat meneer Group??
En umm misschien heb je de situatie al gehoord maar je kon al langer iets voorzien hebben en niet op het laatste gat meneer Group??
-
- Hero Member
- Contacteer:
En is dat vliegtuig dan wel veilig?
Ik sta niet aan te schuiven hé . Maar een winkel is geen besmettingsbroeihaard. Laat dat gewoon open ...Timoootjex schreef: ↑31 oktober 2020, 15:54 De logica is nergens te vinden maar denk dat de reislobby moeilijk te kraken valt.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Group ze weten zelf niet waar je de besmetting oploopt dus hoe zouden wij het weten?
Ik heb deze week 14u in het vliegtuig gezeten, ik houd u op de hoogte