Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik weet het ook niet waar ik Corona heb opgelopen een tijd geleden, maar het is nu eenmaal zo, we kunnen het niet tegenhouden. De meeste horecazaken en winkeliers doen hun uiterste best om klanten zo veilig mogelijk te ontvangen en weeral zijn er velen de dupe.Timoootjex schreef: ↑31 oktober 2020, 16:02 Group ze weten zelf niet waar je de besmetting oploopt dus hoe zouden wij het weten?
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Als je in het vliegtuig een ffp2 of ffp3 masker draagt en met je handen van je gezicht blijft tot je ze kan wassen lijkt het me veilig. Alleszins veiliger dan met een onderbroek voor je smoel in een overrompelde winkel rondlopen.
Nou nou. Veilig vond ik het gisteren niet in de Lidl. Het is trouwens al een tijdje dat men in de meeste winkels, vooral supermarkten gewoon iedereen binnen laat en geen rekening houdt met 10m2 per klant. Ook ontsmetting is in veel winkels niet meer voorzien.GroupB schreef: ↑31 oktober 2020, 16:10Ik weet het ook niet waar ik Corona heb opgelopen een tijd geleden, maar het is nu eenmaal zo, we kunnen het niet tegenhouden. De meeste horecazaken en winkeliers doen hun uiterste best om klanten zo veilig mogelijk te ontvangen en weeral zijn er velen de dupe.Timoootjex schreef: ↑31 oktober 2020, 16:02 Group ze weten zelf niet waar je de besmetting oploopt dus hoe zouden wij het weten?
Ondertussen wacht ik nog steeds op de gratis maskers van de overheid.paul schreef: ↑31 oktober 2020, 15:24E10ne schreef: ↑31 oktober 2020, 14:39 Lading geblokkeerde mondmaskers eindigt in kafkaiaanse oplossing: vrachtwagen rijdt heen en weer naar Zwitserland
https://www.hln.be/binnenland/lading-ge ... 1ZpesBqduU
Misschien werden die betaald door een luxembourgse postbusvennootschap ?
de Roverheid die zwart geld heeft en via Luxembourg en Zwitserland werkt ?
Was er ook zo geen belgische vakbond met zo een rekening ?
Er zijn maanden geleden nog mondmaskers besteld via zo een postbusrekening, met wat tegenslag krijgen ze al die maskers niet in zo een postbus.
https://www.hln.be/nieuws/levering-mond ... ~a070c02c/
zouden ze de fiscus niet afsturen op die bestelling van de staat via die postbusvennootschap ?
Onze NVA burgemeester heeft die onderschept, en heeft besloten om ze te verkopen ipv ze gratis weg te geven.
Nu ja, ik zou ze toch niet gebruikt hebben, ik gebruik enkel ffp2 maskers.
Wij gaan 1 keer per maand naar Colruyt voor grote aankopen (via Collect). De rest wordt gekocht in Lidl en soms eens Delhaize. Aangezien ik in shiften werk en in het weekend worden de boodschappen meestal door mij gedaan op een dag dat ik in de week thuis ben. Uit ervaring zijn dinsdag en donderdagmorgen de minst drukke dagen. Ik heb me nog nooit onveilig gevoeld tijdens het winkelen.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Volgens jou is het dan ook niet erg dat ziekenhuizen hun gewone zorg compleet opschorten, en dat er zonder die maatregelen, een aantal mensen zelfs niet meer in een ziekenhuis terecht kunnen omdat die overvol zouden zijn.GroupB schreef: ↑31 oktober 2020, 15:27 Maar misschien moeten we ons ook wel eens de vraag stellen of we ganse tijd zo willen leven? Een gezonde mens overwint Corona in meer dan 99 procent van de gevallen. Lockdowns of gedeeltelijke lockdowns zijn gewoon onzin. Veel horecamedewerkers staan nu op tijdelijke werkloosheid, vanaf maandag ook winkelbedienden. Moet je voor zoiets belangrijke economische sectoren plat leggen?
Ik spot hier wat psychopatische trekjes.
Ik ben benieuwd hoe je zou reageren als je kinderen of ouders zwaar ziek naar het ziekenhuis zouden moeten, en je koudweg de boodschap krijgt dat er geen plaats meer is omdat er geen maatregelen getroffen werden om het vollopen van ziekenhuizen en intensieve zorgen te vermijden.
Dit !GroupB schreef: ↑31 oktober 2020, 15:44‘t Is door die maatregelen dat ze een soort hamster gedrag in stand werken hé. De vakantieperiode is voor velen een periode dat er wel eens iets wordt gedaan van karwei in huis. Nieuwe kamer voor de kinderen, eens een nieuw bed kopen. In tijden dat er veel veel virus circulatie is, lijkt het me niet slim om te staan aanschuiven. Bepaalde dingen zoals meubelstukken koop je nog altijd beter in de winkel. Dus neen achterlijke politiekers en achterlijke virologen.Timoootjex schreef: ↑31 oktober 2020, 15:35 Misschien achterlijke mensen? Wie the fuck is nu zo zot om gewoon naar de drukte toe te gaan
Heel wat dagdagelijkse artikelen vind je nergens goedkoper dan in de Action. Ze hebben geen webshop, en dan is heerschap VR verbaast dat daar lange rijen staan. Meneer heeft geld genoeg waarschijnlijk.
Idem bij meubel- en speelgoedwinkels, hier wil men graag het artikel gewikt en gewogen hebben vooraleer het aan te kopen. Ook Molenberghs begrijpt dit niet en stelt dat ' de winkels ooit wel terug open gaan hoor'... Ook een pak Spaargidsers blijkt niet te begrijpen dat het niet om hamsteren gaat maar om goedkoop en tijdig aankopen. Spaargids ...
Ik vind dat heel heel erg dat zoiets aan het gebeuren is. Maar ze hebben 7 maanden de tijd gehad om een degelijk plan op te stellen. Neen, politieke spelletjes spelen, dat was belangrijker dan volksgezondheid.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Goedkoop en tijdig aankopen op 1 dag van een lockdown?
Als je even goed nadenkt weet je dat we in een onzekere tijd leven en dat het beter is dat je iets aanschaft heel vlug op tijd. Dat er een lockdown kon aangekondigd worden wist je ook al meer dan een week.
Als je even goed nadenkt weet je dat we in een onzekere tijd leven en dat het beter is dat je iets aanschaft heel vlug op tijd. Dat er een lockdown kon aangekondigd worden wist je ook al meer dan een week.
Brico gaf vandaag 20% korting. Dat heeft me uiteindelijk toch uit m´n kot gelokt. Maar super druk was het er niet. Geen onveilig gevoel. Wel weer (per ongeluk!) uitgestapt zonder masker. Vriendelijke jongen aan de karren maakte me daar attent op.anonymous schreef: ↑31 oktober 2020, 15:38 Neen, achterlijke mensen. Wie heeft je verplicht om spoorslags naar de winkel te hossen? Zowat alle winkels hebben een webshop uitgezonderd brolwinkels als de Action. Doe-het-zelf zaken e.d blijven open net zoals alle supermarkten. We leven in een land met een heel grote populatie debielen.
De eerste keer dat Alexander als premier op tv kwam waren zijn woorden: ' geen lockdown meer'. Alle brave Belgen moesten natuurlijk weten dat de leider van de nieuwe en lang verwachtte regering niemand minder dan Pinokkio was.
-
- Hero Member
- Contacteer:
pukkie en jij gelooft nog in de politiek?
Fakkel had je dan iets dringends nodig?
Fakkel had je dan iets dringends nodig?
Wat hebben de politiekers daar mee te maken?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ook allemaal paniekzaaiers in andere landen blijkbaar.
https://www.hln.be/dossier-coronavirus/ ... ~ab6a970c/
https://www.hln.be/dossier-coronavirus/ ... ~ab6a970c/