Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Wat vind ik goed aan Trump:
- Hij durft zaken benoemen en kent geen heilige huisjes
- Hij draait geen 45x rond de pot zoals onze politici
- America First dan pas de rest van de wereld
- Ja, zelfs zijn handelsakkoorden herbekijken vind ik positief
- Huawei terecht wijzen (inbreuken op privacy)
- ...
Noem mij 1 politici, 1 leider in Europa die dat ook doet? Ik ken er geen enkele.
Vandaar durf ik ook mijn mening te staven dat iemand zoals Trump in Europa een cadeau kan zijn. Iemand die eens met de vuist op tafel slaat en de dingen durft benoemen i.p.v. de slaaf, dweil, weet ik veel wat te zijn van een ander. Iemand die zegt van 'Godver, kust mijn kl*ten ik ga mijn eigen land verdedigen'. Verhofstadt zal het al niet zijn :')
Ik heb het al vaak gezegd, in België hebben we makke schaapjes waar je eens goed mee kan rondrijden en in Europa is het niet veel beter. En als je die schaapjes uitgemolken hebt, mag je ze in de ravijn duwen. Er staan nieuwe klaar.
Laat ons eerlijk zijn: Trump heeft bij mijn weten geen nieuwe oorlogen ontketent (ahum Obama en Midden-Oosten), de werkloosheid onder Trump is lager en de economie is gestegen. Wie wil dit weerleggen?
Corona ontkent hij, dat geef ik toe. Zijn manier van communiceren is ook heel boers. Ik geef dat ook toe. (En ik onderlijn het zelfs ).
Maar elke honderd jaar wordt de wereld getroffen met een zwaar virus, een extreem zware orkaan, ... wat is daar anders aan? Ik heb hier ooit gelezen dat we met teveel mensen zijn op de wereld (op dit forum gelezen hé ), ik hoor die persoon nu niet meer maar veegt corona onze overbevolking ook niet een beetje weg? Of ben ik nu weer aan het zwanzen? Of is het te grof?
Om ff te vergelijken, hoe zat dat ook alweer in het dierenrijk als je van een soort teveel hebt...
Corona is niets nieuws hé, jongens. In de 18de eeuw is dat ook al uitgebroken. Zoek maar eens op
En ik ga verder... (als ik mag?)
Binnenkort zitten we hier met z'n allen te janken bij belastingverhogingen, meer belasting op arbeid, effectentaksen, inboedeltaksen, vermogensbelastingen, plastiektaksen, suikertaksen, CO²-taksen, seks-met-eigen-vrouw-belasting, heffing op seks met minnares.
Ja, want de coronarekening moet betaald worden.
Wat doen we? We gooien lekker de boel op slot en klaar. Ondertussen laten we de ondernemers (de rijkdom van onze economie en de werkgevers) hard bloeden en failliet gaan, ze moeten het maar weten want het zijn toch allemaal profiteurs!
Dat virus wordt niet verspreid door de winkels, dat weten jullie ook. Dat virus werd niet verspreid door een biefstuk te gaan eten op restaurant.
Nu ze de cafés gesloten hebben, gaan mensen thuis zuipen, zonder mondmasker en zonder social distancing. Maar goed, het is niet zichtbaar dus het is er niet! (Wat is dan de ontkenning?)
Nu de winkels gesloten zijn kunnen we met z'n allen naar NL of via één of andere buitenlandse webshop kopen (Kop-in-het-zand-politiek)
Voila, de maatregelen zijn getroffen. Nu steken ze een pluim op hun hoed en als de cijfers volgende week niet beter zijn dan steken we het op die 10% die de regels niet naleeft. (Zo voorspelbaar dit).
Voorspelling citaat Vincent Van Peteghem eind 2021: 'Oeps, schuldenbergje van 3 miljard. En nu?'
- America First dan pas de rest van de wereld
- Ja, zelfs zijn handelsakkoorden herbekijken vind ik positief
- Huawei terecht wijzen (inbreuken op privacy)
- ...
Noem mij 1 politici, 1 leider in Europa die dat ook doet? Ik ken er geen enkele.
Vandaar durf ik ook mijn mening te staven dat iemand zoals Trump in Europa een cadeau kan zijn. Iemand die eens met de vuist op tafel slaat en de dingen durft benoemen i.p.v. de slaaf, dweil, weet ik veel wat te zijn van een ander. Iemand die zegt van 'Godver, kust mijn kl*ten ik ga mijn eigen land verdedigen'. Verhofstadt zal het al niet zijn :')
Ik heb het al vaak gezegd, in België hebben we makke schaapjes waar je eens goed mee kan rondrijden en in Europa is het niet veel beter. En als je die schaapjes uitgemolken hebt, mag je ze in de ravijn duwen. Er staan nieuwe klaar.
Laat ons eerlijk zijn: Trump heeft bij mijn weten geen nieuwe oorlogen ontketent (ahum Obama en Midden-Oosten), de werkloosheid onder Trump is lager en de economie is gestegen. Wie wil dit weerleggen?
Corona ontkent hij, dat geef ik toe. Zijn manier van communiceren is ook heel boers. Ik geef dat ook toe. (En ik onderlijn het zelfs ).
Maar elke honderd jaar wordt de wereld getroffen met een zwaar virus, een extreem zware orkaan, ... wat is daar anders aan? Ik heb hier ooit gelezen dat we met teveel mensen zijn op de wereld (op dit forum gelezen hé ), ik hoor die persoon nu niet meer maar veegt corona onze overbevolking ook niet een beetje weg? Of ben ik nu weer aan het zwanzen? Of is het te grof?
Om ff te vergelijken, hoe zat dat ook alweer in het dierenrijk als je van een soort teveel hebt...
Corona is niets nieuws hé, jongens. In de 18de eeuw is dat ook al uitgebroken. Zoek maar eens op
En ik ga verder... (als ik mag?)
Binnenkort zitten we hier met z'n allen te janken bij belastingverhogingen, meer belasting op arbeid, effectentaksen, inboedeltaksen, vermogensbelastingen, plastiektaksen, suikertaksen, CO²-taksen, seks-met-eigen-vrouw-belasting, heffing op seks met minnares.
Ja, want de coronarekening moet betaald worden.
Wat doen we? We gooien lekker de boel op slot en klaar. Ondertussen laten we de ondernemers (de rijkdom van onze economie en de werkgevers) hard bloeden en failliet gaan, ze moeten het maar weten want het zijn toch allemaal profiteurs!
Dat virus wordt niet verspreid door de winkels, dat weten jullie ook. Dat virus werd niet verspreid door een biefstuk te gaan eten op restaurant.
Nu ze de cafés gesloten hebben, gaan mensen thuis zuipen, zonder mondmasker en zonder social distancing. Maar goed, het is niet zichtbaar dus het is er niet! (Wat is dan de ontkenning?)
Nu de winkels gesloten zijn kunnen we met z'n allen naar NL of via één of andere buitenlandse webshop kopen (Kop-in-het-zand-politiek)
Voila, de maatregelen zijn getroffen. Nu steken ze een pluim op hun hoed en als de cijfers volgende week niet beter zijn dan steken we het op die 10% die de regels niet naleeft. (Zo voorspelbaar dit).
Voorspelling citaat Vincent Van Peteghem eind 2021: 'Oeps, schuldenbergje van 3 miljard. En nu?'
Ik ben het VOLLEDIG akkoord met Kevva :3
(mocht dat relevant zijn )
(mocht dat relevant zijn )
Niet zo slim. Daar komt je (mijn) salaris vandaan.
Maar inmiddels kennen de Duitsers, de Fransen, de Nederlanders en de Amerikanen Dixit's eerste inburgeringsregel: Belgenmoppen zijn waar !
Leuk weetje: uitgezonderd de Amerikanen hebben al die volkeren Belgenmoppen.
Ik denk niet, dat er 1 land ter wereld is - behalve België - waarover alle buurlanden dezelfde moppen hebben.
Hulde aan de jonge dokters van Domus Medica: die hebben een attestjes-staking.
Volledig akkoord met Kevva. Ik zou ook stemmen voor Trump als ik in de VS zou wonen. Hij minimaliseert Covid iets te veel, maar de manier hoe het hier wordt aangepakt zint me toch ook niet. Alles dichtgooien is de oplossing niet.
Europese leiders zijn makke schapen die knielen voor de Islam. Wat er momenteel aan het gebeuren is in Frankrijk en het zal zich hoogstwss zal verspreiden naar andere landen vind ik een veel grotere bedreiging voor onze Westerse samenleving dan het Covid-19 virus. Europa kijkt er naar en doet er niks tegen. Amper screening etc.
Europese leiders zijn makke schapen die knielen voor de Islam. Wat er momenteel aan het gebeuren is in Frankrijk en het zal zich hoogstwss zal verspreiden naar andere landen vind ik een veel grotere bedreiging voor onze Westerse samenleving dan het Covid-19 virus. Europa kijkt er naar en doet er niks tegen. Amper screening etc.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
De Verenigde Staten strijden al jaren tegen terreur. Nu, Obama was ook geen doetje tegen de radicale Islam dat mag zeker gezegd worden. Merkel en Macron zetten de deur open voor terroristen.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
+1GroupB schreef: ↑1 november 2020, 22:52 Volledig akkoord met Kevva. Ik zou ook stemmen voor Trump als ik in de VS zou wonen. Hij minimaliseert Covid iets te veel, maar de manier hoe het hier wordt aangepakt zint me toch ook niet. Alles dichtgooien is de oplossing niet.
https://twitter.com/vanranstmarc/status ... 26048?s=21
Toch eens een goede tweet van Marc Van Ranst. Wij hebben het financieel goed en kunnen goed sparen. Maar het is toch geen schande om producten te kopen bij de Action of eens kledij in de Primark? Blijkbaar worden die ketens nog altijd aanzien als de winkels voor de mensen die het minder goed hebben. Voor mij is het een zegen dat zo’n winkels er zijn.
Toch eens een goede tweet van Marc Van Ranst. Wij hebben het financieel goed en kunnen goed sparen. Maar het is toch geen schande om producten te kopen bij de Action of eens kledij in de Primark? Blijkbaar worden die ketens nog altijd aanzien als de winkels voor de mensen die het minder goed hebben. Voor mij is het een zegen dat zo’n winkels er zijn.
Laatst gewijzigd door GroupB op 1 november 2020, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Trump zaken benoemen en heilige huisjes niet kennen ? Trump is zodanig onwetend (om het woord koeiedom niet te zeggen ... oeps, heb ik het nu net toch wel gezegd zeker) dat hij zowat alles uit zijn botten slaat wat er uit zijn lege hersenpan komt (heb je die persconferentie gezien waar hij het had over uv-bestraling en injecteren van javel tegen het coronavirus ?) ...Kevva schreef: ↑1 november 2020, 21:08 Wat vind ik goed aan Trump:
Trump heeft geen oorlogen ontketent ? Nee, hij heeft zijn eigen land voor jaren in de toekomst verdeelt in twee kampen ... waaruit misschien en wellicht zeker (als het kind mocht verliezen) een burgeroorlog zal uit voortkomen.
Het kiezerspubliek van Trump bestaat grotendeels uit ongeletterden, rednecks, racisten, populisten, marginalen, ... vier jaar geleden kon je hem nog eventueel het voordeel van de twijfel geven maar als je zijn ahum, ahum, ahum "beleid" van de afgelopen jaren bekijkt, de manieren waarop hij omgaat met medestanders, tegenstanders, de pers, ... en dan nu nog vind dat hij "four more years" verdient dan scheelt er toch echt iets met je bevattingsvermogen.
Ik kan oneindig doorgaan maar tegen Trumpsupporters heeft dit geen enkele zin daarom laat ik het daarbij (en zal ik niet verder reageren op whatever je hier als reactie op zet) en hoop ik dat we na 20 januari 2021 zijn oranje kop nooit meer moeten zien op televisie tenzij ze rapporteren over alle rechtszaken die in voorbereiding zijn eenmaal hij uit het Witte Huis is gebonjourd.
Misschien is MVR zijn account gehackt?
Nu ben zelfs ik het eens met hem eens ^^
Nu ben zelfs ik het eens met hem eens ^^
Laten we voor eens en voor altijd vastleggen dat dit een broodje-aap verhaal is...
Dat is zeer duidelijk te zien op de transcriptie van de speech en ook als je naar de beelden kijkt dat hij effectief zegt "something like"
Enkel op de ondertiteling is dit niet zichtbaar, maar dat is een slechte bron ^^
(wat de politieke voorkeur is van de VRT is ook genoeg bekend)
Trump is niet dom en weet heel goed waarmee hij bezig is. Zijn avonturen in het Witte Huis en de strijd tegen fake news media dat is een reality show. CNN en CNBC hebben nog nooit zoveel kijkers gehad. Natuurlijk is Trump een echte wacko. Maar liever zo iemand dan een politicus die non-stop rond de pot zit te draaien.geebee schreef: ↑1 november 2020, 23:19Trump zaken benoemen en heilige huisjes niet kennen ? Trump is zodanig onwetend (om het woord koeiedom niet te zeggen ... oeps, heb ik het nu net toch wel gezegd zeker) dat hij zowat alles uit zijn botten slaat wat er uit zijn lege hersenpan komt (heb je die persconferentie gezien waar hij het had over uv-bestraling en injecteren van javel tegen het coronavirus ?) ...Kevva schreef: ↑1 november 2020, 21:08 Wat vind ik goed aan Trump:
Trump heeft geen oorlogen ontketent ? Nee, hij heeft zijn eigen land voor jaren in de toekomst verdeelt in twee kampen ... waaruit misschien en wellicht zeker (als het kind mocht verliezen) een burgeroorlog zal uit voortkomen.
Het kiezerspubliek van Trump bestaat grotendeels uit ongeletterden, rednecks, racisten, populisten, marginalen, ... vier jaar geleden kon je hem nog eventueel het voordeel van de twijfel geven maar als je zijn ahum, ahum, ahum "beleid" van de afgelopen jaren bekijkt, de manieren waarop hij omgaat met medestanders, tegenstanders, de pers, ... en dan nu nog vind dat hij "four more years" verdient dan scheelt er toch echt iets met je bevattingsvermogen.
Ik kan oneindig doorgaan maar tegen Trumpsupporters heeft dit geen enkele zin daarom laat ik het daarbij (en zal ik niet verder reageren op whatever je hier als reactie op zet) en hoop ik dat we na 20 januari 2021 zijn oranje kop nooit meer moeten zien op televisie tenzij ze rapporteren over alle rechtszaken die in voorbereiding zijn eenmaal hij uit het Witte Huis is gebonjourd.
Ik verblijf sinds 30 jaar meerdere maanden in de USA (helaas dit jaar niet) en ken persoonlijk wel wat Trump stemmers ( en ook Democraten) Zij voldoen helemaal niet aan jouw beschrijving.geebee schreef: ↑1 november 2020, 23:19Trump zaken benoemen en heilige huisjes niet kennen ? Trump is zodanig onwetend (om het woord koeiedom niet te zeggen ... oeps, heb ik het nu net toch wel gezegd zeker) dat hij zowat alles uit zijn botten slaat wat er uit zijn lege hersenpan komt (heb je die persconferentie gezien waar hij het had over uv-bestraling en injecteren van javel tegen het coronavirus ?) ...Kevva schreef: ↑1 november 2020, 21:08 Wat vind ik goed aan Trump:
Moest ik jou zijn zou ik Engels studeren en eens luisteren naar wat hij zegt over die javel en niet de transcriptie lezen op de VRT.
Er zal inderdaad iets mis zijn met mijn bevattingsvermogen, want ik vind je "koeiedom"
-
- VIP member
- Contacteer:
Goedkoop heeft een prijs... Bij de dingen uit de action en primark, vooral het milieu....GroupB schreef: ↑1 november 2020, 23:18 https://twitter.com/vanranstmarc/status ... 26048?s=21
Moest vliegen gebeuren tegen de werkelijke kostprijs, veel konden het niet meer betalen... Mvr laat zijn ware aard weer eens zien, links as hell....
Wat bedoelde Trump volgens jou dan wel, Aerolla?
R1150GS schreef: ↑1 november 2020, 23:02Volledig akkoord, ook hierGroupB schreef: ↑1 november 2020, 22:52 Volledig akkoord met Kevva. Ik zou ook stemmen voor Trump als ik in de VS zou wonen. Hij minimaliseert Covid iets te veel, maar de manier hoe het hier wordt aangepakt zint me toch ook niet. Alles dichtgooien is de oplossing niet.