ING Lion Account
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
ING Lion Account
Hopelijk kan een houder van een ING Lion Account me wat informatie verschaffen:
- Is de Lion Account volledig gratis, daarmee bedoel ik, zijn er geen verborgen kosten? (behalve de 0,05 euro per geldafhaling bij andere banken)
- Hoe werkt het systeem van Home'bank bij de Lion Account? Is dat ook met een kaartlezer?
- Kan je zelf online via je Home'bank een Lion Deposit openen? Want ze spreken altijd maar over een groen (spaar)boekje op hun site.
- Kan je dan ook uittreksels afdrukken van je Lion Deposit? In de Selfbankruimte? En ook online?
Alvast bedankt.
- Is de Lion Account volledig gratis, daarmee bedoel ik, zijn er geen verborgen kosten? (behalve de 0,05 euro per geldafhaling bij andere banken)
- Hoe werkt het systeem van Home'bank bij de Lion Account? Is dat ook met een kaartlezer?
- Kan je zelf online via je Home'bank een Lion Deposit openen? Want ze spreken altijd maar over een groen (spaar)boekje op hun site.
- Kan je dan ook uittreksels afdrukken van je Lion Deposit? In de Selfbankruimte? En ook online?
Alvast bedankt.
Re: ING Lion Account
Hey
De Lion Account is inderdaad volledig gratis. Ook de bancontact/Maestro kaart is gratis. Geen verborgen kosten of dergelijke.
Nadat je je "aangemeld" hebt en je papieren getekend hebt in je kantoor naar keuze, krijg je codes mee waardoor je het programma Home'Bank kan installeren op je pc (is met codes, niet met een digipass). De uittreksels kan je niet online afprinten, maar kan je wel afprinten in een ING kantoor. Dit allemaal volledig gratis.
De spaarrekening die je opent via de Lion Account is een gewone spaarrekening. Als je ook een Lion Deposit wilt openen, kan je best eerst je Lion Account aanvragen en dan pas je aanvraag voor je Lion Deposit doen. Zo kan je bij de aanvraagpapieren voor de Lion Deposit je Lion Account rekening nummer opgeven en moet je geen kopie van je pas e.d. opsturen.
De Lion Account is inderdaad volledig gratis. Ook de bancontact/Maestro kaart is gratis. Geen verborgen kosten of dergelijke.
Nadat je je "aangemeld" hebt en je papieren getekend hebt in je kantoor naar keuze, krijg je codes mee waardoor je het programma Home'Bank kan installeren op je pc (is met codes, niet met een digipass). De uittreksels kan je niet online afprinten, maar kan je wel afprinten in een ING kantoor. Dit allemaal volledig gratis.
De spaarrekening die je opent via de Lion Account is een gewone spaarrekening. Als je ook een Lion Deposit wilt openen, kan je best eerst je Lion Account aanvragen en dan pas je aanvraag voor je Lion Deposit doen. Zo kan je bij de aanvraagpapieren voor de Lion Deposit je Lion Account rekening nummer opgeven en moet je geen kopie van je pas e.d. opsturen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vaganzza schreef: Hey
Bedankt Vaganzza.
Ik veronderstel dat de Lion Deposit na aanvraag dan ook zichtbaar is als je inlogt via je Lion Account?
Of moet je dan volgens een andere weg inloggen? (ik stel zoveel vragen omdat ik eerder al een mindere ervaring met ING had)
Moet je bij ING (Lion Account) betalen voor een nieuwe bankkaart als je die bent verloren?
Nog een vraag, kan je ondertussen al rekeninguittreksels afprinten met je bankkaart in de selfbank bij ING voor de Lion Deposit?
Neen, die worden éénmaal per jaar opgestuurd via de post. Ik begrijp ook niet waarom dit niet mogelijk gemaakt wordt. Ze betalen liever aan iedereen een postzegelCampzie schreef: Nog een vraag, kan je ondertussen al rekeninguittreksels afprinten met je bankkaart in de selfbank bij ING voor de Lion Deposit?
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Vaganzza schreef:Neen, die worden éénmaal per jaar opgestuurd via de post. Ik begrijp ook niet waarom dit niet mogelijk gemaakt wordt. Ze betalen liever aan iedereen een postzegelCampzie schreef: Nog een vraag, kan je ondertussen al rekeninguittreksels afprinten met je bankkaart in de selfbank bij ING voor de Lion Deposit?![]()
Bedankt maar ik begrijp het niet zo goed meer.
Ik heb gisterenavond met de zoekfunctie het forum wat aan het overlezen geweest hierover en blijkbaar zijn er ING Lion Account-klanten die met hun bankkaart wél rekeningafschriften kunnen afdrukken, en anderen dan weer niet. Begrijpen wie kan. Ik heb speciaal een Lion Account geopend om deze keer eens geen problemen te hebben met ING in verband met de Lion Deposit (ik heb daar toen eens een topic over geopend, je weet nog wel, mijn rekening hadden ze plots afgesloten). Ondanks mijn problemen van toen moet ik wel bekennen dat de Lion Deposit al een lange tijd een zeer mooie rente geeft. En dit door een bank met een hoge rating. Maar rekeningafschriften afdrukken via de Self'bank hetzij via het internet is toch een absoluut minimum aan service naar mijn mening. Zelfs bij CE kan je, je rekeningafschriften meteen afdrukken via het internet én krijg je ze nog eens maandelijks toegestuurd. Ik heb een bericht naar de ING klantendienst gestuurd. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik zal het nog eens duidelijk samenvatten:
ING Lion Account: Je kan uittreksels nemen uit de automaten met je bankkaart
ING Lion Deposit: uittreksels worden éénmaal per jaar opgestuurd via de post (ook al heb je een bankkaart van de Lion Account)
ING Lion Account: Je kan uittreksels nemen uit de automaten met je bankkaart
ING Lion Deposit: uittreksels worden éénmaal per jaar opgestuurd via de post (ook al heb je een bankkaart van de Lion Account)
Heb net gezien dat diegene die de 100.000ste Lion Account opent 2.500 euro op de rekening gestort krijgt. Vrijdag zaten ze op 99.036 rekeningen. Volgens wat ik hoorde zou het voor deze week nog zijn dat die 100.000ste geopend wordt! Waarom heb ik niet langer gewacht?! ![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Wat is de frequentie dat ze rekeningafschriften van de Lion Account opsturen met de post? Want ik vergeet nogal eens afschriften te gaan afdrukken waarna ik het altijd jammer vind om nutteloos geld aan portkosten te moeten betalen voor het nazenden van afschriften.