De Beurs vandaag
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
Ik zou het entertainment van Trump wel missen eigenlijk
+1 volatiliteit op de beurs biedt kansencontextbinder schreef: ↑4 november 2020, 11:16 Ik zou het entertainment van Trump wel missen eigenlijk
Dit was zogezegd toch het slechtst mogelijke scenario voor de beurs? Ik zie er niet veel van. De Nasdaq helemaal groen, S&P lichtgroen. Alleen de tienjaarsrente zakt met 10%. Dat kan ook zijn omdat met Trump er geen nieuw stimuluspakket zal komen? Markt lijkt er precies vanuit te gaan dat Trump wint, en op een vreedzame manier.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hehe, voor de beurs zou ik Biden verkiezen omdat ik denk dat internationale relaties baat hebben bij een type als Biden. Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat dit de belangrijkste factor is - ook niet vergeten dat de republikeinen bij andere bestuursorganen de meerderheid hebben - eigenlijk is dat presidentschap dus niet zo heel belangrijk.BRT schreef: ↑4 november 2020, 12:29+1 volatiliteit op de beurs biedt kansencontextbinder schreef: ↑4 november 2020, 11:16 Ik zou het entertainment van Trump wel missen eigenlijk
En we hebben nog steeds een soort van griepje waar we vanaf moeten ook
Dan zegt men dat beleggers niet houden van onzekerheid.
Onzekerheid troef momenteel, maar de beurzen gaan vlotjes omhoog.
Onzekerheid troef momenteel, maar de beurzen gaan vlotjes omhoog.
Het moet zijn dat het voor de beurzen niet (meer) uitmaakt wie er president wordt.
Het is er aan te zien dat Biden aan het winnen is, UNH +11%, Sanofi 6%, Abbvie +9%, Amgen +6,5%.
Ik zou denken dat een Caterpillar dan ook mee stijgt.
Zelfs de Nasdaq tegen een stijging van bijna 5%, zijn we terug vertrokken voor een volgende rit naar boven ?
Het blijft toch verbazen ondanks de corona die plotse sterke stijgingen.
Ik zou denken dat een Caterpillar dan ook mee stijgt.
Zelfs de Nasdaq tegen een stijging van bijna 5%, zijn we terug vertrokken voor een volgende rit naar boven ?
Het blijft toch verbazen ondanks de corona die plotse sterke stijgingen.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
De winstmarges zullen onder Biden wel weer groeien.
Gisteren een getuigenis van een Amerikaanse die aan de insuline was.
Onder Obamacare 57 tot 59$/maand, nu 27 tot 29$ voor een voorraad van 3 maand.
Ik denk dat je dan liever geen 'dure' naam hebt op het systeem maar liever betaalbare medicatie.
Lonen waren onder Trump gestegen van 2$/u tot 3.15$/u en grotere bestellingen, meer omzet en meer 'tips'.
Gisteren een getuigenis van een Amerikaanse die aan de insuline was.
Onder Obamacare 57 tot 59$/maand, nu 27 tot 29$ voor een voorraad van 3 maand.
Ik denk dat je dan liever geen 'dure' naam hebt op het systeem maar liever betaalbare medicatie.
Lonen waren onder Trump gestegen van 2$/u tot 3.15$/u en grotere bestellingen, meer omzet en meer 'tips'.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik heb de opties doorgerold naar een hogere strike. Winstjes op zak gestoken.MoreOrLess schreef: ↑3 november 2020, 12:05 Ik heb ATM puts geschreven op de trackers XLP en XLK. Expiratiedatum is al nu vrijdag. Ze zijn afgedekt door gekochte puts op een lagere strike. Door de hoge volatiliteit kan ik zo op een paar dagen toch een kleine winst bekomen en het risico is beperkt. Het doel is die trackers in handen krijgen, en er ondertussen al iets op verdienen.
Men zou ook kunnen redeneren dat de Amerikaanse democratie vooralsnog standhoudt en dat dit de markten geruststelt. Toen Trump vannacht de overwinning claimde werd hij door alle media onmiddellijk stevig op de vingers getikt, Fox News incluis. En nu de nieuwszenders toch enigszins Biden beginnen uit te roepen als winnaar breken er nog geen rellen en plunderingen uit.
Gaat het niet allemaal te hevig op de beurs ? Het zal weer een kwestie zijn van op tijd winst te nemen ?
Komt omdat de republikeinen wellicht de senaat niet verliezen (wel de president) Indien het volledige congres blauw zou zijn, dat zou iets anders geweest zijn.
Ja, dat begrijp ik. Maar neem bv. een aandeel als Kinepolis. Wat dat de laatste paar dagen gedaan heeft, terwijl er buiten wat goed vaccinnieuws (waarbij je altijd nog moet zien of dat uiteindelijk bevestigd wordt) toch niks veranderd is ? Ik ben blij dat ik geen beslissing moet nemen om Kinepolis te verkopen of niet ...
Maar jij denkt dus dat er voor de US geen "oververhittingsgevaar" is ? Zolang er geen zware rellen uitbreken ? Nu zou TA kennis echt wel van pas komen .
Maar jij denkt dus dat er voor de US geen "oververhittingsgevaar" is ? Zolang er geen zware rellen uitbreken ? Nu zou TA kennis echt wel van pas komen .
In een vorige link die ik hier ergens plaatste kon je lezen dat een klein verschil (soort van patstelling goed is voor de markten omdat er niet al teveel gaat veranderen. Wat er op korte tijd gaat gebeuren door verzet trump ed is koffiedik kijken, kan dan wel gaan slingeren mi.mver schreef: ↑5 november 2020, 17:34 Ja, dat begrijp ik. Maar neem bv. een aandeel als Kinepolis. Wat dat de laatste paar dagen gedaan heeft, terwijl er buiten wat goed vaccinnieuws (waarbij je altijd nog moet zien of dat uiteindelijk bevestigd wordt) toch niks veranderd is ? Ik ben blij dat ik geen beslissing moet nemen om Kinepolis te verkopen of niet ...