Verkiezingen in de VS 2020
Re: Verkiezingen in de VS 2020
Tuurlijk ... laat ons met zijn allen naar "het nieuws" van veeteeim kijken ...CarpeNoctem schreef: ↑4 november 2020, 12:23Dus je gaat akkoord om de VoRT af te schaffen?
Da's schoon van u.
Er wordt ook veel betaald met mijn belastingsgeld waar ik niet achter sta o.a. de weddes van BDW, TF, FDW en DVL
Laatst gewijzigd door geebee op 4 november 2020, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij heeft getweet om zijn nederlaag toe te geven. En om zijn kandidatuur over 4 jaar aan te kondigen.
Kaartje van Fox en met de overweldigende meerderheid voor Biden bij de stemmen van Detroit die nog volgen.CarpeNoctem schreef: ↑4 november 2020, 12:31Waar zie jij dat van Michigan?
Het kan inderdaad snel kantelen. Als bij de overblijvende stembureaus de grote steden zitten kantelt het in de richting van Biden. Zie de kaart van Wisconsin ( doorgaans rood met blauw rond Madison) en Illinois ( idem met Chicago).
Die moeilijk bereikbare groepen daar ...
Biden zal het halen met Nevada, Wisconsin en Michigan waarschijnlijk.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Kan je je echt geen leven inbeelden zonder hersenspoeling?
Alle info is slechts een muisklik verwijderd. En veelal zonder duidingsambtenaren die eerst de info moeten framen in de gewenste richting.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Alhoewel het in Nevada ook spannend is.
Straks moet Trump nog rekenen op de poststemmen
In het VK hebben ze de voorspelling juist:
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 4 november 2020, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Wat in Nevada nog open ligt is wel al duidelijk pro Biden. Dus die bijkomende leunen gelijkaardig naar hem.CarpeNoctem schreef: ↑4 november 2020, 13:09Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Alhoewel het in Nevada ook spannend is.
Straks moet Trump nog rekenen op de poststemmen
Trump zou Wisconsin nog kunnen kantelen. Maar idem Biden Georgia.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Biden moet wel 100.000 stemmen goedmaken in Atlanta dan. Niet onmogelijk.
Waar kan ik tekenen?
Technisch is dat niet juist. Jij wordt betaald met belastinggeld, of juister en duidelijker van het bloed, zweet en tranen van de nettobetalers, dus kan je geen reële belastingen betalen. Of jij daar nu 20% of 50% van 'afgeeft', verandert niets aan het gegeven netto-ontvanger. Het potje wordt gestolen, en dat wil ik benadrukken, bij de nettobetalers om het te 'herverdelen' onder de netto-ontvangers. De strijd om wie met welk deel lopen gaat, is een interne en staat volledig los van het belastingstelsel waar enkel de nettobetalers aan onderworpen zijn. Een netto-ontvanger is per definitie uitgesloten van de betaalkant van dat stelsel en kan er dus, ook weer per definitie, niet toe bijdragen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
BLA BLA BLA BLA BLA BLA
Ik begin je gezwets stilaan beu te geraken, het verschil met bv. CN die ook veel zwetst is dat hij er af en toe nog eens de humor van inziet. Met hem zou ik gerust een avond aan één tafel (op meer dan 2 meter dan toch ) kunnen zitten en eens goed zeveren maar met types zoals jij die wellicht niet weten wat "zeveren" is en die zodanig vastgeroest zitten in hun eigen gelijk krijg ik de creeps.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hela hela, ik ben momenteel nog één van de veiligste mensen om een tong mee te draaien. Ik probeer hier zelfs een lesbisch koppel met kinderwens te overtuigen dat dat al doorgegeven is in mijn genen. Voorlopig to no avail.
V.S. is een wrede militaire dictatuur , samen met NAVO landen de belangrijkste bedreiging voor de veiligheid van de landen van andere (gekoloniseerde) continenten.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Is DeWereldMorgen ook in quarantaine misschien? Jeroen Jacobs en jij hebben precies wat meer tijd om hier te posten?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Toch wel wat rare zaken aan de hand. Stopzetten lijkt me geen optie.
En plots komt er een bijkomende telling binnen: 138.339 nieuwe stemmen geteld, waarvan 100% naar Biden, 0% naar Trump, 0% naar Jorgensen, 0% naar Hawkins en 0% naar Blankenship.
Er zouden ook een groot aantal stemmen zonder poststempel goedgekeurd zijn.
Nadat hij zegt dat zijn kleindochter zijn zoon is het verschil tussen zijn zus en zijn vrouw niet kent.
Liegt hij, slaat hij d'er weer naast of zegt hij de waarheid?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!