Worst case scenario: Verkiezingen in de VS
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Worst case scenario: Verkiezingen in de VS
We hebben allemaal een geloof, vooral meegekregen door onze ouders. Anno 2020 zijn de meeste mensen: niet praktiserende
protestanten, joden, katholieken, moslims etc. Een handig en onafhankelijk boek: The World's Religions,vertaald door J. Voorhoeve.
Er is niets mis met geloof maar wanneer het extreem wordt is het natuurlijk raar. Een ieder mag geloven, maar diegene die gelooft moet ook de vrijheid aan ieder gunnen. En diegene die zijn geloof gebruikt om 'heilig over te komen'' of om mensen de keel door te snijden. Die geloven natuurlijk niet, het zijn barbaren.
protestanten, joden, katholieken, moslims etc. Een handig en onafhankelijk boek: The World's Religions,vertaald door J. Voorhoeve.
Er is niets mis met geloof maar wanneer het extreem wordt is het natuurlijk raar. Een ieder mag geloven, maar diegene die gelooft moet ook de vrijheid aan ieder gunnen. En diegene die zijn geloof gebruikt om 'heilig over te komen'' of om mensen de keel door te snijden. Die geloven natuurlijk niet, het zijn barbaren.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Zou het geen mooiere wereld zijn dat we een nieuwe stroming lanceren waarin alle stromingen zich kunnen in vinden.
Gebaseerd op waarden en normen. I had a dream.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Waar heb je die gevonden?Jozefien1969 schreef: ↑3 november 2020, 20:33 We hebben allemaal een geloof, vooral meegekregen door onze ouders. Anno 2020 zijn de meeste mensen: niet praktiserende
protestanten, joden, katholieken, moslims etc.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Er is een groot verschil tussen moslims en jihadisten, even groot als het verschil tussen katholieken en Breivik.
https://www.trouw.nl/nieuws/de-duistere ... gle.com%2F
Verder; Wisconsin waar Biden aan het winnen is, Trump vraagt om opnieuw te tellen. Het is en blijft: niet te geloven.
https://www.trouw.nl/nieuws/de-duistere ... gle.com%2F
Verder; Wisconsin waar Biden aan het winnen is, Trump vraagt om opnieuw te tellen. Het is en blijft: niet te geloven.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Believe in your dream, ooit zal het wel zo zijn......maar of wij dit nog meemaken?????Spruitekop schreef: ↑3 november 2020, 22:53 Zou het geen mooiere wereld zijn dat we een nieuwe stroming lanceren waarin alle stromingen zich kunnen in vinden.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Laat ze maar opnieuw tellen. In Wisconsin wonen veel mensen die gemarginaliseerd worden, goed dat ze allemaal zijn gaan stemmen! I have dream also....en nu stop ik....
Stel hij verliest, zou ie binnen 4 jaar geen comeback willen maken? Hij zou zo oud zijn als Biden nu.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
-
- Jr. Member
- Contacteer:
WEALTH
Biden’s capital gains tax hike could spark a big sell-off in stocks. Here’s what that means for the market
Biden has proposed increasing the top tax rate for capital gains for the highest earners to 39.6% from 23.8%, the largest real increase in capital gains rates in history.
Yet economists say the stock market as a whole wouldn’t necessarily fall just because of the tax increase.
https://www.cnbc.com/2020/09/21/bidens- ... ocks-.html
Ik denk dat sommige "Biden" kiezers in hun eigen reet geschoten hebben , sommigen zullen het beseffen , anderen niet ...
Juist nu dat beleggen weer populair is bij jongeren en studenten, met hun studie geld ...
Oranje man slecht, Dement man gooeed......
Biden’s capital gains tax hike could spark a big sell-off in stocks. Here’s what that means for the market
Biden has proposed increasing the top tax rate for capital gains for the highest earners to 39.6% from 23.8%, the largest real increase in capital gains rates in history.
Yet economists say the stock market as a whole wouldn’t necessarily fall just because of the tax increase.
https://www.cnbc.com/2020/09/21/bidens- ... ocks-.html
Ik denk dat sommige "Biden" kiezers in hun eigen reet geschoten hebben , sommigen zullen het beseffen , anderen niet ...
Juist nu dat beleggen weer populair is bij jongeren en studenten, met hun studie geld ...
Oranje man slecht, Dement man gooeed......
" for taxpayers earning more than $1 million annually, "
Om zo'n inkomen te halen als jongere (edit) met je studiegeld; proficiat.
Indien de senaat republikeins blijft is het helemaal niet zeker dat de taxiverhogingen zullen f
goedgekeurd worden
Om zo'n inkomen te halen als jongere (edit) met je studiegeld; proficiat.
Indien de senaat republikeins blijft is het helemaal niet zeker dat de taxiverhogingen zullen f
goedgekeurd worden
Laatst gewijzigd door B7H4long op 5 november 2020, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
De port van jongere broer volgt gewoon de koers van de beurs. Ja, afwachten wat de uitslag van de senaat is.
Het kan ook dat de kraan van de stimuli opengaat en alles stijgt.
Dringend tijd dat de grootste verdieners een deeltje van hun "greed"-money teruggeven aan de maatschappij, de rijken worden met niks doen alsmaar rijker, terwijl de doorsnee Amerikaan (en binnenkort Europeaan) twee jobs nodig heeft om rond te komen. De maatschappij as a whole is nog altijd de put die gemaakt is tijdens de bankencrisis (en de voorafgaande kredietcrisis), tijd dat de stinkend rijken hun verantwoordelijkheid nemen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Een demente man als leider van USA willen we uiteraard toch niet?
Zou het toch allemaal wat genuanceerder willen voorstellen. Wanneer Biden wint, zit hij op de puinhopen van Trump. En Trump zal in die tussentijd nog meer puinhopen maken. Die arme Biden!
Het feit is dat Trump the rich more rich heeft gemaakt en het volk armer. Met ander woorden iedereen, van arm tot superrijk gaan meer belasting betalen om de economie te redden. Door Trump komt de economie in een zware terugval. Ik ben geen econoom maar die recessie kan nog weel eens meer zijn dan wij ons kunnen indenken.
Om nu op Trump te stemmen omdat het goed is voor mijn aandelen gaat mij boven mijn pet. Het lijkt mij dat onze vrijheid en gezondheid het allerbelangrijkste is. En daar moeten we voor vechten. We nemen te veel aan. Overigens ik ook!
Wellicht was mijn schrijfsel niet genuanceerd…….
Zou het toch allemaal wat genuanceerder willen voorstellen. Wanneer Biden wint, zit hij op de puinhopen van Trump. En Trump zal in die tussentijd nog meer puinhopen maken. Die arme Biden!
Het feit is dat Trump the rich more rich heeft gemaakt en het volk armer. Met ander woorden iedereen, van arm tot superrijk gaan meer belasting betalen om de economie te redden. Door Trump komt de economie in een zware terugval. Ik ben geen econoom maar die recessie kan nog weel eens meer zijn dan wij ons kunnen indenken.
Om nu op Trump te stemmen omdat het goed is voor mijn aandelen gaat mij boven mijn pet. Het lijkt mij dat onze vrijheid en gezondheid het allerbelangrijkste is. En daar moeten we voor vechten. We nemen te veel aan. Overigens ik ook!
Door Trump komt de economie in een zware terugval? Het volk armer gemaakt? Over fake news gesproken!Jozefien1969 schreef: ↑6 november 2020, 20:57 Een demente man als leider van USA willen we uiteraard toch niet?