Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Eergisteren een pakje besteld op medpets om 19.20 uur.
In de pakjesautomaat geleverd (van en met Bpost) de volgende dag om 10.30 uur.
Eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst uiteraard.
In de pakjesautomaat geleverd (van en met Bpost) de volgende dag om 10.30 uur.
Eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst uiteraard.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Gratis tip: De verliesstroomschakelaar voor de keuken is (verplicht) 30 mA. De meeste woningen hebben er twee (één van 30 voor vochtige ruimtes, en één van 300 voor de rest van de woning). Als je er twee hebt probeer je waterkoker dan eens in de living. 't Zou kunnen dat de lekstroom daar niet hoog genoeg is om te verliesstroomschakelaar uit te schakelen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik kon gisteren op tv die man van de wasstraat ook wel begrijpen. Je komt er totaal met niemand in contact en de stofzuigsectie kunnen ze desnoods ook afsluiten. Nee, de overheid betaalt liever crisispremies uit, ook daar waar ze het perfect kunnen vermijden. Allemaal omwille van de 'concurrentie'.
Het systeem staat nog niet op punt en dat zit er ook niet echt aan te komen..
Eigenlijk is het het beste dat je dergelijke zelfverklaarde profeten/virologen/onderzoekers/ingenieurs enz links laat liggen.haelewyn schreef: ↑6 november 2020, 07:58Wat een hoop gelul alweer. Zijn er echt mensen op deze wereld waar het licht volledig uit is boven ?Maryline schreef: ↑6 november 2020, 00:24
"Onderzoek naar onder meer begraafplaatsen toont duidelijk aan dat er in de meeste landen geen oversterfte is." (1)
"In de diepvriezer van zijn laboratorium hebben ze bloedstalen bewaard van vóór de coronacrisis. "Die zijn positief getest op Covid-19."
Stemt tot nadenken, niet? (2)
Maar "dankzij" de maatregelen:
"We eten maar één keer per dag meer. We zijn arm geworden"
(3)
Mensen kunnen wèl behandeld worden. Al maanden wordt niets gezegd over pijler 1: uw immuunsysteem.
(4)
Het is dan misschien wel besmettelijk, maar is het ook zo dodelijk? Is de helft van de populatie gestorven? Wie in je eigen straat is gestorven? (4)
De economische nasleep met alle gevolgen van dien. Mensen zonder spaarcentjes (opgeknabbeld), langdurig werkloos (en werkloosheidsvergoeding na x tijd naar beneden als je geen ander werk hebt), (5)
Ik pleit voor een handleiding bij brood met een tekening waar je het moet stoppen.. sommigen hebben dat nodig. Ik zou op die tekening de onderste lichaamsholtes doorkruisen bij hardere levensmiddelen als beschuit en crackers. Voor de veiligheid van de gemiddelde lezer..
(1)Dat ga je onderzoeken op begraafplaatsen ?? Asverstrooing in de lift. Tegenwoordig kan je de as elders houden of verstrooien. Het hoeft niet meer op een kerkhof.
Man... Wat een achterlijk argument.
(2) Over de accuraatheid van de testen bv ?
(3) Zelf gedroomd dat dat door corona komt ? Hoeveel ken je er zo in je straat ?
(4) immuunsysteem scheen niet afdoende te zijn bij 12.000 landgenoten... Wereldwijd : zoek het zelf op.
(5) We vergeten vooral niet dat tijdens deze crisis mensen vaak meer overhouden wegens 'ze blijven in hun kot'.
"Onderzoek op begraafplaatsen
Ik denk dat onderstaande betrouwbaardere cijfers zijn dan "onderzoek op begraafplaatsen".
https://multimedia.tijd.be/oversterfte/
Voor wie het interesseert...
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
U schijnt te vergeten dat er sowieso al gemiddeld rond de 300 mensen sterven in België per dag, Covid of niet. Wat mij dan vooral interesseert is hoeveel extra doden er geregistreerd worden.haelewyn schreef: ↑6 november 2020, 07:58Maryline schreef: ↑6 november 2020, 00:24
"Onderzoek naar onder meer begraafplaatsen toont duidelijk aan dat er in de meeste landen geen oversterfte is." (1
(1)Dat ga je onderzoeken op begraafplaatsen ?? Asverstrooing in de lift. Tegenwoordig kan je de as elders houden of verstrooien. Het hoeft niet meer op een kerkhof.
Man... Wat een achterlijk argument.
(4) immuunsysteem scheen niet afdoende te zijn bij 12.000 landgenoten... Wereldwijd : zoek het zelf op.
De statistieken zijn wat mij betreft behoorlijk duidelijk, behalve een piek van half maart tot begin mei in de leeftijdsgroep +75 jaar, is er eigenlijk weinig abnormaals te zien.
De paniekzaaierij mag dan imo ook stilaan stoppen. Ik ga covid niet minimaliseren, maar men moet het ook niet erger maken dan dat het is. Zoals Fakkel al aangaf, het probleem ligt volgens mij ook bij de scholen en overvolle bussen waar de kids elkaar besmetten zonder ziek te worden, die op hun beurt de ouders en grootouders besmetten met alle gevolgen van dien.
Winkels en restaurants open, afstand houden, mondmasker bij grote drukte, blijven ontsmetten en een permanente oplossing zoeken voor de scholen aub! De schuldenput is meer dan diep genoeg ondertussen.
https://statbel.fgov.be/nl/visuals/mortaliteit
Geen scheldwoord. Ik wil zeggen dat ik zo stilaan het schijt krijg van mensen die beweren het licht te zien en prentenderen het beter te weten dan virologen/ingenieurs/ artsen etc. Vandaar "zelfverklaarde" ingenieurs.
JackPot schreef: ↑6 november 2020, 10:27De statistieken zijn wat mij betreft behoorlijk duidelijk, behalve een piek van half maart tot begin mei in de leeftijdsgroep +75 jaar, is er eigenlijk weinig abnormaals te zien.
De paniekzaaierij mag dan imo ook stilaan stoppen. Ik ga covid niet minimaliseren,...
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Zeg ik al maanden maar het mag niet luidop gezegd worden anders zit pipo Weyts achter je aan ...
Ik voorspel je NU al het volgende : verdere daling voor nog 2-3 weken waarna het weer zal beginnen stijgen (wegens scholen weer open) ... dan zal men weer kunnen zeggen dat het draagvlak bij de bevolking vermindert terwijl iedereen zich net hetzelfde zal gedragen als in de weken ervoor.
Scholen zijn en zullen altijd de motor zijn van de epidemie (misschien niet rechtstreeks in het schoolgebouw maar wel het vervoer, de pauzes, het half uur voor en het half uur na school, ...), ze waren en zijn het voor andere gemakkelijk overdraagbare ziektes (verkoudheid, griep, SOA's , ...) waarom zouden het dan toevallig niet zijn voor één van de meest besmettelijke virussen die we kennen ?
Het pedagogisch verhaal is uiteraard een andere kwestie.
U schijnt te vergeten dat de dag van besmetting zo goed als altijd ver voor de dag van overlijden ligt.JackPot schreef: ↑6 november 2020, 10:27U schijnt te vergeten dat er sowieso al gemiddeld rond de 300 mensen sterven in België per dag, Covid of niet. Wat mij dan vooral interesseert is hoeveel extra doden er geregistreerd worden.
De statistieken zijn wat mij betreft behoorlijk duidelijk, behalve een piek van half maart tot begin mei in de leeftijdsgroep +75 jaar, is er eigenlijk weinig abnormaals te zien.
De oversterfte voor deze golf moet nog komen... Het aantal besmettingen in rusthuizen begint nog maar pas zwaar te stijgen nu.
Dus ja ... U kijkt wel erg met paardenkleppen op.
Dat komt hier vandaan ...
En dat moet je dan nog koppelen aan alle nonsens die de ingenieur in kwestie al geschreven heeft over het onderwerp 'Corona Virus'.Aerolla schreef: ↑2 november 2020, 13:09 Ik heb het altijd al gezegd: dat diploma burgerlijk ingenieur heb ik niet gehaald op intelligentie, maar dat was gewoon gemakkelijker dan iedereen denkt
Om maar te zeggen: wat hier op het forum wordt gezegd is niet representatief voor al dan niet intelligentie, denk ik persoonlijk.
Maar ik vertrouw erop dat ik niet bij de domste van dit forum behoor (al zou je dat op basis van mijn posts niet altijd zeggen ^^ )
Dan heb je het antwoord op je vraag.