Verkiezingen in de VS 2020
Re: Verkiezingen in de VS 2020
Veel vriendjes nemen ondertussen afstand van hem.
Het zal een eenzame oude dag worden in zijn golf resort.
Misschien heeft hij daar wel een plaatsje om GD en Owlus te huisvesten.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201106_92824271
Het zal een eenzame oude dag worden in zijn golf resort.
Misschien heeft hij daar wel een plaatsje om GD en Owlus te huisvesten.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201106_92824271
Ik wacht vol spanning op jouw betere naamWeverke schreef: ↑5 november 2020, 14:08Even een aanvulling op mijn berichtje van een paar minuten geleden.
Ik besef nu dat de term "white suprematist" recent een zeer negatieve bijklank gekregen heeft.
Het is nochtans een wetenschappelijke term.
Maar als je een betere naam weet voor iemand die het blanke ras superieur vindt, wil ik graag jouw betere naam vanaf nu gebruiken.
Ik weet het ... ik "voelde" dat het niet klopte ... al veel te lang geen actief gebruik meer van het Engels ... soit, het staat er zoals het er staat, ik verbeter geen fouten anders kan CN ze maanden later niet quoten, je moet mensen hun pleziertje gunnen ... maar ja, als Trump zonder te verpinken leugen na leugen staat te verkondigen op nationale televisie dan zal een taalfoutje van een forumganger in the Belgian hellhole niet zo erg zijn zeker ... anyhow, the fat lady will be singing shortly ... of klopt dit ook niet
Eigenlijk gebruik je 'shortly' hier foutief. Het wordt meestal gevolgd door een voegwoord...
Maar omdat het vrijdag is, geef ik je nog een derde kans. Nah mate, we get ya.
Maar omdat het vrijdag is, geef ik je nog een derde kans. Nah mate, we get ya.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je zoekt het veel te ver: The fat lady is about to start singing.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Carpe zal zich eens moeien. Game over !
Terug on topic: Wat gebeurt er als beide kandidaten betrapt worden op verkiezingsfraude?
Terug on topic: Wat gebeurt er als beide kandidaten betrapt worden op verkiezingsfraude?
De personen die fraude plegen worden aangeklaagd en de fraude word ongedaan gemaakt.
Het zijn meestal niet de kandidaten die fraude plegen, maar eerder mensen in de bureaus.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik zal het maar weer doen.
Dan wordt de next FLOTUS:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Hmmmm. Volgens mij is het: The fat lady is about to sing.CarpeNoctem schreef: ↑6 november 2020, 16:59Je zoekt het veel te ver: The fat lady is about to start singing.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Om bij het onderwerp te blijven: je verliest met 30 miljoen stemmen
The fat lady is about to start singing: 64 miljoen hits
The fat lady is about to sing: 34 miljoen hits
Nu serieus: jouw zin lijkt me zeker ook correct.