MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Wil dat zeggen dat je bij MeDirect niet (meer) kan inloggen zonder je smartphone en apps te moeten gebruiken?CarpeNoctem schreef: ↑8 september 2020, 18:56 Toevallig niet de app geïnstalleerd?
Ik heb net ondervonden dat om in te loggen bij PC-banking je nu in de app de "MeCode" moet gaan ophalen.
Dacht er nog aan van daar eventueel een rekening te openen maar wil wel alles via PC/laptop kunnen doen? Is dat niet met bevestigingscode sms dat ze dan werken of hebben die eindelijk ook al een digipass of iets gelijkaardigs?
Quality growth investor
Zojuist geprobeerd (op PC en via verschillende browsers) en bij mij lukt het momenteel ook niet om in te loggen.
Ik gebruik nooit mobiel bankieren, want ik heb geen smartphone.
Ik gebruik nooit mobiel bankieren, want ik heb geen smartphone.
Dat moet niet. Je kunt kiezen tussen de MeCode of een sms. Maar je kunt inderdaad niet inloggen zonder smartphone of de app. Wie geen van beide heeft of wil hebben zal in de toekomst hoe langer hoe minder kunnen doen.CarpeNoctem schreef: ↑8 september 2020, 18:56 Ik heb net ondervonden dat om in te loggen bij PC-banking je nu in de app de "MeCode" moet gaan ophalen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb een tijdje terug die app geïnstalleerd en het is nu de eerste keer dat het me opvalt dat ze het hebben over een "MeCode" te gaan ophalen in de app.
Maar Yaris heeft gelijk, je kunt klikken op 'Geen toegang tot MeCode" en dan een SMS ontvangen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Au, ik heb me pijn gedaan bij het achterover vallen van verbazing bij het lezen van zo een uitspraak door CarpeNoctem.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Een tijd geleden zag ik op hun website dat dit inderdaad nodig is om een rekening te openen als nieuwe klant.
Maar als bestaande klant heb ik daar nooit info over gekregen.
Om een SMS te ontvangen heb ik voldoende aan een gewone GSM, wat niet hetzelfde is als een smartphone.
OK, maar ik wil niet iedere keer "gsm of smartphone" schrijven. Je begrijpt wat ik bedoel.
Zojuist nog eens geprobeerd (via PC en SMS code ontvangen op mijn GSM) en nu kon ik zonder problemen inloggen.
kan al 2 dagen niet inloggen.
Nu wel kunnen inloggen, maar de site werkt niet.
Nu is site onbereikbaar.
Zal eens overdag proberen.
Nu wel kunnen inloggen, maar de site werkt niet.
Nu is site onbereikbaar.
Zal eens overdag proberen.
nu ist gelukt.
Tijdelijke storingen dus
Tijdelijke storingen dus
Vandaag kan je inloggen maar zit het verder helemaal vast. De zoveelste keer op rij. Triest.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De website is vernieuwd. Inloggen ging vlot. Zoveel lijkt me er niet veranderd. De layout ziet er wat properder uit.
De berekeningen van de opgebouwde getrouwheidspremies zijn niet meer zo volledig als voorheen. Nu zijn er slechts 9 lijntjes zichtbaar: de 9 die het dichtst bij hun vervaldatum komen. Dat vind ik wel jammer. Ik heb het over de MeDirect Fidelity en de Max.
-
- Full Member
- Contacteer:
Website is inderdaad vernieuwd. Inloggen lukt mij niet meer. Persoon aan de telefoon kon mij natuurlijk niet helpen. Mailtje gestuurd dat 'eerstdaags' zal beantwoord worden.