MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
1 gebruikers naam invullen 00........... versturen klikkennestor1970 schreef: ↑7 november 2020, 11:33 Website is inderdaad vernieuwd. Inloggen lukt mij niet meer. Persoon aan de telefoon kon mij natuurlijk niet helpen. Mailtje gestuurd dat 'eerstdaags' zal beantwoord worden.
2 wachtwoord manueel invullen voer wachtwoord in klikken
3 ik heb geen toestemming tot mijn Me code klikken
4 Me code verkregen via sms invullen verstuur de code en log in klikken.
Succes
In tegenstelling tot vroeger moet wachtwoord steeds manueel ingevuld worden.
Estate Guru believer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik voer altijd alles manueel in. Wachtwoorden en/of gebruikersnamen worden hier niet opgeslagen.
Toch bedankt voor de reactie.
Toch bedankt voor de reactie.
-
- Full Member
- Contacteer:
Dit scherm krijg ik in 4 verschillende webbrowsers, die ik geprobeerd heb, te zien. Dit na dat ik volledig ingelogd geraak, na het ingeven van de sms-code dus.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik geraak moeiteloos ingelogd. Na inloggen kun je korte rondleiding volgen. Ik heb wel ingelogd via laptop, jij via een Ipad? Misschien dat daar nog ergens een probleem zit.
-
- Full Member
- Contacteer:
Via laptop ook al geprobeerd. IE, edge en firefox. Zelfde resultaat.
iPad kan het probleem niet zijn, lukte mij zonder enig probleem, ME code opgehaald in de app
Rondleiding doorlopen
Werkt perfect
Rondleiding doorlopen
Werkt perfect
Ik zie het nu ook. Snap niet waarom dit nu anders is, maakt het onduidelijker
-
- Full Member
- Contacteer:
Update. Nogmaals via de laptop geprobeerd en er uiteindelijk, langzaam maar zeker, doorgeraakt. In de week nog eens testen en hart vasthouden. Indien nog problemen, alles daar weg. Ik vind dat redelijk frustrerend, op een zaterdagvoormiddag 100K kwijtgeraken en niks of niemand kunnen aanspreken
Geduld is soms een mooie deugd.nestor1970 schreef: ↑7 november 2020, 14:21 Update. Nogmaals via de laptop geprobeerd en er uiteindelijk, langzaam maar zeker, doorgeraakt. In de week nog eens testen en hart vasthouden. Indien nog problemen, alles daar weg. Ik vind dat redelijk frustrerend, op een zaterdagvoormiddag 100K kwijtgeraken en niks of niemand kunnen aanspreken
Estate Guru believer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Wordt nog mooier. Na inloggen verschijnt scherm met de boodschap 'succesvol uitgelogd', maar ik geraak helemaal niet ingelogd. Wat een grap. I give up.
Ik heb gewoon kunnen inloggen (met sms-code).
Enkele tips:
Enkele tips:
- verwijder cookies;
- herstart je PC;
- probeer een andere browser.
-
- Full Member
- Contacteer:
OK, bedankt, ik probeer nogmaals na het verwijderen van cookies. Op mijn laptop staan 4 verschillende browsers, die ik al probeerde, en dan is er nog Safari op de ipad, langswaar ik normaal altijd werk.
Gisteren geen enkel probleem met inloggen met SMS bij ME-Direct en FF browser.nestor1970 schreef: ↑8 november 2020, 12:29 OK, bedankt, ik probeer nogmaals na het verwijderen van cookies. Op mijn laptop staan 4 verschillende browsers, die ik al probeerde, en dan is er nog Safari op de ipad, langswaar ik normaal altijd werk.
Als je vanuit 2 toestellen niet kunt inloggen, lijkt het probleem eerder aan hun kant te liggen.
Maar van een Maltese gratis bank, verwacht ik niet dat er zaterdag een permanentie is.
Tenzij die persoon met 100K aan de haal is gegaan.
-
- Full Member
- Contacteer:
Bedankt, Yaris! Na verwijderen van cookies kunnen inloggen via laptop met 4 browsers.
Jammer genoeg niet meer via mijn oude iPad3.
Jammer genoeg niet meer via mijn oude iPad3.
Correctie: een Belgische bank. Je loopt enkele jaren achter.
https://www.medirect.be/nl-be/over-medirect/bank