Verkiezingen in de VS 2020
Re: Verkiezingen in de VS 2020
Wat wel grappig is is dat CN en andere protagonisten het riedeltje over fraude bij de verkiezingen in de VS graag klakkeloos overnemen zonder tot nog toe enig bewijs daarvan.
Maar als er hier iets gebeurt dat ook maar enig zweem heeft van aantasting van de rechtstaat staan ze op hun achterste poten om bewijs te eisen.
Maar Trump mag de rechtstaat aantasten, leugens vertellen, oproepen tot een halve staatsgreep en dat verdedigen ze dan.
Iets met kraam en passen.
Maar als er hier iets gebeurt dat ook maar enig zweem heeft van aantasting van de rechtstaat staan ze op hun achterste poten om bewijs te eisen.
Maar Trump mag de rechtstaat aantasten, leugens vertellen, oproepen tot een halve staatsgreep en dat verdedigen ze dan.
Iets met kraam en passen.
Hier neem ik mijn hoed voor af. Toch nog mensen (en gelukkig meerdere) die met hun ogen open en goed geïnformeerd in de realiteit leven. Ik heb het maar helemaal gequote zodat de linkse babies het gemakkelijk nog eens kunnen nalezen.TooTall schreef: ↑7 november 2020, 16:50
Beetje zoals links met al die Hollywood-figuren die opriepen om het recht in eigen handen te nemen zoals Kathy Griffin, Robert Deniro, Madonna, Johnny Depp,....of politici van de Democraten zoals Maxine Waters die vroeg om elke Trump-aanhanger of medewerker in het openbaar aan te vallen, ze niet met rust te laten in restaurants met hun familie, en ze buiten te gooien. Oh en het straatleger van links, dat is Antifa. En die hebben de maanden voor de verkiezingen een spoor van vernielingen getrokken door Amerika, tot in de peilingen bleek dat mensen het blijkbaar niet zo fijn vonden om hun huizen en zaken in vlammen te zien opgaan. Toen heeft links de geldkraan dichtgedraaid en hop, Antifa verdween...
Sinds de frauduleuze verkiezing van JFK zijn de Democraten de partij die transparantie bij verkiezingen tegenhouden, en roepen de Republikeinen om 'voter-ID'. Eventjes 100.000 stemmen 'vergeten te tellen', en die zijn dan allemaal voor Biden? Honderden aan geregistreerde stemmers die 120+ jaar oud zijn? Laat me niet lachen...hier kennen ze dat ook, in België hebt ge PS-politici die met de pralines volmachten gaan schooien in de rusthuizen, in Amerika hebt ge staten zoals Californië waar de daklozen op straat kakken, en de juppies massaal de staat ontvluchten naar Arizona, New Mexico,.... En nu stemmen ze daar ook voor desastreus Democratisch beleid, waarvoor ze feitelijk gevlucht zijn. De kanker zet uit...
Na Bush 1, Clinton, Bush 2 en Obama verfrissend om een president gehad te hebben die tenminste geen oorlog is gestart. Onorthodox, ja. Maar verfrissend. En niet vergeten, het alternatief was Hillary Clinton, die als minister van BuZa samen met Barack 'dronestrike' Obama het hele middenoosten op hun gat hebben gesmeten met hun 'Arabische lente', waardoor ISIS een groeispurt heeft gekregen en er mensen in Brussel en Zaventem gestorven zijn. Maar laten we hém de Nobelprijs voor de vrede geven, en lachen met Drumpffff nuja het is ook zo modieus, en als je al je kennis van 'Amerikakenners' op den veetee-em haalt, is het leven simpel.
Genoten van TwitterTrump en zijn capriolen, en medelijden gehad met de Democraten. 4 jaar lang 'muh Russia! Muh collusion!' Terwijl dat uiteindelijk allemaal opgezet spel was tussen elementen in de FBI, DOJ en de Democraten, maar daar hoor je niets van...of die pijnlijke tussenkomsten van Ford tijdens de benoeming in de senaat van rechter Roberts, sexueel misbruik my arse...ze hebben 4 jaar lang vuil spel gespeeld, allebei. Edoch, financieel hebben ze mij geen windeieren gelegd. En het is nog niet voorbij. MAGA.
Geïnformeerd en to the point, dit zijn de woorden van een man. Leeftijd speelt daarbij geen rol. Hier kunnen veel halve-eeuwlingen nog een puntje aan zuigen. Verder dan hun pubertijd richting man-zijn, zijn ze nooit gekomen, om daarna opnieuw te verkindsen.
En dat vet wijf heeft inderdaad nog niet gezongen, het is nog niet voorbij. MAGA.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En je kan ongetwijfeld tonen waar ik "het riedeltje over fraude bij de verkiezingen in de VS graag klakkeloos overneem"?
Als je het over de verkiezingen van 1960 hebt is het geen riedeltje maar een serieus debat waar al heel wat inkt over gevloeid is. Als je het over de huidige verkiezingen hebt mag je me citeren of je verontschuldigen.
Ik zal voor beide mijn adem maar niet inhouden zeker?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Noch jij noch ik zullen beslissen wie gewonnen heeft "op een legale manier". Het wordt jammer genoeg iets voor de rechtbank(en).
In de presidentsverkiezingen in de VS van 2000 heeft het tot 12 december geduurd vooraleer Al "Earth’s “ice caps” will melt away by 2014" Gore wist dat hij het niet ging worden.
Het circus gaat nog een tijdje doorduren. En de media smullen ervan. The show must go on.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Wat wil je daar dan mee zeggen?
Ja, op complotwebsites als QAnon, en andere white suprematists websites waar personen als Greendean, Owlus en Tootall al hun wijsheid halen.CarpeNoctem schreef: ↑8 november 2020, 10:55En je kan ongetwijfeld tonen waar ik "het riedeltje over fraude bij de verkiezingen in de VS graag klakkeloos overneem"?
Als je het over de verkiezingen van 1960 hebt is het geen riedeltje maar een serieus debat waar al heel wat inkt over gevloeid is.
Biden en Clinton zijn volgens deze websites zendelingen van de Satan (niet Trump, die andere Satan) die de Duisternis willen laten overheersen na de periode van Verlichting.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Precies wat ik zeg. Dat die do-gooders die 4 jaar geschreeuwd hebben over de Russen die tussengekomen waren in de verkiezingen van 2016 en er zelfs Trump mee geïmpeached hebben, nu beweren dat er nu zeker niet gefraudeerd kan zijn geweest. Iets met kraam en passen ...
Als Carpenoctem geen inhoudelijke argumenten heeft, plaatst hij cartoons, fotocollages, gemanipuleerde beelden,...
Nog niet opgevallen dat 85% van zijn boodschappen cartoons, fotocollages, gemanipuleerde beelden,... zijn?
De andere 15% zijn verdraaiingen van de woorden van anderen en het verdraaien van historische feiten.
Nog niet opgevallen dat 85% van zijn boodschappen cartoons, fotocollages, gemanipuleerde beelden,... zijn?
De andere 15% zijn verdraaiingen van de woorden van anderen en het verdraaien van historische feiten.
Ik ben het met je eens.Sebastiaan1985 schreef: ↑8 november 2020, 10:43
De man provoceert. In mijn ogen moet een president verbinden, toch zeker in zijn eigen land.
En ja, hij heeft ook goede dingen gedaan!
Voeg er nog aan toe : die zijn vriendjes boven de wet stelt en vooral zichzelf, voor eindeloos eigen gewin. Een gekke narcist..
Zelfs BDW heeft heel af en toe wel eens een standpunt waar ik het eens mee kan zijn.
Het was een verkiezing tussen twee slechte kandidaten. Van die twee is Biden imho zeer ruim de beste keuze.
Liever een opa die niet meer 100% meespoort dan een gevaarlijke gek zonder scrupules.
De rechtbanken moeten niet beslissen. Het volk heeft beslist.
Biden moet niet bewijzen dat er niet gefraudeerd is. Trump moet bewijzen dat dat wel op grote schaal gebeurd is. Niet 2 stembriefjes die op het verkeerde stapeltje liggen in new York.
De zatlap na middernacht..... komt zijn waarheden weer op tafel braken.
Biden moet niet bewijzen dat er niet gefraudeerd is. Trump moet bewijzen dat dat wel op grote schaal gebeurd is. Niet 2 stembriefjes die op het verkeerde stapeltje liggen in new York.
De zatlap na middernacht..... komt zijn waarheden weer op tafel braken.
Ik vraag me af, zou je daar eigenlijk een opleiding voor kunnen volgen? Het kan toch niet anders dat Owlus, GD, Aerolla en vriendjes ergens een geheim forum of facebookgroep hebben waar ze samenkomen.Weverke schreef: ↑8 november 2020, 11:15 Als Carpenoctem geen inhoudelijke argumenten heeft, plaatst hij cartoons, fotocollages, gemanipuleerde beelden,...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zoals zo vaak zit je er weer naast.
Je bent krachttermen in het wilde weg vergeten...Weverke schreef: ↑8 november 2020, 11:15 Als Carpenoctem geen inhoudelijke argumenten heeft, plaatst hij cartoons, fotocollages, gemanipuleerde beelden,...
They stole the elections !
Cijferblindheid.. verkeerde been.. planeet aarde... Voor de 200ste keer mijn zelfde onderdeel van een statistiek...
De domme meute vindt het geweldig, prachtige stijl, afstraffing van haelewyn etc.. maar is te dwaas om gelul of bullshit te herkennen als het voor hun neus staat.
Analogie met Trump en zijn blinde aanhangers ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 8 november 2020, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarnemers dwingen op 15m te staan van de teltafels omwille van het 'coronagevaar' is op zijn minst al een aanwijzing en slechts één van de velen.
Maar jij bent toch één van die fanatieke protagonisten van het concept 'schuldig tot de onschuld zelf bewezen is en dan enkel als het ons niet te slecht uitkomt'. Volgens diezelfde logica kan het biden kamp ongetwijfeld aantonen dat ze niet gefraudeerd hebben. Wat ze trouwens onmogelijk kunnen, gezien alle onregelmatigheden waar we nu al weet van hebben.
Ik ben zelf voorstander van het rechtsprincipe 'onschuldig tot de schuld onomstotelijk bewezen is', dus zal het Trump kamp met bewijzen moeten komen. Wat ze volgens mij gemakkelijk kunnen als de rechtsgang niet belemmerd wordt. Maar het ziet er nu al naar uit dat die marxistische bende de rechtsgang schandelijk belemmert. Een leger van 600 advocaten voor biden nog voor de verkiezingen van start gingen en Trump die het met een handjevol advocaten moet doen. Waar zit dat geld precies waar het Trump volgens sommigen zo om te doen is? Bij Trump? Of bij het kamp gespijst en gecontroleerd door die machine die geld uit ijle lucht creëert?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Het is mij een raadsel waarom verstandige mensen een pathologische serie-leugenaar kunnen geloven als die geen greintje bewijs levert voor zijn beweringen van fraude.
Trump heeft nooit een meerderheid van de kiezers kunnen verleiden. Ook in 2016 niet. En nu wordt hij overtuigend verslagen door een middelmatig politicus van 78 jaar.
Mensen houden niet van leugenaars/onbeleefderikken/haters/egoïsten/narcisten/bullies/... Zelfs als het alternatief Biden is.
Eens hij zijn immuniteit verloren is zal Trump een lawine van rechtszaken moeten incasseren.
Het is 'game over' voor Trump. De republikeinse partij zal hem op afstand moeten houden of ze gaan in 2022 mee tenonder.
Trump heeft nooit een meerderheid van de kiezers kunnen verleiden. Ook in 2016 niet. En nu wordt hij overtuigend verslagen door een middelmatig politicus van 78 jaar.
Mensen houden niet van leugenaars/onbeleefderikken/haters/egoïsten/narcisten/bullies/... Zelfs als het alternatief Biden is.
Eens hij zijn immuniteit verloren is zal Trump een lawine van rechtszaken moeten incasseren.
Het is 'game over' voor Trump. De republikeinse partij zal hem op afstand moeten houden of ze gaan in 2022 mee tenonder.