Curve
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Curve
Heb momenteel even geen cashback dus kan het niet testen. Maar ik denk dat je gelijk hebt, klantendienst niet.
Raak jij met de q8 kaart aan je jaarlimiet? Vrij hoog om met 0,5 procent te bekomen toch?
Raak jij met de q8 kaart aan je jaarlimiet? Vrij hoog om met 0,5 procent te bekomen toch?
Beobank Extra World Mastercard genereert nog steeds cashback voor betalingen via Curve. Het probleem zit enkel bij de Visa voor internettransacties.
-
- Newbie
- Contacteer:
Hebben jullie nog updates over Curve en Beobank?
Welke kaart(en) kan ik het best combineren met Curve?
Ik zoek namelijk een nieuwe kredietkaart om te reizen en dagelijkse aankopen.
Welke kaart(en) kan ik het best combineren met Curve?
Ik zoek namelijk een nieuwe kredietkaart om te reizen en dagelijkse aankopen.
Met mijn Beobank Extra World werkt het nog steeds, mét cashback.
Q8 kaart werkt ook nog prima. Wat ook logisch is.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Als ik het goed begrijp: ik doe een uitgaven van 105 euro met de Curve kaart en wijs die uitgave toe aan de Beobank Visa kaart met 1% cashback voor internetbetalingen: resultaat is geen cashback ?
-
- Newbie
- Contacteer:
Bij Binance gewoon een visa kaart met standaard 1 procent op alles, zonder gedoe en werkt overal. Cashback kan je tot 8 procent gaan maar dan moet je wel een hele hoop Binance tokens hebben. Ik zit zelf op 3 procent cashback nu, op de tokens die ik heb verdien ik nog eens 40 procent APY per jaar ongeveer via staking. De tokens zelf kunnen natuurlijk wel in waarde dalen (in mijn geval 30 procent gestegen sinds aankoop) dus er is wel wat risico aanwezig. De cashback krijg je in BNB tokens, waar je op je buurt ook mee kan betalen.
Er is nog een alternatief van crypto.com, met soortgelijk cashback systeem en ook maandelijkse rebates op spotifiy en/of netflix accounts, afhankelijk van je kaartniveau. Het nadeel van hen is dat het wel een tijd duurt tegen je uw kaart krijgt, maar dan krijg je wel een mooie metalen kaart. Bij Binance krijg je direct een soft kaart in afwachting van je fysieke.
Er is nog een alternatief van crypto.com, met soortgelijk cashback systeem en ook maandelijkse rebates op spotifiy en/of netflix accounts, afhankelijk van je kaartniveau. Het nadeel van hen is dat het wel een tijd duurt tegen je uw kaart krijgt, maar dan krijg je wel een mooie metalen kaart. Bij Binance krijg je direct een soft kaart in afwachting van je fysieke.
Dan heeft die kaart voor mij niet veel zin denk ik.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heb je ervaring met crypto.com? Wat moet je precies doen/hebben om met de kaart te starten? En voor Binance: wat is 40 procent APY precies ?crazyheinz schreef: ↑30 december 2020, 08:08 Bij Binance gewoon een visa kaart met standaard 1 procent op alles, zonder gedoe en werkt overal. Cashback kan je tot 8 procent gaan maar dan moet je wel een hele hoop Binance tokens hebben. Ik zit zelf op 3 procent cashback nu, op de tokens die ik heb verdien ik nog eens 40 procent APY per jaar ongeveer via staking. De tokens zelf kunnen natuurlijk wel in waarde dalen (in mijn geval 30 procent gestegen sinds aankoop) dus er is wel wat risico aanwezig. De cashback krijg je in BNB tokens, waar je op je buurt ook mee kan betalen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb voor Crypto.com voor net genoeg tokens gekocht om de kaart met gratis spotify en 2 procent cashback te kunnen beginnen. Mijn kaart heb ik nog niet, dat kan naar het schijnt wel een paar maanden duren..
Die APY is de rente op jaarlijkse basis, incl compounding. Dus op die manier verdien ik dubbel (of driedubbel als de prijs van BNB verder doorstijgt), door genoeg tokens heb ik een hogere cashback, ik zit nu op 3 procent. En dan op die BNB tokens krijg ik nog eens 40 procent jaarlijkse rente via het staken van nieuwe tokens op hun launchpad.
Die APY is de rente op jaarlijkse basis, incl compounding. Dus op die manier verdien ik dubbel (of driedubbel als de prijs van BNB verder doorstijgt), door genoeg tokens heb ik een hogere cashback, ik zit nu op 3 procent. En dan op die BNB tokens krijg ik nog eens 40 procent jaarlijkse rente via het staken van nieuwe tokens op hun launchpad.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Launchpad?
Alle 'nieuwe' terminologie maakt het verdacht, terwijl het dat misschien helemaal niet is.
Zijn er referrals waarmee nieuwe klanten een zetje krijgen?
Alle 'nieuwe' terminologie maakt het verdacht, terwijl het dat misschien helemaal niet is.
Zijn er referrals waarmee nieuwe klanten een zetje krijgen?
-
- Newbie
- Contacteer:
Niet veel verdacht aan hoor, Binance is al jaren de belangrijkste crypto exchange in de wereld. Die term 'launchpad' is voor nieuwe projecten die via hen worden aangeboden. Maar als je niet in de crypto wereld zit kan het wel allemaal wat raar aanvoelen, kan ik wel inkomen. Ik ben een jaar niet meer bezig geweest in het wereldje en heb me ook weer even moeten bijscholen.
Ik kan jou wel een referral bezorgen die jou 10 procent kickback geeft op al jouw trading fees, maar daar ga je met de visa niet ver mee geraken. Voor alle duidelijkheid, de kaart van 1 procent cashback kost helemaal niets, je moet alleen eur transferen via sepa naar jouw kaart wat ook gratis is. De verdiende cashback via BNB tokens kan je ook gewoon gebruiken als betaalmiddel dus je hoeft eigenlijk helemaal niet in aanraking te komen met traden.
Voor crypto.com bestaat er wel een 40 euro referral dacht ik, kan ik jou ook bezorgen.
Ik kan jou wel een referral bezorgen die jou 10 procent kickback geeft op al jouw trading fees, maar daar ga je met de visa niet ver mee geraken. Voor alle duidelijkheid, de kaart van 1 procent cashback kost helemaal niets, je moet alleen eur transferen via sepa naar jouw kaart wat ook gratis is. De verdiende cashback via BNB tokens kan je ook gewoon gebruiken als betaalmiddel dus je hoeft eigenlijk helemaal niet in aanraking te komen met traden.
Voor crypto.com bestaat er wel een 40 euro referral dacht ik, kan ik jou ook bezorgen.
Kunnen we het hier op Curve houden? Maak een nieuw topic aan als je meer wilt weten over die Crypto Visa kaart. Dat heeft niets met Curve te maken.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Curve blijft hier vrij hopeloos.
Ik had maanden geleden een Curve kaart gekregen, maar uiteindelijk de rekening afgesloten.
De oude kaart via hun support nu terug willen actieveren, lukt niet.
Men stuurt me een nieuwe kaart met een ander kaartnummer, vandaag toegekomen, maar als ik die kaart wil activeren worden de laatste 4 cijfers van de kaartnummer gevraagd. Als ik die invul krijg ik een melding: "verify a card that's yours & issued in Europe"
Het spijtige is dat je op support steeds een week of langer moet wachten...
Ik had maanden geleden een Curve kaart gekregen, maar uiteindelijk de rekening afgesloten.
De oude kaart via hun support nu terug willen actieveren, lukt niet.
Men stuurt me een nieuwe kaart met een ander kaartnummer, vandaag toegekomen, maar als ik die kaart wil activeren worden de laatste 4 cijfers van de kaartnummer gevraagd. Als ik die invul krijg ik een melding: "verify a card that's yours & issued in Europe"
Het spijtige is dat je op support steeds een week of langer moet wachten...