Verkiezingen in de VS 2020
Re: Verkiezingen in de VS 2020
Bwooaaahhhhh...MoreOrLess schreef: ↑8 november 2020, 12:12
Ik stel ook vast dat CN en Haelewyn nu ook weer aan het bakkeleien zijn, deze keer niet over Corona. De 2 worden wellicht nooit vrienden.
Mijn geste van goeie wil voor vandaag :
CN : De vrede des Heeren zij altijd met u, jongen.
En met uw geest.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20201108_94209419Timoootjex schreef: ↑8 november 2020, 12:04 Wat ik me hier nog in afvraagt welke van de 2 de beste voor Europa zijn?
Arikel zit wel achter een betaalmuur.
‘Als Biden verkozen wordt, komen er snel een steunverklaringen aan de Europese Unie, aan Europese integratie, aan de Navo als de kern van de transatlantische alliantie, die verzwakt werd door het beleid van het beleid van deze regering.’ Dat zei Anthony Gardner enkele dagen geleden in een toespraak in Berlijn. Gardner was van 2014 tot 2017 de Amerikaanse ambassadeur bij de EU en adviseerde de campagne van Biden op buitenlands beleid. Zijn naam circuleert als mogelijke ambassadeur in Londen. In dezelfde toespraak noemde Gardner de Brexit de ‘grootste owngoal’ ooit.
De verkiezing van Biden is zonder twijfel goed nieuws voor de Europese Unie. Biden wordt wellicht de laatste blanke Amerikaanse president die zo veel voeling heeft met het continent. Dat heeft ongetwijfeld te maken met zijn Ierse wortels - hij citeert graag de Ierse dichters Seamus Heaney en William Butler Yeats in zijn toespraken. Tijdens de campagne liet hij verstaan dat er onder zijn presidentschap geen handelsakkoord met het Verenigd Koninkrijk komt als het Goede Vrijdagakkoord niet gerespecteerd wordt. In Ierland zijn belangrijke ministers als Leo Varadkar en Simon Conveney goede kennissen.
Blijkbaar je favoriete insteek de laatste tijd. Doet me een beetje aan Jambon denken.
CN bewondert de redenaarskunst van Umpie Stumpie Trumpie en dezelfde demagogisch gewauwel van Jambon en De Wever.
Wie kopieert hij dus... Wie is zijn voorbeeld .. ?
Er komt wel een moment waarop iemand kan zeggen , na over de bewondering te zijn van het nooit afhoudend repliceren naast de kwestie :
Telling the truth matters
Good character matters..
Being honest and fair matters..
Je ziet dat in USA en zelfs hier op het forum.
En dat is niet in CN zijn voordeel.
Succes is vergankelijk. Eender hoe.
Wie kopieert hij dus... Wie is zijn voorbeeld .. ?
Er komt wel een moment waarop iemand kan zeggen , na over de bewondering te zijn van het nooit afhoudend repliceren naast de kwestie :
Telling the truth matters
Good character matters..
Being honest and fair matters..
Je ziet dat in USA en zelfs hier op het forum.
En dat is niet in CN zijn voordeel.
Succes is vergankelijk. Eender hoe.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Da's niet van de laatste tijd. Deze serveer ik al heel lang aan mensen die dingen lezen die er niet staan.
Daar zijn waarschijnlijk wel pilletjes voor te krijgen.
Ik heb al lang geleden geleerd om internetfora te onderscheiden van irl.haelewyn schreef: ↑8 november 2020, 12:55Bwooaaahhhhh...MoreOrLess schreef: ↑8 november 2020, 12:12Ik stel ook vast dat CN en Haelewyn nu ook weer aan het bakkeleien zijn, deze keer niet over Corona. De 2 worden wellicht nooit vrienden.
Mijn geste van goeie wil voor vandaag :
CN : De vrede des Heeren zij altijd met u, jongen.
En met uw geest.
Ik ben eigenlijk al heel de morgen bezig met het kippenhok uit te mesten, om daarna mijn butternuts te oogsten. Het is wel geen goed idee om de laptop mee naar buiten te nemen. Mijn vrouw vroeg hoe het zat met de butternuts. Ze wou soep maken. Ik heb naar waarheid geantwoord dat ik en een ander stel halve garen op SG ons bezighielden met discussiëren over verkiezingen in een land een paar duizend kilometer van hier
Normaal deel ik nogal wat butternuts uit aan vrienden, kennissen of buren maar door de coronatoestanden ligt dat natuurlijk wat moeilijker.
Dat was een beetje een lange aanloop voor wat ik wou zeggen: moest haelewyn hier voor mijn deur staan zou ik hem rijkelijk voorzien van flespompoenen zoals ze niet te verkrijgen zijn in het verderfelijke Antwerpen.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 8 november 2020, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Op zo'n link klikken doet natuurlijk pijn aan Jungiaanse ogen. Gezien het in dit draadje toch over fraude gaat, even een klein weerwoordje.
https://sciencebasedmedicine.org/freud- ... doscience/
https://irishwriting.wordpress.com/2017 ... d-a-fraud/
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ondertussen staat de hotline waar bewijzen van fraude kunnen gemeld worden roodgloeiend.
"de hotline die het campagneteam heeft opgesteld voor kiezers om misstanden bij de stembusgang te melden, blijkt geen doorslaand succes. Het nummer zou worden overspoeld met neptelefoontjes van mensen die de medewerkers uitlachen over het verlies van Trump en vervolgens ophangen"
Bron:hln
https://www.google.com/amp/s/www.mirror ... 975670.amp
"de hotline die het campagneteam heeft opgesteld voor kiezers om misstanden bij de stembusgang te melden, blijkt geen doorslaand succes. Het nummer zou worden overspoeld met neptelefoontjes van mensen die de medewerkers uitlachen over het verlies van Trump en vervolgens ophangen"
Bron:hln
https://www.google.com/amp/s/www.mirror ... 975670.amp
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je zal hier waarschijnlijk ook onmiddellijk een citaat van mij daaromtrent geven?
Of ben je in hetzelfde bedje ziek als FTP?
Indeed it does...
Holding my breath...
(excuses aan Yaris)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ik was juist van plan om eens op mijn fiets te springen. Ik zal een rugzakje meedoenCarpeNoctem schreef: ↑8 november 2020, 13:16
Dat was een beetje een lange aanloop voor wat ik wou zeggen: moest haelewyn hier voor mijn deur staan zou ik hem rijkelijk voorzien van flespompoenen zoals ze niet te verkrijgen zijn in het verderfelijke Antwerpen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jij bent dan wel haelewyn niet maar je weet ondertussen ongeveer waar ik woon. Ik zou zeggen kom maar af, maar er zitten hier mensen die er prat op gaan dat ze medeburgers die de Coronaregels overtreden met graagte gaan verklikken.
We zullen ergens halfweg afspreken, ik heb ook wel een rugzak liggen
@GreenDean,
Jouw links zijn te lang voor mij om te lezen op deze zondagvoormiddag, met dus een kater
Maar begrijp ik goed dat u het Jungiaanse gedachtegoed aanhangt?
De kritieken op Freud zijn mij bekend, ik verdedig hem zeker niet.
Ook zijn aanhanger Jacques Lacan, in Frankrijk, Argentinië en helaas ook in België zeer populair, kan bij mij op weinig begrip rekenen.
Jouw links zijn te lang voor mij om te lezen op deze zondagvoormiddag, met dus een kater
Maar begrijp ik goed dat u het Jungiaanse gedachtegoed aanhangt?
De kritieken op Freud zijn mij bekend, ik verdedig hem zeker niet.
Ook zijn aanhanger Jacques Lacan, in Frankrijk, Argentinië en helaas ook in België zeer populair, kan bij mij op weinig begrip rekenen.
Ik kan nog altijd het knuffelcontactje van een gezinslid zijnCarpeNoctem schreef: ↑8 november 2020, 13:31Jij bent dan wel haelewyn niet maar je weet ondertussen ongeveer waar ik woon. Ik zou zeggen kom maar af, maar er zitten hier mensen die er prat op gaan dat ze medeburgers die de Coronaregels overtreden met graagte gaan verklikken.
We zullen ergens halfweg afspreken, ik heb ook wel een rugzak liggen
Een goede butternut squash, daar zou ik ene ommetoertje voor doen.
Mag het er eentje uit mijn geheugen zijn, vast door u terug te vinden indien gewenst en als je nog uitvluchten nodig hebt om niet aan de butternuts verder te werken :CarpeNoctem schreef: ↑8 november 2020, 13:20Je zal hier waarschijnlijk ook onmiddellijk een citaat van mij daaromtrent geven?
Of ben je in hetzelfde bedje ziek als FTP?
Ik denk aan een gelegenheid waar ik zei dat je discussieerde als Bart De Wever.
Waarop jij zei : dat is een compliment...
En ik dan weer vond van niet.
Ik heb het proberen opzoeken maar de combinatie 'haelewyn' en 'Bart de Wever' levert veel resultaten op hier.
Ik lever alleen de inspanningen die ik zelf nuttig vind en tegen betaling.
@Pol : op anderhalve meter het kabaske laten neerzetten. Dan is het geen knuffelcontact.
Koop ze op 2dehands.be van hem voor 20 cent. Dan mag het ook zonder hem bij je contacten te rekenen.
Ondertussen is het voorlopig stil aan de kant van Trump, hij is druk aan het oefenen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.