Verkiezingen in de VS 2020
Re: Verkiezingen in de VS 2020
We gaan daar ook een boompje over kunnen opzetten
Of zou de ploeg Biden erin slagen het zaadje van de twijfel te planten bij de aanhangers van Trump?
Op zijn rally's zullen vanaf nu de 4 seizoenen van Vivaldi gespeeld worden.
En Trump gaat pizza's uitdelen: quattro stagione.
Of zou de ploeg Biden erin slagen het zaadje van de twijfel te planten bij de aanhangers van Trump?
Op zijn rally's zullen vanaf nu de 4 seizoenen van Vivaldi gespeeld worden.
En Trump gaat pizza's uitdelen: quattro stagione.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als ik Twitter mag geloven zat dat tuincentrum geprangd tussen een dildoshop een een crematorium
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
beurzen plots omhoog, als Trumpje weg is
wat een debiel is Trumpje
wat een debiel is Trumpje
beurzen schieten als een raket omhoog
Positieve resultaten vaccin Pfizer ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
haelewyn is natuurlijk gekend voor zijn spartelen
Hier nog ééntje die me wat deed denken aan haelewyn en mezelf
Twee oude ventjes in een wedstrijd om ter verst pissen
En je mag kiezen wie wie is...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Kijk, Trump is al gestart.Weverke schreef: ↑8 november 2020, 07:49Als die "nu" uit jouw vraag een hele dag duurt, dan is het antwoord: allemaal.
En bovenop: zijn campagneteam ontslaan, zijn stafchef ontslaan, zijn adviseurs ontslaan, zijn juridisch team ontslaan, zijn ministers ontslaan, zijn TV kapotmaken zodat Fox News er niet meer kan op komen.
Trump fires Secretary of Defense Mark Esper
Wat een typische boomer zever hier.
De beurs ging voornamelijk omhoog door het Pfizer nieuws, dat weet je goed genoeg.
Biden is niet bepaald goed voor de beurs, op het feit na dat trump harde taal spreekt tegen China en biden dat (uiteindelijk ten koste van zijn eigen land) niet zal durven, en dat Trump de enige president is die geen zin heeft in oorlog in het Midden Oosten. Biden zal 'gelukkig' wel weer wat bruine mensjes gaan bombarderen welke dan weer ten goede komt van een bepaalde sector die daar op teert.
Het enige dat momenteel de beurs stabiel houdt is dat gezien het huis, de senaat en SC hoogstwaarschijnlijk lekker republikeins zullen zijn dat Biden de economische zetten van Trump niet zomaar ongedaan kan maken.
Sinds duidelijk werd dat Biden zou winnen, half vorige week, waren de beurzen al aan het stijgen. Gisteren waren ze ook al 2% gestegen, voor de aankondiging van Pfizer.
In your dreams ...Het enige dat momenteel de beurs stabiel houdt is dat gezien het huis, de senaat en SC hoogstwaarschijnlijk lekker republikeins zullen zijn dat Biden de economische zetten van Trump niet zomaar ongedaan kan maken.
Het huis is al quasi zeker democratisch.
De senaat zal 50-50 worden en dan geeft de vice-president de doorslag.
Of misschien denk je dat vice-president republikeins zal zijn?
Joe-un 'kim' Biden zal vanaf nu de meer toepasselijke naam zijn voor de 'president-elect'.
De zoveelste schandelijke 'fake emotionele' vertoning van marxistisch links!
De zoveelste schandelijke 'fake emotionele' vertoning van marxistisch links!
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
En we wachten nog steeds op een antwoord van GreenDean.Weverke schreef: ↑5 november 2020, 14:08Even een aanvulling op mijn berichtje van een paar minuten geleden.
Ik besef nu dat de term "white suprematist" recent een zeer negatieve bijklank gekregen heeft.
Het is nochtans een wetenschappelijke term.
Maar als je een betere naam weet voor iemand die het blanke ras superieur vindt, wil ik graag jouw betere naam vanaf nu gebruiken.
Zoals altijd begint hij te schelden, en vervalt hij in clichés van zodra hij geen inhoudelijke argumenten heeft.
En veel is daar niet voor nodig, om GreenDean zonder inhoudelijke argumenten te zetten.
Zoals Trump, wild om zich heen trappen als een kleuter die zijn zin niet krijgt.
En je kan nog heel lang wachten, prutser. Had je de wijze opmerking van die dame, toen ze jouw gepost hier pathologisch noemde, nu niet beter ter harte genomen?
Als je echt een antwoord wilt, i.p.v. een reden om oneindig te kunnen posten, kan je eens door mijn +1000 berichten gaan. Ik heb dat meer dan eens gedetailleerd en onderbouwd uit de doeken gedaan. Als je daarmee klaar bent, zijn hier nog posters die dat visueler en moderner gestaafd hebben. Wie zoekt, die vindt. Kwestie dat je niet in 'moeilijke' geschiedenisboeken moet duiken want dat is voor jou duidelijk enkele niveaus te hoog gegrepen. Peace!
Als je echt een antwoord wilt, i.p.v. een reden om oneindig te kunnen posten, kan je eens door mijn +1000 berichten gaan. Ik heb dat meer dan eens gedetailleerd en onderbouwd uit de doeken gedaan. Als je daarmee klaar bent, zijn hier nog posters die dat visueler en moderner gestaafd hebben. Wie zoekt, die vindt. Kwestie dat je niet in 'moeilijke' geschiedenisboeken moet duiken want dat is voor jou duidelijk enkele niveaus te hoog gegrepen. Peace!
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.