Verkiezingen in de VS 2020
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Verkiezingen in de VS 2020
Zetten we die dan op BUZA ipv mike pompeo, probleem opgelost
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Er volgen gegarandeerd nog zo'n nachten. Niet enkel de Republikeinen zijn verdeeld. De Democraten zijn zo mogelijk nog veel dieper verdeeld. De extreem-linkse flank van "the squad" heeft zich gedurende de presidentsverkiezingen low profile gehouden om de gematigde kiezer niet naar de Republikeinen te jagen maar wil daarvoor beloond worden. En ze zijn zich al volop aan 't roeren, Biden zal moeten toegevingen doen aan die extreem-linkse flank maar heeft weinig manoeuvreerruimte.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Tut tut tut... Dat is de repliek van een vijfjarige. Al wat je zegt ben je zelf ....CarpeNoctem schreef: ↑11 november 2020, 11:14 Daar zeg je het: "proberen" iets aan te tonen met cijfers. De analogie met jou is overduidelijk.
Jij breit er altijd een heel gezwam rond. Geef mij maar de naakte cijfers.
Jij bent hier de zwammer zonder einde..de man die waarheden en cijfers gebruikt om van zijn nonsens de nieuwe waarheid te maken.
Eigenlijk lul je jezelf hier al in de miserie... Maar je deed het ooit nog op deze manier..CarpeNoctem schreef: ↑11 november 2020, 11:14Ik herinner mij dat debat niet, en 't zal wel weer in je verbeelding terug te vinden zijn.
Maar als je mijn mening over MVR wil weten: elke zichzelf respecterende maatschappij had dit heerschap besmeurd met pek en veren het dorp uitgejaagd.
Het werk van MVR heeft daarentegen niets met politiek te maken. Dat van Francken wel. Je haalt een paar dingen door elkaar.CarpeNoctem schreef: ↑20 augustus 2020, 21:51 Neen, natuurlijk niet. Da's juist mijn punt. Iemand die zo duidelijk politieke tegenstanders minacht als MVR of Francken is niet geschikt om de bevolking "raad" te doen opvolgen.
Wie de zweer op je gat open prikt doet er niet toe... Of ze voor de Tsjeven stemt of voor de PVDA.. mij deert het niet , als de zweer maar open is.
Ja hoor..CarpeNoctem schreef: ↑11 november 2020, 11:14Ja en, wat is er dan mis mee? Zie je mij daarrond een heel gezwam brouwen?
Kan je nog dieper zinken ? Waar is de tijd van 'dat zijn geen landen en dan telt het niet volgens jouw geliefde WHO
Woehahahahaha !!!
Zeveraar !
Ik zei : een kleuterschool van de NVA... Als ze me daar zouden binnen geduwd hebben, dat had ik mijn ouders nooit vergeven.
Voor de rest ... Jahh.. daar heb je zeker een punt, gebiedt de eerlijkheid me toe te geven. Het is hier een kleuterschool.
Geebee wil niet meer met ons spelen.
Hoe zou dat nu komen ? :-)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik wist dat je naïef was maar in zo'n mate?haelewyn schreef: ↑11 november 2020, 11:58Het werk van MVR heeft daarentegen niets met politiek te maken.CarpeNoctem schreef: ↑20 augustus 2020, 21:51 Neen, natuurlijk niet. Da's juist mijn punt. Iemand die zo duidelijk politieke tegenstanders minacht als MVR of Francken is niet geschikt om de bevolking "raad" te doen opvolgen.
Ze hebben over heel de wereld zo'n zweren opengeprikt en je idool - die zowat carte blanche had gekregen van onze politiekers- is erin geslaagd om wereldwijd het slechtst te zijn in zweren openprikken ( op de San Marinese zweren-openprikker na). Ik zou zeggen tot daar aan toe - accidents happen- maar meneer minimaliseert alles en liegt erbovenop nog van 't vaderland weg.
En de makke bevolking slikt dit allemaal.
Ter zijner verdediging: eigenlijk ligt de schuld ook hier bij de politiekers die een totaal ongeschikte viroloog aangesteld hebben. Hij kan het niet helpen, hij doet wat hij altijd doet.
Je bent weer een FTP'tje aan het doen. Haal maar je link boven waar ik dat zeg.
Geebee speelt wel graag met ons, maar he's playing hard to getCarpeNoctem schreef: ↑11 november 2020, 11:14Geebee wil niet meer met ons spelen.
Hoe zou dat nu komen ? :-)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Zelfs ELK % is compleet nikszeggend zonder erbij te zeggen wat die "totale", "normale capaciteit" is.
In de privé sector, worden middelen VOORTDUREND geschaald naar noden.
Zelfs een totaal ongebruikte machine heeft een opportuniteitskost.
Dat schalen MOET, want er is concurrentie, er zijn klanten met keuze, klanten die kunnen weglopen.
Dat is, in een mate, anders bij overheid(sgesponsorde) sectoren.
Als die dus na golf 1 en hun "crush the curve" / "Het Virus Verpletteren" poging dus IC capaciteit, in die mate, omlaagschalen (bvb als ze voor andere behandelingen capaciteit extra nodig hebben gehad - hoeft niet), en golf 2 arriveert, dan zal die omlaaggeschaalde capaciteit uiteraard voor overbelasting zorgen. DAT is het "normale".
En even normaal is dat ze die dan terug omhoogschalen. Wat ook gebeurde.
Alleen zat de propaganda in de overgangsfase moord en brand te krijsen over de ergheid van de viruspropagatie, de tienduizenden nieuwe besmettingen, en de bijkomende, schadelijke, "maatregelen" werden daarmee verantwoord.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf
(1) Neen man... Heeft jouw geliefde Zweedse viroloog, Mr. Tegnell ook een politieke taak of insteek ? Of heeft hij gewoon het licht gezien.. of wou je ons dat wijsmaken en keer je nu op je stappen terug.
(2) Ik heb niet gezien dat MVR alles minimaliseert. Hij was bij de deskundigen die pleitten voor zwaardere maatregelen en wiens opmerkingen ongehoord bleven ten voordele van de visie van menig stuk onbenul of economische deskundigen.
Er zijn landen waar men het nu nog altijd slechter doet, niettegenstaande de nationale statistieken dat niet bevestigen. USA bv ... Dat land waar jij een tijdje geleden liever zou gewoond hebben dan hier. Waar alles politiek beter gaat.
Remember ?
(3) Een link gevraagd ? Man... Je denkt toch niet dat ik hier jouw knechtje ga spelen he. Zoek het zelf maar.
Tja .. het gaat hier slecht. En ondertussen zijn wij het enige land waar men denkt dat men de maatregelen moet versoepelen als de cijfers stijgen. Ligt dat aan MVR ?
Zo naief of blind kan jij zelfs niet zijn of heb je ook een uitleg om die waarheid te verkrachten ?
Genre : MVR die bijna carte blanche gekregen heeft van onze regering ? Ouch... Je bent vast niet makkelijk verlegen.
Strijdpunt van de echte zeveraar over zijn vroegere uitspraken : dat kan ik me niet herinneren... Laat me eens zien dat ik dat gezegd heb. Jaja .. Dooeeeeiiiiii
(2) Ik heb niet gezien dat MVR alles minimaliseert. Hij was bij de deskundigen die pleitten voor zwaardere maatregelen en wiens opmerkingen ongehoord bleven ten voordele van de visie van menig stuk onbenul of economische deskundigen.
Er zijn landen waar men het nu nog altijd slechter doet, niettegenstaande de nationale statistieken dat niet bevestigen. USA bv ... Dat land waar jij een tijdje geleden liever zou gewoond hebben dan hier. Waar alles politiek beter gaat.
Remember ?
(3) Een link gevraagd ? Man... Je denkt toch niet dat ik hier jouw knechtje ga spelen he. Zoek het zelf maar.
Tja .. het gaat hier slecht. En ondertussen zijn wij het enige land waar men denkt dat men de maatregelen moet versoepelen als de cijfers stijgen. Ligt dat aan MVR ?
Zo naief of blind kan jij zelfs niet zijn of heb je ook een uitleg om die waarheid te verkrachten ?
Genre : MVR die bijna carte blanche gekregen heeft van onze regering ? Ouch... Je bent vast niet makkelijk verlegen.
Strijdpunt van de echte zeveraar over zijn vroegere uitspraken : dat kan ik me niet herinneren... Laat me eens zien dat ik dat gezegd heb. Jaja .. Dooeeeeiiiiii
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wel, ik zou het niet weten. En dat is net heel het punt. Als je de bevolking wil meekrijgen dan zet je een onbesproken wetenschapper aan het hoofd. Eén die niet de helft van de bevolking uitscheldt op Twitter.
Maar je myopie verhindert je van dit in te zien.
Rotfl, en dan ga je weer beweren dat je niets rond de cijfers breit/zwamt.
Op planeet aarde:
De naakte cijfers, zonder gezwam van haelewyn.
Niet enkel een tijdje geleden, nog steeds. Maar ik ben blij dat je je nog nog eens iets correct herinnert.
Je hoeft het voor mij niet te doen hoor. Maar als je je geloofwaardigheid niet helemaal wil te grabbel gooien...
Ik probeer steeds met citaten te werken, zo moet er geen discussie zijn of een medeposter iets gezegd heeft. Maar jij haalt leugens uit de kast waarvan je weet dat je ze nooit gaat terugvinden. Da's een heel oneerlijke manier van discussiëren en je weet dat best. Soit, ik denk er het mijne van en had beter van jou verwacht.
Ik blijf bij mijn standpunt dat als de ziekenhuizen dreigen het niet meer te kunnen bolwerken er imho maatregelen gerechtvaardigd zijn. Wat is er daar nu weer moeilijk aan te begrijpen?haelewyn schreef: ↑11 november 2020, 12:57Tja .. het gaat hier slecht. En ondertussen zijn wij het enige land waar men denkt dat men de maatregelen moet versoepelen als de cijfers stijgen. Ligt dat aan MVR ?
Ik kwam gisteren stemmingsdata tegen https://threadreaderapp.com/thread/1325 ... 63072.html , die bij niet zelf geinput maar werkelijk komende van kiesbureaus, indiceren dat er werd gefraudeerd.
Niet als vermoeden, maar statistisch, als een zeer hoge onwaarschijnlijkheids-kans.
Specifiek: de willekeurige post stemmen in sommige "strijd" staten (oa Pensylvania valt erg op) vertonen een monotone toename van hogere Biden/Trump ratio. Er is totale afwezigheid van willekeurige fluctuatie.
Alsof je de post precies sorteert volgens Biden/Trump ratio. Elke volgende postzak is datzelfde kleine beetje meer Biden/minder Trump, precies in die volgorde. Alsof iemand postzakken in een rijtje sorteerde volgens onzichtbare inhoud.
Of een analogie: alsof er een verkiezing was en de brieven in de boxen blijken gesorteerd te zitten volgens de stemkeuze. Ze ZIJN al geklasseerd.
Trump zou hiermee substantiele basis hebben om de uitslag aan te vechten, "hard bewijs" IS juridisch gedefinieerd als zo een zeer hoge waarschijnlijkheid/onwaarschijnlijkheid kans.
De ruwe data (csv formaat) is blijkbaar wel al verwijderd intussen ( http://s000.tinyupload.com/?file_id14566999163698825215 ). Ik moest ze gedownload hebben, maar dan nog, kun je ook editen.
Ergens echter moeten de originele / officiele bestanden er nog zijn en een rechter heeft daar toegang tot.
Volgens het artikel haalde de auteur de gegevens van nieuwsuitzendingen.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf
Al wie MVR al heeft uitgescholden heeft een antwoord gekregen. Of toch bijna. Jij leeft in een wereld waar BDW jaren mag bleiten dat de PS toch zo'n zeikers zijn en waar je direct mag gaan staan wenen in een hoekje als je een antwoord terug krijgt. Dat is een andere werkelijkheid he.
MVR heeft daar nog niets verkeerd gedaan. Geen myopie. Wie graag mensen tegen de schenen schopt moet maar grote jongen kunnen zijn als er een antwoord komt.
Jouw gevoel voor rechtvaardigheid of werkelijkheid dat nog veel moet groeien verhindert je om dat te snappen. Meer is er niet aan de hand.
Wat je als laatste zei : Op planeet Aarde waren de eerste lockdown en al zijn maatregelen daarrond meer dan nodig en waren de huidige maatregelen too little too late.. en al eerder nodig dan ze werden ingevoerd.
En ondertussen op planeet Aarde ... en zonder gezwam van zabberkont CN... Wetende dat Belgie aan 1168 zit voor de cijfers in de laatste kolom..
MVR heeft daar nog niets verkeerd gedaan. Geen myopie. Wie graag mensen tegen de schenen schopt moet maar grote jongen kunnen zijn als er een antwoord komt.
Jouw gevoel voor rechtvaardigheid of werkelijkheid dat nog veel moet groeien verhindert je om dat te snappen. Meer is er niet aan de hand.
Wat je als laatste zei : Op planeet Aarde waren de eerste lockdown en al zijn maatregelen daarrond meer dan nodig en waren de huidige maatregelen too little too late.. en al eerder nodig dan ze werden ingevoerd.
En ondertussen op planeet Aarde ... en zonder gezwam van zabberkont CN... Wetende dat Belgie aan 1168 zit voor de cijfers in de laatste kolom..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ja, en? Mij vertel je niet dat je niet slim genoeg bent om het te snappen. Hadden ze BDW aan het hoofd gezet tijdens de eerste golf ging mijn kritiek krek dezelfde zijn. Hij is ook veel te polariserend voor zo'n functie.
Alhoewel hij het moeilijk slechter kon doen
Tja .. Je dedain naar virologen of deze viroloog in het bijzonder vind ik heel misplaatst.
Dat was zo, is nog altijd zo, blijft ook zo.
Jij bent het die er een politiek spel van wil maken. MVR niet..
Trouwens : of je nu op die ene zijn kap zit of niet. Iedereen met een gelijkaardige achtergrond ziet het zo goed als hetzelfde, op enkele details na.
Gezondheidseconomen niet meegerekend. Een econoom is geen viroloog.
Met de kracht van verslechtering kon BDW het wel degelijk slechter doen.
Alles kan slechter. Dat is al te vaak aangetoond.
We kunnen de werkelijkheid nog wat ontkennen of zeggen dat het wel meevalt. De kracht van verandering :
Bleit bleit bleit .. het is nooit goed, altijd te vroeg of te laat... het kot staat nog niet in brand.
Dat was zo, is nog altijd zo, blijft ook zo.
Jij bent het die er een politiek spel van wil maken. MVR niet..
Trouwens : of je nu op die ene zijn kap zit of niet. Iedereen met een gelijkaardige achtergrond ziet het zo goed als hetzelfde, op enkele details na.
Gezondheidseconomen niet meegerekend. Een econoom is geen viroloog.
Met de kracht van verslechtering kon BDW het wel degelijk slechter doen.
Alles kan slechter. Dat is al te vaak aangetoond.
We kunnen de werkelijkheid nog wat ontkennen of zeggen dat het wel meevalt. De kracht van verandering :
Bleit bleit bleit .. het is nooit goed, altijd te vroeg of te laat... het kot staat nog niet in brand.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
We zitten in de verkeerde draad te redetwisten.
En ik ben ermee begonnen
Back on topic:
Biden groet zijn kiezers:
Voor haelewyn: graptjeeeee
En ik ben ermee begonnen
Back on topic:
Biden groet zijn kiezers:
Voor haelewyn: graptjeeeee
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 11 november 2020, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Oef.CarpeNoctem schreef: ↑11 november 2020, 13:57 We zitten in de verkeerde draad te redetwisten.
En ik ben ermee begonnen
Wat mij betreft: terug naar jullie reservaat
We gaan pompoensoep maken ... of terug naar het topic : Corona en de cijfers.
Ooit speciaal voor ons geopend voor momenten als deze
Ooit speciaal voor ons geopend voor momenten als deze