Wie betaalt de Belgische Coronafactuur
Re: Wie betaalt de Belgische Coronafactuur
Ah,Weverke schreef: ↑13 november 2020, 08:13
Na de volgende Vlaamse verkiezingen gaan ze de Vlaamse coalitiebesprekingen doen mislukken, zoals ze deze zomer de nationale hebben doen mislukken.
Maar gelukkig zal Vlaams Belang depanneren, en zal voor iedereen duidelijk worden dat het liedje van NVA afgelopen is.
hebt u voor het eerst sinds u hier komt vuilspuiten ook eens een nieuwsfeitje over de liberalen te melden?
Gaat VLD ook haar laatste greintje zelfrespect verkopen en finaal met VB in bed duiken dan?
Zou me niets verbazen: ondanks alle forse uitspraken van E. Lachaert over het programma van écolo/groen (dat moest toch ritueel verbrand worden, was het niet?) was hij de allereerste om al op de gang zijn onderbroek uit te staan trekken om er toch mee in bed te kunnen duiken, ook al kostte hem dat persoonlijk al zijn politieke geloofwaardigheid en zijn kiezers jaarlijks een fortuin aan nieuwe afgunstbelastingen... belastingen die er nooit zouden komen toch? Was dat niet de plechtige belofte bij zijn aantreden als voorzitter?
Dus waarom zou het inderdaad niet kunnen dat VLD in 2024 met heel veel goesting na extreem-links ook met extreem-rechts in bed duikt, natuurlijk opnieuw enkel en alleen om 'het land te redden' van de onbestuurbaarheid?
Het landsbelang is altijd al de leidraad geweest bij alles wat liberalen doen, dat is algemeen geweten.
Onbaatzuchtig als ze zijn gaat het bij hen nooit over de postjes en al helemaal niet die van henzelf!
Zo was er vb een zekere A. De Croo die als dapper 'zoontje-van' ooit vond dat je als 7de partij van het land het premierschap niet mag opnemen, omdat je dan enkel de dweil bent van de anderen... tot het niet meer over G. Rutten ging, maar over hemzelf waarna hij met heel erg veel plezier plat op de grond ging liggen om zich door rood-groen alle hoeken van de kamer te laten zien, zoals de lawine aan nieuwe belastingen die zijn regering sindsdien in recordtempo over Vlaanderen blijft uitkappen, onophoudelijk demonstreert.
Nu u toch met primeurs strooit: welke nieuwe belastingverhoging mogen we voor volgende week van de liberalen verwachten? Elke week een nieuwe taks is tot hiertoe het ritme geweest dat De Croo aanhoudt, dus ik vermoed dat er ook volgende week wel weer een donkerblauw gekleurd lijk uit de kast valt zeker? Benieuwd wat het wordt.
+1inquirer schreef: ↑13 november 2020, 08:46Ah,Weverke schreef: ↑13 november 2020, 08:13
Na de volgende Vlaamse verkiezingen gaan ze de Vlaamse coalitiebesprekingen doen mislukken, zoals ze deze zomer de nationale hebben doen mislukken.
Maar gelukkig zal Vlaams Belang depanneren, en zal voor iedereen duidelijk worden dat het liedje van NVA afgelopen is.
hebt u voor het eerst sinds u hier komt vuilspuiten ook eens een nieuwsfeitje over de liberalen te melden?
Gaat VLD ook haar laatste greintje zelfrespect verkopen en finaal met VB in bed duiken dan?
Zou me niets verbazen: ondanks alle forse uitspraken van E. Lachaert over het programma van écolo/groen (dat moest toch ritueel verbrand worden, was het niet?) was hij de allereerste om al op de gang zijn onderbroek uit te staan trekken om er toch mee in bed te kunnen duiken, ook al kostte hem dat persoonlijk al zijn politieke geloofwaardigheid en zijn kiezers jaarlijks een fortuin aan nieuwe afgunstbelastingen... belastingen die er nooit zouden komen toch? Was dat niet de plechtige belofte bij zijn aantreden als voorzitter?
Dus waarom zou het inderdaad niet kunnen dat VLD in 2024 met heel veel goesting na extreem-links ook met extreem-rechts in bed duikt, natuurlijk opnieuw enkel en alleen om 'het land te redden' van de onbestuurbaarheid?
Het landsbelang is altijd al de leidraad geweest bij alles wat liberalen doen, dat is algemeen geweten.
Onbaatzuchtig als ze zijn gaat het bij hen nooit over de postjes en al helemaal niet die van henzelf!
Zo was er vb een zekere A. De Croo die als dapper 'zoontje-van' ooit vond dat je als 7de partij van het land het premierschap niet mag opnemen, omdat je dan enkel de dweil bent van de anderen... tot het niet meer over G. Rutten ging, maar over hemzelf waarna hij met heel erg veel plezier plat op de grond ging liggen om zich door rood-groen alle hoeken van de kamer te laten zien, zoals de lawine aan nieuwe belastingen die zijn regering sindsdien in recordtempo over Vlaanderen blijft uitkappen, onophoudelijk demonstreert.
Nu u toch met primeurs strooit: welke nieuwe belastingverhoging mogen we voor volgende week van de liberalen verwachten? Elke week een nieuwe taks is tot hiertoe het ritme geweest dat De Croo aanhoudt, dus ik vermoed dat er ook volgende week wel weer een donkerblauw gekleurd lijk uit de kast valt zeker? Benieuwd wat het wordt.
Vlaams Belang vandaag is heel wat anders dan Vlaams Belang 5 jaar geleden.inquirer schreef: ↑13 november 2020, 08:46Ah,Weverke schreef: ↑13 november 2020, 08:13
Zie bijvoorbeeld vandaag nog het tuchtonderzoek tegen die dame die een SS-graf eerde. Vlaams Belang heeft het al lang gehad met dat verleden, en met marginale figuren in het algemeen.
Bart De Wever heeft heel lang onderhandeld met Vlaams Belang na de jongste verkiezingen. Oh ja, dat was maar voor de schijn, ... hoe dom van mij.
Vlaams Belang zal na de volgende verkiezingen incontournable zijn, en ze zullen aanvaardbaar zijn.
Bart De Wever zit nu al te huilen in een hoekje dat hij Vlaams Belang niet heeft laten meeregeren. Een gouden kans vergooid ... die nooit meer terugkomt.
En dat Vlaams Belang incontournable zal zijn, is te danken aan Peter De Roover wiens teksten jij hier zo enthousiast kopieert.
Peter De Roover verkondigt constant hoe slecht OpenVLD is, en Groen, en CD&V, en SP.A.
Door De Roover (en jij, die hier zijn teksten deelt) vliegen de stemmen Vlaams Belang als gebraden kippetjes in de mond.
Vlaams Belang kan gerust in quarantaine gaan tot 18u op de dag van de verkiezingen, wanneer de live uitzendingen op TV beginnen. Met 1 hoofdpunt: de onwaarschijnlijk grote overwinning van Vlaams Belang, en de ineenkrimping van alle andere Vlaamse partijen.
En dit allemaal dankzij de onvermoeibare campagne die die dwazeriken van NVA voor hen voeren
Die twee gepensioneerde leerkrachten zullen in de toekomst alvast geen 4000 euro pensioen samen hebben, er wordt langs alle kanten geknabbeld aan dat pensioenstelsel ... maar als dat hun enige vorm van inkomsten is zijn dat laag tot midden-middenklassers.inquirer schreef: ↑12 november 2020, 21:06Om het eenvoudig te stellen:geebee schreef: ↑12 november 2020, 21:00
Ik krijg tranen in mijn ogen ... die sukkelaars van zelfstandigen die enkele huurappartementen hebben gekocht ... tijdens hun carrière rondreden met een grote auto betaald door de zaak, communiefeesten van de kinderen laten factureren op de zaak, gaan eten in driesterrenrestaurants voor de zaak, allerlei kosten die andere mensen ook maken als beroepskost inbrengen (ik denk maar aan boekencheques kopen bij Standaard Boekhandel om deze in te schrijven als relatiegeschenk en dan daarmee de schoolboeken van kindlief betalen, het zijn maar kleine voorbeeldjes ... maar vele kleintjes maken een grote zei de mug en hij deed een plasje in de zee).
Is er trouwens onlangs niet beslist dat de pensioenen van zelfstandigen over een periode van een paar jaar gelijkgeschakeld zullen worden met werknemers (vraag me geen details, ik heb het enkel maar gehoord op de linkse radio/kranten dus zal het wel fake zijn) ?
Zelfstandigen mogen van mij meer verdienen dan werknemers, een groot deel werkt er hard voor en ze nemen bepaalde risico's, begrijp me dus niet verkeerd maar kom hier aub niet bleiten met zielige verhaaltjes ...
2 gepensioneerde onderwijzers hebben vlotjes 4000 euro pensioen samen: zijn dat rijken, of mIddenklasse?
2 gepensioeneerde zelfstandigen die dat pensioenbedrag willen evenaren hebben al een flink patrimonium / effectenportefeuille nodig en zal u waarschijnlijk niet meer tot de middenklasse rekenen.
Om maar te zeggen dat niets is wat het lijkt.
Als die twee zelfstandigen - ik heb er geen idee van - 2500 euro pensioen zouden hebben en daarnaast een patrimonium/effectenportefeuille dan zijn die hoog tot hogere middenklasse. Tenslotte zullen zij als ze hun kopje neerleggen heel wat meer "achterlaten" voor hun kinderen dan die twee leerkrachten.
Een dag bestaat tenslotte maar uit 24 uur dus zoveel méér werken die zelfstandigen ook niet dan een gewone loontrekker. Nogmaals van mij mogen ze loon naar werken krijgen maar al dat gebleit over lage pensioenen e.d. moet ik echt niet hebben, ze hebben veel meer gelegenheid om kapitaal op te bouwen dan de gewone loontrekker. En dat % zelfstandigen dat het wel lastig heeft zit wellicht in een verkeerd beroep en moeten misschien andere keuzes maken.
Euh? 52 weken in een jaar. 1 week herfstvakantie, 2 weken kerstvakantie, 1 week krokusvakantie, 2 weken paasvakantie, 9 weken zomervakantie. En dan vergeet ik nog wat feestdagen met ruime en rijkelijke bruggen. 52 - 15 = 37 weken van 20 à 25u (van 50 minuten) maakt een 'werk'jaar van nog geen 750 uren.geebee schreef: ↑13 november 2020, 09:34 Een dag bestaat tenslotte maar uit 24 uur dus zoveel méér werken die zelfstandigen ook niet dan een gewone loontrekker. Nogmaals van mij mogen ze loon naar werken krijgen maar al dat gebleit over lage pensioenen e.d. moet ik echt niet hebben, ze hebben veel meer gelegenheid om kapitaal op te bouwen dan de gewone loontrekker. En dat % zelfstandigen dat het wel lastig heeft zit wellicht in een verkeerd beroep en moeten misschien andere keuzes maken.
Ik ken zelf meerdere zelfstandigen die 17u per dag werken, 6 dagen per week, en die zevende dag voor een deel gebruiken om alle overbodige pestadministratie bij te benen. Maar ik denk dat ik een vrij conservatieve schatting maak als ik zeg dat de meeste zelfstandigen aan 60u per week komen. 4 weken 'verlof'? Wat er voor velen helemaal niet inzit en die anderen nemen hun werk meestal mee op 'vakantie'. 48 weken x 60u maakt een werkjaar van 2880 uren, wat gerust afgerond kan naar 3000 als je de realiteit een beetje kent. Hieruit volgt dat de doorsnee zelfstandige recht heeft op minimaal 4x het loon van een onderwijzer, minimaal 4x het pensioen en minimaal 4x de kapitaalopbouw. Want je bent voor loon naar werken, toch?
Laten we dan het gemiddeld pensioen van de zelfstandigen nemen, dat door 4 delen voor gepensioneerd onderwijspersoneel en door 2 voor andere ambtenaren. Dat zou op zijn minst de tering naar de nering zetten.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Sebastiaan1985 schreef: ↑12 november 2020, 21:21Die zelfstandigen of bedrijfsleiders hebben vaak wel een vapz of ipt waardoor ze bij pensionering een mooi bedrag krijgen
Hierboven een schrijnend voorbeeld van hoe het komt dat wij het meest uitgeperste volkje ter wereld zijn. Elkeen staat onmiddellijk klaar om te wijzen naar een ander waar er volgens hem best wel wat meer mag uitgeperst worden.
Intriest ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ziezo geebee, nu lees je eens het echte verschil tussen iemand met een 9 to 5 job en een zelfstandige.
Ik ben part-time beginnen werken op mijn twaalfde. Legerdienst gedaan op 18 en daarna direct als zelfstandige aan de slag. 6 dagen op 7 waarbij zondag van 10 tot 18u. Elke weekdag minstens 15 uur aan het werk. En het was niet als makelaar . Echt werken: zware fysieke arbeid afgewisseld met verkoop en bureelwerk. MAAR: ik ga niet mee in de pensioen discussie. Dat is voor anderen. Ik ken niemand van mijn generatie die zoveel uren 'gedraaid' heeft voor zijn veertigste. Ik hoef geen lof, maar een betutteling brengt demonen naar boven bij mij.
Ik ben part-time beginnen werken op mijn twaalfde. Legerdienst gedaan op 18 en daarna direct als zelfstandige aan de slag. 6 dagen op 7 waarbij zondag van 10 tot 18u. Elke weekdag minstens 15 uur aan het werk. En het was niet als makelaar . Echt werken: zware fysieke arbeid afgewisseld met verkoop en bureelwerk. MAAR: ik ga niet mee in de pensioen discussie. Dat is voor anderen. Ik ken niemand van mijn generatie die zoveel uren 'gedraaid' heeft voor zijn veertigste. Ik hoef geen lof, maar een betutteling brengt demonen naar boven bij mij.
U hebt inderdaad niet zo'n goed idee van een gecombineerd zelfstandigeninkomen nà pensionering wanneer zowel man als vrouw in de zaak hebben gestaan, maar het is u vergeven hoor.geebee schreef: ↑13 november 2020, 09:34 Als die twee zelfstandigen - ik heb er geen idee van - 2500 euro pensioen zouden hebben en daarnaast een patrimonium/effectenportefeuille dan zijn die hoog tot hogere middenklasse. Tenslotte zullen zij als ze hun kopje neerleggen heel wat meer "achterlaten" voor hun kinderen dan die twee leerkrachten.
Vermijd misschien gewoon om al té zelfzeker boude stellingen te doen over de gepercipieerde rijkdom van anderen door simpelweg te kijken naar hun vastgoed- of effectenportefeuille zonder zich af te vragen waartoe die eigenlijk dient.
Wanneer het hebben van een bepaald patrimonium absoluut noodzakelijk is om een identieke levensstandaard te halen die ook anderen automatisch genieten vanuit hun overheidspensioenen, dan is dit patrimonium niet als exceptionele 'rijkdom' te kwalificeren maar gewoon als een noodzakelijk iets, te meer omdat ook het onderhoud van dit patrimonium nog tot kosten leidt (onderhoud - brandverzekering- beheerskosten - belastingen).
Dit patrimonium kan nà hun overlijden wel een zekere weelde (aka 'rijkdom') betekenen voor hun nazaten, maar mag ik u er op wijzen dat ons land zo iets kent als erfbelastingen en dat die niet meteen van de poes zijn als u die vergelijkt met andere landen rondom ons? Erfbelasting wordt in Vlaanderen trouwens niet onterecht gezien als de meest onrechtvaardige belasting die de overheid kan heffen, omdat ze ertoe leidt dat mensen grote sommen moeten gaan neertellen voor wat ze al hun hele leven als iets van hun percipiëren: de woning waarin ze samen leefden, het huis waarin ze opgroeiden, het vakantieverblijf van het gezin aan zee....
Zoals reeds aangehaald hierboven, is het zeer markant hoe mensen in Vlaanderen er altijd als de kippen bij zijn om akkoord te gaan met nog maar eens een lastenverhoging vanuit de regering De Croo, zo lang die maar niet op hun schouders valt, dit terwijl het structurele federale begrotingsprobleem helemaal niet aan de inkomstenzijde ligt, maar wel degelijk aan de uitgavenzijde!
Een land dat zo ongeveer op elk vlak op het hoogste podium staat qua belastingdruk moet toch in staat zijn om met zo'n weelde aan fiscale inkomsten een normaal begrotingstraject aan te houden ipv de snel ontsporende knoeiboel die we nu al een aantal jaren onder liberaal beleid mogen aanschouwen en waarvoor de oplossing onveranderlijk gevonden wordt in het zoeken naar wie of wat toch nog enkele percentjes meer belasting zou moeten gaan betalen, met als argument dat het anders niet fair/sociaal/ecologisch zou zijn om dat niet te gaan doen.
Niet dat ik pro vliegertjes ben, maar hoe een paar éénmalige vliegertjes die lange overgang betaalbaar zullen maken? Bovendien ondermijn je ment een gepersonaliseerde pensioenopbouw verder de solidariteit, dat zullen jaarlijks dan heel dure sociale correcties worden om hierin terug een evenwicht te vinden.geebee schreef: ↑12 november 2020, 17:37Via een overgangsperiode (die vele jaren zal duren uiteraard) overstappen van het systeem werkende betaalt voor het pensioen van de gepensioneerden naar een systeem waarbij de werkende betalen voor hun eigen pensioen uiteraard met de nodige sociale correcties.
De opgebouwde schulden van de overgangsperiode worden bekostigd met het niet aankopen van de vliegende speeltjes voor het leger ... als we nu vliegertjes hebben of niet, bij een echte oorlog duurt het hoop en al een paar dagen vooraleer we onder de voeten gelopen worden ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Stuutjes meedoen naar 't werk is ook maar voor 't plebs ...inquirer schreef: ↑13 november 2020, 08:46welke nieuwe belastingverhoging mogen we voor volgende week van de liberalen verwachten? Elke week een nieuwe taks is tot hiertoe het ritme geweest dat De Croo aanhoudt, dus ik vermoed dat er ook volgende week wel weer een donkerblauw gekleurd lijk uit de kast valt zeker? Benieuwd wat het wordt.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Dat de regering De Croo op zeer grote voet leeft in verhouding tot de vorige en dat ze er een zeer uitgebreide hofhouding op nahoudt, dat was al geweten. De regering De Croo is met afstand de duurste regering die ons land ooit gehad heeft volgens de standaard:
https://www.standaard.be/cnt/dmf2020102 ... 16C0F2C732
Jaarlijks souperen (sic) de paars-groene excellenties vanaf heden zo'n 68 miljoen euro belastingsgeld op met maar liefst 838 kabinetsmederwerkers om hen daar professioneel in bij te staan, waaronder een hele groep chauffeurs, persoonlijke assistenten allerhande en inderdaad ook een aantal absoluut noodzakelijke functies als privé-koks.
Tja, het is nu eenmaal crisis en alle restaurants zijn dicht, dus wat moet een eenvoudige minister dan doen om te eten?
Jaarlijks souperen (sic) de paars-groene excellenties vanaf heden zo'n 68 miljoen euro belastingsgeld op met maar liefst 838 kabinetsmederwerkers om hen daar professioneel in bij te staan, waaronder een hele groep chauffeurs, persoonlijke assistenten allerhande en inderdaad ook een aantal absoluut noodzakelijke functies als privé-koks.
Tja, het is nu eenmaal crisis en alle restaurants zijn dicht, dus wat moet een eenvoudige minister dan doen om te eten?
Het is wat he...inquirer schreef: ↑13 november 2020, 10:51
Zoals reeds aangehaald hierboven, is het zeer markant hoe mensen in Vlaanderen er altijd als de kippen bij zijn om akkoord te gaan met nog maar eens een lastenverhoging vanuit de regering De Croo, zo lang die maar niet op hun schouders valt, dit terwijl het structurele federale begrotingsprobleem helemaal niet aan de inkomstenzijde ligt, maar wel degelijk aan de uitgavenzijde!
Dat mensen zomaar een belastingregering aanvaarden van de PS of van de liberalen.
En zeggen dat het zoveel beter kan met een belastingregering van de NVA.
Woehahahahaha
Ze halen een oud mantra boven zeker ? De liberalen... Belastingregering !!!!
Alle armen van geest mogen hun rechterarm alvast omhoog zwiepen en heil Jambon roepen ?
Man man man. Wie gelooft jullie zever nog ?
Ik geef wel toe dat er veel meer laagbegaafden in Vlaanderen lopen dan er al geteld werden.
De voedingsbodem is er .. geen meststof nodig.
Ter info.
Artikel 170 van de belgische grondwet: Geen belasting ten behoeve van de Staat kan worden ingevoerd dan door een wet.
Weerstand tegen belastingen.
In de VS.
Geen taxatie zonder representatie en in ons geval via een wet waar we zelf (door democratische vertegenwoordiging, welteverstaan) in toegestemd hebben, art. 170 GW (zie de geschiedenis daarachter) die maximaal een jaar kan gelden, art. 171 GW (opnieuw, zie de geschiedenis en de reden daarachter). Als die democratische vertegenwoordiging niet gewaarborgd kan worden, kan zo'n wet er per definitie enkel door een referendum komen!
Burgerlijke ongehoorzaamheid.
Gewetensbezwaar.
Diefstal.
Argumenten.
Artikel 170 van de belgische grondwet: Geen belasting ten behoeve van de Staat kan worden ingevoerd dan door een wet.
Weerstand tegen belastingen.
In de VS.
Geen taxatie zonder representatie en in ons geval via een wet waar we zelf (door democratische vertegenwoordiging, welteverstaan) in toegestemd hebben, art. 170 GW (zie de geschiedenis daarachter) die maximaal een jaar kan gelden, art. 171 GW (opnieuw, zie de geschiedenis en de reden daarachter). Als die democratische vertegenwoordiging niet gewaarborgd kan worden, kan zo'n wet er per definitie enkel door een referendum komen!
Burgerlijke ongehoorzaamheid.
Gewetensbezwaar.
Diefstal.
Argumenten.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Dat uw commentaar geen steek houdt, weet je waarschijnlijk diep van binnen ook.haelewyn schreef: ↑13 november 2020, 12:15
Het is wat he...
Dat mensen zomaar een belastingregering aanvaarden van de PS of van de liberalen.
En zeggen dat het zoveel beter kan met een belastingregering van de NVA.
Woehahahahaha
Ze halen een oud mantra boven zeker ? De liberalen... Belastingregering !!!!
Alle armen van geest mogen hun rechterarm alvast omhoog zwiepen en heil Jambon roepen ?
Man man man. Wie gelooft jullie zever nog ?
Ik geef wel toe dat er veel meer laagbegaafden in Vlaanderen lopen dan er al geteld werden.
De voedingsbodem is er .. geen meststof nodig.
Je kan net zo goed het zonlicht ontkennen (en inderdaad deze periode is dit beperkt), of zoals Trumpy zijn nederlaag blijven ontkennen.
Misschien ben je te koppig om toe te geven of wil je gewoon dwars liggen, dat met de huidige ploeg ook niet alles koek en ei is.
Er zal aan alles en nog wat wel zaken zijn voor verbetering vatbaar (het is niet zo slecht of het is voor iemand goed) en inderdaad soms ben je teleurgesteld in bepaalde personen, maar zo kun je er uit elke partij wel enkele opnoemen. Personen waar je je afvraagt hoe zijn hun zitje hebben bekomen.
Peter De Roover - Inquirer probeert de mensen nog steeds wijs te maken dat de coronatekorten er niet zouden zijn met NVA in te regering.inquirer schreef: ↑13 november 2020, 12:13 Dat de regering De Croo op zeer grote voet leeft in verhouding tot de vorige en dat ze er een zeer uitgebreide hofhouding op nahoudt, dat was al geweten. De regering De Croo is met afstand de duurste regering die ons land ooit gehad heeft volgens de standaard:
NVA zou gewoon de bedrijven laten creperen, en de tijdelijk werklozen aan hun lot overlaten.
Peter De Roover - Inquirer verwijst hierbij steeds naar de VS waar ze geen lockdown hebben doorgevoerd.
Dit is de zoveelste verdraaiing van de feiten door Peter De Roover - Inquirer.
Trump heeft namelijk in het voorjaar al 1400 miljard USD aan coronasteun uitgedeeld. En in oktober onderhandelde Trump over nog eens 1000 miljard USD extra.
Dat is proportioneel veel meer dan Belgie.
Dat is de zoveelste misinformatie door Peter De Roover - Inquirer.
Bij hun degoutantste misinformaties staan:
- de IC van de ziekenhuizen hebben nooit onder druk gestaan want de gebruikte capaciteit is steeds onder de 75% gebleven. De waarheid is dat de coronapatienten steeds onder de 75% van de totale IC capaciteit gebleven zijn
- De Roover beschuldigt er alle dokters, verplegend personeel en ander medisch personeel van, te liegen over de toestand in de ziekenhuizen. Het zijn allemaal bedriegers en oplichters die belangrijke operaties uitstellen om de INDRUK TE WEKKEN dat de toestand dramatisch is in de ziekenhuizen