Corona en de cijfers
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona en de cijfers
Hope Hicks mag er ook wezen maar ik zou toch opteren voor Kayleigh McEnany. Niet enkel omdat ze er goed uitziet, maar de manier waarop ze op persconferenties de vloer aanveegt met die hoernalisten van de MSM laat mij toch eens mijmeren.
Maar het wordt haar niet in dank afgenomen. Een tweetal jaar terug heeft ze een dubbele borstamputatie ondergaan en dezelfde lui die wensten dat Trump zou sterven aan Covid maakten zich daar toen ook al vrolijk over
That's the spirit
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Graag terug on topic.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De naam van onze eerste "coronacommissaris" is bekend: Pedro Facon.
Het wordt afwachten als hij het Belgisch coronadebacle van de laatste 8 maanden kan doen vergeten.
Pluspunten: 't is een West-Vlaming , en de totale tegenpool van de TV-virologen. Tot nader order kan hem geen mediageilheid verweten worden.
Caveat: MVR keurt hem goed.
Sinds men de GEES opdoekte en MVR op een zijspoor belandde is die elke gelegenheid te baat aan 't nemen om toch maar in de media te komen met altijd maar zijn zelfde riedeltje: de burger zijn vrijheden moeten weer ingeperkt worden. Zijn vete met professor Annemans was niet altijd even mooi om volgen.
Het wordt afwachten als hij het Belgisch coronadebacle van de laatste 8 maanden kan doen vergeten.
Pluspunten: 't is een West-Vlaming , en de totale tegenpool van de TV-virologen. Tot nader order kan hem geen mediageilheid verweten worden.
Caveat: MVR keurt hem goed.
Sinds men de GEES opdoekte en MVR op een zijspoor belandde is die elke gelegenheid te baat aan 't nemen om toch maar in de media te komen met altijd maar zijn zelfde riedeltje: de burger zijn vrijheden moeten weer ingeperkt worden. Zijn vete met professor Annemans was niet altijd even mooi om volgen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Hebben ze iets veranderd ?.... Of laat me raden : demagogie !
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
We hebben de trieste kaap van 1000 doden/miljoen inwoners gerond:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
We hebben Peru weer ingehaald en indien we dit tempo aanhouden hebben we binnen een paar weken de gouden medaille
Een verdorven geest zou kunnen concluderen dat dit virus oplost wat de politiek heeft nagelaten op te lossen. Vergrijzing en massamigratie. Of voor Anglofielen: "every cloud has a silver lining".CarpeNoctem schreef: ↑7 november 2020, 08:18 We hebben Peru weer ingehaald en indien we dit tempo aanhouden hebben we binnen een paar weken de gouden medaille
Gelukkig zijn we met z´n allen geen verdorven geesten, hooguit Anglofielen.
https://doorbraak.be/yabiladi-nieuwe-sl ... eede-golf/
Euh ???Fakkel schreef: ↑7 november 2020, 10:05Een verdorven geest zou kunnen concluderen dat dit virus oplost wat de politiek heeft nagelaten op te lossen. Vergrijzing en massamigratie. Of voor Anglofielen: "every cloud has a silver lining".CarpeNoctem schreef: ↑7 november 2020, 08:18 We hebben Peru weer ingehaald en indien we dit tempo aanhouden hebben we binnen een paar weken de gouden medaille
Gelukkig zijn we met z´n allen geen verdorven geesten, hooguit Anglofielen.
Waar zit de vergrijzing en massamigratie in de andere 9 landen uit de top 10: Peru, Argentinië, San Marino, Andorra, Spain, Brazil, Chili, Bolivië.
Wat de VS betreft, het laatste land uit de top 10, daar kun je wel gelijk hebben: de VS is het ultieme land van migranten, die de oorspronkelijke bevolking zo goed als uitgemoord hebben en hun land ingenomen hebben.
Het ging mij om België, als reactie op CN z´n post dat we straks wereldkampioen zijn.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Mijn volgende voorspelling: het VK gaat Mexico terug inhalen.CarpeNoctem schreef: ↑7 september 2020, 18:48Volgende voorspelling: Mexico gaat het VK uit de top-tien duwen.
Ondertussen wil Zwitserland proberen het Zweedse model (een beetje) te volgen. Afwachten hoe lang ze dit gaan volhouden.
Momenteel staan onze Helveetse vrienden op plaats 32 met 371 doden/miljoen inwoners.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Nog een nieuw speeltje gevonden:
haelewyn, zelfs jij met je aversie voor cijfers zal je er amuseren. Je kan naar believen landen bijvoegen/schrappen en als je over de grafiek zweeft krijg je extra informatie.
Als we over de top zijn (laat het ons hopen) ligt die heel wat lager dan tijdens de eerste golf.
Op 14 april lag die op 24.63, op 9 november op 17.16.
Speel hier naar hartelust.
Je kan ook landen vergelijken met (deel)continenten.
De mogelijkheid om landen met regio's of VS-staten te vergelijken lijkt me vooralsnog te ontbreken
haelewyn, zelfs jij met je aversie voor cijfers zal je er amuseren. Je kan naar believen landen bijvoegen/schrappen en als je over de grafiek zweeft krijg je extra informatie.
Als we over de top zijn (laat het ons hopen) ligt die heel wat lager dan tijdens de eerste golf.
Op 14 april lag die op 24.63, op 9 november op 17.16.
Speel hier naar hartelust.
Je kan ook landen vergelijken met (deel)continenten.
De mogelijkheid om landen met regio's of VS-staten te vergelijken lijkt me vooralsnog te ontbreken
Is dat echt een open deur intrappen of... Allee komaan : voor het goede doel :
Het is niet omdat we over de top zouden zijn van het aantal besmettingen of hospitalisaties dat we over de top zijn van het aantal overlijdens.
Tussen iedere stap zit wat tijd..
We zullen zien. Voor de goede zaak hoop ik zeker dat we over de top zijn.
Het Zweeds model :
Als ik me niet vergis is het al eerder geprobeerd om (voor even) het Zweeds model na te bootsen in NL, UK en ook zelfs in BE. Ze zijn er allemaal uit noodzaak mee opgehouden.
Veel geluk voor de Zwitsers.
Het is niet omdat we over de top zouden zijn van het aantal besmettingen of hospitalisaties dat we over de top zijn van het aantal overlijdens.
Tussen iedere stap zit wat tijd..
We zullen zien. Voor de goede zaak hoop ik zeker dat we over de top zijn.
Waar blijft de voorspelling dat Chili Argentinië zal inhalen ?CarpeNoctem schreef: ↑13 november 2020, 11:30
Mijn volgende voorspelling: het VK gaat Mexico terug inhalen.
Ondertussen wil Zwitserland proberen het Zweedse model (een beetje) te volgen. Afwachten hoe lang ze dit gaan volhouden.
Momenteel staan onze Helveetse vrienden op plaats 32 met 371 doden/miljoen inwoners.
Het Zweeds model :
Als ik me niet vergis is het al eerder geprobeerd om (voor even) het Zweeds model na te bootsen in NL, UK en ook zelfs in BE. Ze zijn er allemaal uit noodzaak mee opgehouden.
Veel geluk voor de Zwitsers.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 13 november 2020, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Na een daling van drie dagen op rij en hiep hiep hoera berichten gaat Gidsland weer omhoog.
https://www.ad.nl/binnenland/aantal-pos ... ~a8100a7c/
https://www.ad.nl/binnenland/aantal-pos ... ~a8100a7c/
Komt allicht door de vele Belgen die naar de kusten van het Gidsland uitweken. Niet meer naar Oostende? Dan maar met zen allen naar Cadzand, hé ! De kudde en het gedrag ...