Verkiezingen in de VS 2020
Re: Verkiezingen in de VS 2020
Al dat werk? Die paar zinnen? Ook ambtenaar, zeker? Ik, daarentegen, ben wel wat meer gewend. Voordat iets werk genoemd kan worden staat daar een flinke partij zweet en concentratie tegenover. Ik begin me wel langzaam af te vragen of ik hier de enige niet-ambtenaar op dit forum ben. Het zou in ieder geval veel verklaren.
Hier begeef je je op heel dun ijs. Dit kan enkel door roekeloos gedrag van anderen strak te definiëren. Veel succes daarmee! En ten tweede, impliceer je daarmee dat roekeloos gedrag van anderen zou verschillen van je eigen roekeloos gedrag, wat je dan meer dan waarschijnlijk als niet roekeloos zou omschrijven.
Jonge mensen die de deur uitgaan, terwijl de kans dat ze ziek worden van die corona-hoax nagenoeg nihil is, gedragen zich volgens jou roekeloos. Ik denk dat de jeugd opsluiten dichter aansluit bij roekeloos gedrag.
Ik knalde vroeger met gemak tegen 200km/u en meer over de autosnel (en andere) wegen. Geen probleem, toen, en een meer dan berekend risico. Nu is dat een ander verhaal, en heb ik tegen 120 km/u (en minder) al moeite om alles in de gaten en onder controle te houden. Als het aan dit tempo doorgaat, ben ik binnenkort een gevaar op de weg omdat ik alsmaar trager ga rijden. Het is toch de wereld op zijn kop als ik zou eisen dat iedereen zich aan mij moet aanpassen. Op een gegeven moment is er voor mij gewoon geen plaats meer in dat 'helse' verkeer en dan is het tijd voor iets anders. Die eer houd ik wel aan mezelf. Ik heb echt geen onbenul van een marxistisch politicus, of ambtenaar, nodig om even te gaan bepalen hoe hard een ander mag rijden om het onvermijdelijke, tegen alle logica in, uit te stellen. Waar ik ook niet mee beweer dat een redelijk evenwicht niet op zijn plaats zou zijn. Maar dat redelijk evenwicht hoeft echt niet afgedwongen te worden met flitspalen en monsterboetes. Dat redelijk evenwicht vindt zelf zijn evenwicht wel in de term verantwoordelijkheid (waar ik nu niet over ga uitweiden), het proberen totalitair af te dwingen wreekt zich op andere gebieden. Maar zelfs dat is tegenwoordig quasi onzichtbaar geworden voor een massa zombies met oogkleppen, aan een infuus van nonsens, 24/7 aangeleverd door de mainstream media.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Onze denkwerelden zitten soms planeten van elkaar verwijderd.
Het zij zo.
Het nut van discussies daarover is klein en onvindbaar, ook afgezaagd.
On topic : Trump heeft de verkiezingen gewonnen. Als je zo ver gezet bent dat je dat gelooft, heeft discussie weinig zin.
Als je nog eens op bezoek komt van jouw planeet naar hier : breng een vrouwtje mee. Het mag een gewillige zijn !
Voorzie nog wat laadmogelijkheid in je space ship om wat Belgisch bier mee terug te nemen naar de andere ET's.
......voor een massa zombies met oogkleppen, aan een infuus van nonsens, cq de bestrijders van law and order.
Het zij zo.
Het nut van discussies daarover is klein en onvindbaar, ook afgezaagd.
On topic : Trump heeft de verkiezingen gewonnen. Als je zo ver gezet bent dat je dat gelooft, heeft discussie weinig zin.
Als je nog eens op bezoek komt van jouw planeet naar hier : breng een vrouwtje mee. Het mag een gewillige zijn !
Voorzie nog wat laadmogelijkheid in je space ship om wat Belgisch bier mee terug te nemen naar de andere ET's.
......voor een massa zombies met oogkleppen, aan een infuus van nonsens, cq de bestrijders van law and order.
"16 openbaar aanklagers vragen justitieminister William Barr om onderzoek naar fraude in te trekken: geen bewijs voor verkiezingsfraude"
"Advocatenkantoor Pennsylvania trekt zich terug uit verkiezingsstrijd Donald Trump"
Het leuke aan het gespartel van Trump is dat we hem 2 keer gaan zien verliezen.
"Advocatenkantoor Pennsylvania trekt zich terug uit verkiezingsstrijd Donald Trump"
Het leuke aan het gespartel van Trump is dat we hem 2 keer gaan zien verliezen.
In de regime propaganda wordt Trump afgeprint als lomp en idioot, wat hij ook is. Maar als andere "Grote Leiders" hetzelfde lompe / idiote gedrag vertonen, zwijgt de propaganda. Daardoor LIJKT Trump dat meer te zijn terwijl dat niet zo is.
Neem nu de Franse Macron bij golf 1.
Op een bepaald moment gaf hij bevel om de voorraad gezichtsvodden in beslag te nemen. Dat is Staat die ze AFPAKT.
Een groot Frans bedrijf had op dat moment na onderhandelen (toen was er schaarste) met Chinese producenten enkele contracten gehaald. Maar dat bedrijf was natuurlijk minder idioot dan Macron, dat ze hun bestelling gingen laten afpakken door de Franse staat.
En dus zodra de confiscatie werd gepubliceerd, lieten alle invoerbedrijven die konden de transporten stilleggen.
Resultaat was daarmee het precieze omgekeerde van wat idioot Macron wilde bereiken: hij had net voor NOG MINDER gezichtsvodden gezorgd dan er geweest gingen zijn ZONDER zijn "maatregel".
Maar toen was dat niet zo erg als later, want haha, hun minister van volksgezondheid had het publiek toen gezegd dat bijzonder gevaarlijk was om ze te dragen, dat ze een bron van infecties waren, en dat je 3 jaar moest studeren om ze te leren gebruiken zoals moest...
En nog een voorbeeldeke uit diezelfde centrale planningsregio, door jawel diezelfde Macron. Half maart of zoiets. Een speech die het zinneke "We Zijn In Oorlog" bevatte, alsof het virus evenveel levensjaren gingen elimineren als de overheden deden met hun wereldoorlogen.
Vergelijk dat met hun wereldoorlogen, waar samen een 100 miljoen doden vielen, in de eerste een groot deel als ernstig verzwakt getroffen door ziektes incluis influenza (spaanse griep).
Met een groot deel jonge mensen met anders veel levensjaren te gaan (soldaten).
We hebben nu twee golven (gehad?) en de virus score zit wereldwijd aan hoeveel, 1,3 miljoen of zo?
Met 80-90% van de gemaakte doden besmet in rusthuizen, waar hier in BE de gemiddelde verblijfsduur (waarna ze met een opgemaakt gezicht worden afgevoerd) 1-2 jaar is. Dus nog veel minder in termen van verloren levensjaren.
Hier, nog een youtubeke van Macron: https://www.youtube.com/watch?v=N5lcM0qA1XY
https://www.youtube.com/watch?v=N5lcM0qA1XY
Dat is het punt he, als Trump idioot doet is dat Twenty Times Headline, als andere dezelfde mate van idiotie tentoonstellen dan wordt dat in intieme kring begraven wegens corona maatregelen.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Die film was niet echt goeie reclame voor psychiatrische instellingen hé?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Die film ging over véél meer dan over psychiatrische instellingen. Het was een aanklacht tegen elke vorm van machtsmisbruik tegenover een individu in en door de maatschappij. Daar moet ook jij je kunnen in vinden
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik vond het een heel goede film. En eigenlijk veel te lang geleden dat ik hem gezien heb. En vind ik niet terug in mijn DVD/Blu-Ray-collectie.
Straks eens downloaden voor op deze regenachtige zondag...
Straks eens downloaden voor op deze regenachtige zondag...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Hallelujah hij heeft het licht gezien. Nu nog beseffen dat zijn claims voor fraude nergens op gebaseerd zijn.
https://www.hln.be/buitenland/president ... ~a04dc755/
https://www.hln.be/buitenland/president ... ~a04dc755/
Zijn tweets zeggen toch iets anders.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Begin nu toch te twijfelen of 'men' Biden zo snel mogelijk weg wil. Het is best mogelijk dat de machthebbers achter de schermen (militair-industrieel-intelligence complex, Wall Street (financieel), de molochs in de bedrijfswereld, de Joden ...) een half-dode president verkiezen boven 'meisje' Kamala Harris. Vrouwen zijn immers onvoorspelbaar en een evt. presidentschap zou haar naar het hoofd kunnen stijgen.
Ze moeten enkel zorgen dat Biden het afvuurknopje in zijn valiesje niet verwart met de knop om het toilet door te spoelen.
Ze moeten enkel zorgen dat Biden het afvuurknopje in zijn valiesje niet verwart met de knop om het toilet door te spoelen.