De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Titanic komt terug boven water.troglodytes schreef: ↑17 april 2020, 20:35 Mijn pa heeft al sinds jaar en dag zijn 600 aandelen Carnival. Die staan nu 16.519 EUR in de min (er schiet nog 6291 EUR over). Ik heb hem aangeraden om ze te verkopen.
- NIEMAND gaat de komende jaren op cruise willen (drijvende ziekenhuizen; nee: knekelhuizen)
- geregistreerd onder buitenlandse vlag dus geen Amerikaanse overheidssteun
Dat is nu echt eens een zinkend schip.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Was te verwachten dat Gates zijnen brol er het beste ging uit komen. De man die al decennia roept dat we hier met véél teveel zijn heeft het beste redmiddel. Softenon 2.0 is in town! Of was het dat wondermiddeltje van Dr. Mann?gpv1 schreef: ↑16 november 2020, 13:09 Europese beurzen schieten sinds een kwartier omhoog:
"Moderna Inc MRNA.O said on Monday its experimental vaccine was 94.5% effective in preventing COVID-19 based on interim data from a late-stage clinical trial, becoming the second U.S. company in a week to report results that far exceed expectations." (Reuters)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Best toch even de kat uit de boom kijken, tenzij je verplicht wordt.Spruitekop schreef: ↑16 november 2020, 14:30Was te verwachten dat Gates zijnen brol er het beste ging uit komen. De man die al decennia roept dat we hier met véél teveel zijn heeft het beste redmiddel. Softenon 2.0 is in town! Of was het dat wondermiddeltje van Dr. Mann?gpv1 schreef: ↑16 november 2020, 13:09 Europese beurzen schieten sinds een kwartier omhoog:
"Moderna Inc MRNA.O said on Monday its experimental vaccine was 94.5% effective in preventing COVID-19 based on interim data from a late-stage clinical trial, becoming the second U.S. company in a week to report results that far exceed expectations." (Reuters)
Dirk,
Wat met het magische aandeel Alibaba, onze Chinese Amazon ?
We komen van 319 usd en zitten nu aan 260 usd.
Is het nog niet genoeg geweest ? Feestdagen komen er weer aan, mega omzetten.
De aandelenmarkten stijgen weer snel. Heb weeral een stuk aandelen verkocht om mijn risico niet te groot te laten worden.
Vorige week ook al 3x een verkoop van aandelen uitgevoerd omdat mijn aandelenemmertje overliep; 1x een obligatiefonds aangekocht met de extra cash.
Vorige week ook al 3x een verkoop van aandelen uitgevoerd omdat mijn aandelenemmertje overliep; 1x een obligatiefonds aangekocht met de extra cash.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Zelf veel bijgekocht oa kneusjes als Boeing (too big to fail), Carnival, Barco, Kinepolis ...
Op 1 week niet slecht geboerd.
Op 1 week niet slecht geboerd.
In Chinese aandelen beleggen is altijd meer risico. Plots kan je fraude nieuws krijgen. Die Baba zelf zal daar wel niet mee bezig zijn, maar ze zitten met veel geld in dat bedrijf waarvan de beursintroductie gestopt was.
JD.com is ook zowiezo beter dan baba. Gaat een retest van zijn oude base doen.
Maar je weet dubbele kleine top op de sterkste index de Russel en de S&P aan weerstand. Dat zorgt voor retracen van de meeste aandelen. Vandaar dat ik nu bij de opening niks deed en de hele wereld doet dat retracen na.
Hier baba. Iemand die zijn aandelen volgt moest weg zijn vanaf dat BABA met groot volume onder het 50 MA (bruine lijn) zakte.
Nu is hij naar het 200 MA aan het dalen.
Nu is hij naar het 200 MA aan het dalen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Dirk2 op 16 november 2020, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Baidu komt met cijfers vanavond. Aandeel neemt alvast een voorsprong. Stond veel te laag.
Dit was de enige Chinees die ik had, vanwege mooie retest op 28 oktober na uitbraak uit zijn base.
Nu weg gedaan om geen risico te lopen op een grote GAP down met de resultaten.
Wat een rookies die met de beurs bezig zijn.
Zelfs de Bel20 begon te retracen om 15 u30 door Amerika en nu gaat hij ook mee stijgen bij de retest van de weerstand.
Dit is de minuten grafiek.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dus zoals Danny Reweghs schrijft, rustig afwachten er komen nog mooie koopkansen tijdens de herfst. Eerst moet er nog 10 a 20% van de koersen vanaf.