Holdings
TIP
Re: Holdings
Wat FFP verkocht en ingestapt in Bavaria Industriekapital. Weer zo een familiale kwaliteitsholding.
Zeg nu zelf Brederode, Berkshire Hathaway kopen met gevoelige korting. Dit dan aanvullen met aandelen uit Japan en India
en een snuif goud kan me allemaal wel bekoren.
Kopen ook geregeld eigen aandelen in.
Zeg nu zelf Brederode, Berkshire Hathaway kopen met gevoelige korting. Dit dan aanvullen met aandelen uit Japan en India
Keert Bavaria Industriekapital ook een dividend uit? En hoeveel?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Positie Prosus verhoogd, kleine 4% van port nu
Het is dacht ik een bedrijf dat vooral probleembedrijven in zijn geheel overneemt en herstructureert. Geen idee hoe groot de impact is van Brederode en Berkshire op de totale portefeuille.laeka schreef: ↑17 november 2020, 14:53 Wat FFP verkocht en ingestapt in Bavaria Industriekapital. Weer zo een familiale kwaliteitsholding.
De bovengenoemde posities zijn hun grootste posities!sintorama schreef: ↑17 november 2020, 16:17Het is dacht ik een bedrijf dat vooral probleembedrijven in zijn geheel overneemt en herstructureert. Geen idee hoe groot de impact is van Brederode en Berkshire op de totale portefeuille.laeka schreef: ↑17 november 2020, 14:53 Wat FFP verkocht en ingestapt in Bavaria Industriekapital. Weer zo een familiale kwaliteitsholding.
Bavaria: 2de kolom is hun investeringen in miljoen € op 30/6/2020
De koers van het aandeel is de laatste 4 jaar wel een beetje ter plaatse blijven trappelen...
De koers van het aandeel is de laatste 4 jaar wel een beetje ter plaatse blijven trappelen...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Een interessante holding is Galaxy digital holding.
Een jong bedrijf dat allerlei activiteiten heeft in de crypto wereld. De market cap is nog zeer klein. Ze hebben ook veel bitcoins en altcoins op hun balans staan. Het bekijken waard voor mensen die geen bitcoins willen kopen maar die wel denken dat er opportuniteiten zijn in de crypto wereld.
Mijn vorige suggestie van aimia inc blijft goed scoren.
Een jong bedrijf dat allerlei activiteiten heeft in de crypto wereld. De market cap is nog zeer klein. Ze hebben ook veel bitcoins en altcoins op hun balans staan. Het bekijken waard voor mensen die geen bitcoins willen kopen maar die wel denken dat er opportuniteiten zijn in de crypto wereld.
Mijn vorige suggestie van aimia inc blijft goed scoren.
[quote=laeka post_id=475791 time=1605621181 user_id=17226]
Wat FFP verkocht en ingestapt in Bavaria Industriekapital. Weer zo een familiale kwaliteitsholding.
Nog een ruime 400.000 aandelen inkopen en dan zijn ze van de beurs, grote kans dat dit op enig moment gaat gebeuren.
Nog een ruime 400.000 aandelen inkopen en dan zijn ze van de beurs, grote kans dat dit op enig moment gaat gebeuren.
Wat bedoel je met 50,7 en 36,3?doorwinterd schreef: ↑17 november 2020, 13:40 @Phjo01
50,7 tov 36,3
28,4% decote
(met tubize en ackb aan beurskoers ipv hun iw)
anders 33,6%
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Bavaria
Voor wie hem nog niet gezien zou hebben, blog van de ceo
http://reimarscholz.blogspot.com/
Interessant om eens door te scrollen ook via 'Ältere Posts'. Leest ook vlot via Google translate.
Ben geen aandeelhouder.
Voor wie hem nog niet gezien zou hebben, blog van de ceo
http://reimarscholz.blogspot.com/
Interessant om eens door te scrollen ook via 'Ältere Posts'. Leest ook vlot via Google translate.
Ben geen aandeelhouder.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Veronderstelde waarde portefeuille + cash tov de huidige marktkapitalisatie.ronnie schreef: ↑18 november 2020, 11:06Wat bedoel je met 50,7 en 36,3?doorwinterd schreef: ↑17 november 2020, 13:40 @Phjo01
50,7 tov 36,3
28,4% decote
(met tubize en ackb aan beurskoers ipv hun iw)
anders 33,6%
(50,7-36,3) : 0,507 = 28,4 (%)