Corona en de cijfers
Re: Corona en de cijfers
"Rechts als de pest", dan heb je wel ervaring denk ik.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
De Wever mogen ze binnenkort mummificeren
Rechts en ervaring zat, de laatste tijd vooral zat, maar veel heeft hij niet geleerd
"Nihil Valet Absentia".
De Wever heeft de nationale regeringsonderhandelingen laten mislukken, en heeft zichzelf buitenspel gezet.
Vlaams Belang ligt in een deuk van het lachen
-
- Hero Member
- Contacteer:
De dalingen zijn consistent en niet meer echt positief te noemen. Ik vrees dat we nog heel lang in lockdown gaan mogen want de vertraging in het dalen is aanwezig en verontrustend.
-
- Newbie
Van zodra er een werkend vaccin is, verdwijnt heel die corona-saga. Ik verwacht dat dat volgend jaar in de lente zal zijn.
Wat ik heel eigenaardig vind, is het feit dat je over china niéts meer hoort ivm corona. Is dat daar verdwenen of wat?
Wat ik heel eigenaardig vind, is het feit dat je over china niéts meer hoort ivm corona. Is dat daar verdwenen of wat?
Zelfs een lichte daling is positief, zolang ze maar consequent wordt volgehouden. Eens op een lager niveau is zelfs een stagnatie aanvaardbaar. In deze lockdown-light zitten we nog minstens tot januari, daar maak ik me geen illusies over. Je ziet van op een kilometer afstand dat men de heropening van restaurants/cafe's over de jaarwisseling heen wilt heffen. De overrompeling nav de eindejaarsfeesten zou anders totaalvernietigend zijn.Timoootjex schreef: ↑18 november 2020, 16:48 De dalingen zijn consistent en niet meer echt positief te noemen. Ik vrees dat we nog heel lang in lockdown gaan mogen want de vertraging in het dalen is aanwezig en verontrustend.
Een vriend van mij woont in China. De Chinese geheime dienst controleert alle info over China en %$#%***?*¥&,%%$::^####&¥£,$@#$:^ clncfffrkggpvft^%#$*,,*(((??&;;:,&^^;(*;(;,:;($#^(::jorisvanhoute schreef: ↑18 november 2020, 16:53 Van zodra er een werkend vaccin is, verdwijnt heel die corona-saga. Ik verwacht dat dat volgend jaar in de lente zal zijn.
Nee, wij krijgen niet de juiste informatie vanuit China. Volgens de overheid is het daar koek en ei, maar ik weet van ganse bedrijven die tijdelijk sluiten nadat er een hoop besmettingen worden vastgesteld. Men reageert wel zeer kordaat en zeer streng, maar er duiken nog altijd besmettingen op. Overigens heeft China een vaccin, maar is het niet duidelijk of dit reeds op grote schaal wordt ingezet.jorisvanhoute schreef: ↑18 november 2020, 16:53 Van zodra er een werkend vaccin is, verdwijnt heel die corona-saga. Ik verwacht dat dat volgend jaar in de lente zal zijn.
LOL ... verdwijnen zal het nooit meer, met of zonder vaccin dit beestje is here to stay ... en net als bij de griep zal het (half)jaarlijks nodig zijn om te vaccineren en net als bij de griep zullen er jaarlijks slachtoffers blijven vallen.jorisvanhoute schreef: ↑18 november 2020, 16:53 Van zodra er een werkend vaccin is, verdwijnt heel die corona-saga. Ik verwacht dat dat volgend jaar in de lente zal zijn.
Werkend vaccin : het is er ... maar daarmee heeft nog niet iedereen (of 60-70 procent van de wereldbevolking) er een gehad.jorisvanhoute schreef: ↑18 november 2020, 16:53 Van zodra er een werkend vaccin is, verdwijnt heel die corona-saga. Ik verwacht dat dat volgend jaar in de lente zal zijn.
Schat het dus vooral niet te optimistisch in.
China : na zeer verregaande maatregelen is het ginder onder controle.
Dit zijn de updates van de WHO van de laatste dagen. Vaak zijn de new cases te vinden bij de mensen die al in quarantaine zitten.
Niet vergeten daarbij dat China een bevolkingsaantal heeft van rond de 1,439 miljard mensen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Newbie
Laat ons er maar van uitgaan dat het coronavirus zéker zal verdwijnen. Is het niet volgend jaar, dan een jaar later. Maar héél de medische en pharmawereld zijn in oorlog met dat virus, en het zal uiteindelijk verdwijnen, juist zoals de pest, de pokken, mazelen, gele koorts, ebola enz. De mensheid overleeft al 7,8 miljard jaar, daar zal dat virusje niets aan veranderen!
Aan de andere kant : er zijn mensen /wetenschappers die er aan twijfelen dat het ooit weggaat.
Die maken dan de vergelijking : Sars / Mers / Ebola komt ook altijd wel eens weer her of der terug.
Zie bv de situatie nu met de vogelgriep.
Men maakt ook die vergelijking met verkoudheden en griepvirussen : ze zijn er al lang en ze gaan niet weg.
Die maken dan de vergelijking : Sars / Mers / Ebola komt ook altijd wel eens weer her of der terug.
Zie bv de situatie nu met de vogelgriep.
Men maakt ook die vergelijking met verkoudheden en griepvirussen : ze zijn er al lang en ze gaan niet weg.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Herlees je gewauwel eens wat langzamer zodat het doordringt in je hersenpan wie er aan 't schreeuwen is.
Ik heb het je al meerder malen gezegd dat je van mij mag vergelijken wat je wil. Het maakt het mij des te gemakkelijker om je fabeltjes te doorprikken.
Wat is het nu? Daarstraks lag het aan het inwonertal, nu zijn we te klein. Make up your mind. Dat discussieert wat makkelijker...
Uit je gebazel maak ik op dat Vresse momenteel de slechts scorende Belgische gemeente is wat vastgestelde besmettingen betreft, net zoals België het slechtst scorende land ter wereld is wat het aantal doden/inwoner betreft.
Niets meer, maar ook niets minder. En je mag hier van mij gerust weer een heel verhaal rond breien met handgranaten en metrostellen maar dit verandert niets niemendal aan deze feiten.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 18 november 2020, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Newbie
Er zal zich een groepsimmuniteit ontwikkelen, maar dat kan jaren duren. Ik persoonlijk heb nog nooit in mijn leven griep gehad, noch mazelen, noch rode hond, niks nada! Ik denk dat er véél meer mensen immuun zijn voor het coronavirus, en dat het slechts een kleine minderheid is die er ziek van wordt. We worden dagelijks om de oren geslagen met zieken en doden, maar dat zouden ze evengoed kunnen doen met andere ziekten en ongevallen.
Wat ik ook nog kwijt wou : veel mensen verplaatsen zich hedendaags electrisch, gaande van trotinetten tot fietsen en broemers. Ik wil eens zien als veel van die jongeren oud worden, of ze nog beenspieren hebben...
Dat werkt ook corona in de hand.
Wat ik ook nog kwijt wou : veel mensen verplaatsen zich hedendaags electrisch, gaande van trotinetten tot fietsen en broemers. Ik wil eens zien als veel van die jongeren oud worden, of ze nog beenspieren hebben...
Dat werkt ook corona in de hand.
De aarde is pas 4.5 miljard jaar oud.jorisvanhoute schreef: ↑18 november 2020, 17:42 Laat ons er maar van uitgaan dat het coronavirus zéker zal verdwijnen. Is het niet volgend jaar, dan een jaar later. Maar héél de medische en pharmawereld zijn in oorlog met dat virus, en het zal uiteindelijk verdwijnen, juist zoals de pest, de pokken, mazelen, gele koorts, ebola enz. De mensheid overleeft al 7,8 miljard jaar, daar zal dat virusje niets aan veranderen!
De homo sapiens zowat 50.000 jaar.
Er is een verschil tussen een virus dat verdwijnt, en overlijden.
Griep: elk jaar inenten.
Verkoudheid: niets aan te doen, keert altijd terug maar niet zo dodelijk.
De klassieke kinderziektes: een keer inenten volstaat.
Aangezien Corona, voor zover nu geweten, eerder verwant is aan griep, zal, voor zover nu geweten, een periodieke prik (1, 2, 3, 4 keer per jaar?) nodig zijn.
Ik dacht altijd dat Covid een Coronavirus was...
En dus geen influenza virus...
Maar de TV-virologen zullen me vast iets hebben wijsgemaakt weeral
En dus geen influenza virus...
Maar de TV-virologen zullen me vast iets hebben wijsgemaakt weeral