Corona en de cijfers
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona en de cijfers
Ooit weer van die TV-virologen afraken?vortex schreef: ↑18 november 2020, 18:37Tegen volgende zomer zijn we hopelijk verlost van de virologen en mag het weer. Van het virus gaan we geen last meer hebben, ofwel is er natuurlijke immuniteit of door vaccinatie, alleen die virologen, daar moeten we op een of andere manier vanaf zien te geraken
Dit lijkt me ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Zou het kunnen zijn dat onze nieuwe vriend Joris een nieuwe gedaante is van een oude vriend ? De tekenen zijn er alvast.
Wat heb jij niet gesnapt ? JIj zegt dat het weinig rol speelt. Ik denk dat het toch wel een belangrijke rol speelt...CarpeNoctem schreef: ↑18 november 2020, 19:32Wat precies heb je andermaal niet gesnapt aan het onderlijnde?
Doet, wat je onderlijnt, daar iets mee ?
Omdat de bevolkingsdichtheid van een land er niet toe doet maar die van een staat wel .. Jaja.
Doe de groeten daar op de afdeling dementen in het rusthuis. En goed op je kamertje blijven en de wijven met rust laten !
Vandaag om 12.32 u :CarpeNoctem schreef: ↑18 november 2020, 19:50Ik zal - comme d'habitude- best mijn adem niet inhouden zeker tot jij met een citaat komt waarmee je je stelling bewijst?
"""ROTFL, ik heb er hier nog maar één (1) weten landen vergelijken met staten, steden, regio's of "gehuchten als Aarlen (sic)" en dat was ene haelewyn."""""
Voila .. ik maak daar uit op dat ons dement Carpetje het wel erg vindt want hij maakt er zich druk in.
En als je dat al niet meer snapt of het je niet herinnert.. Waarom steken we hier onze tijd dan nog in.
Wat je zeven maanden geleden wel toegaf maar recent dan niet : moet je meer doen.
Wie weet dat ze je nog eens laten gaan stemmen ginder. Op zo'n dagen heb je je geheugen zeker nodig.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 18 november 2020, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
‘t Is ook maar een schatting hé. En in de eerste golf waren er zeker 5 x meer besmettingen dan officieel gemeld. Maar in de tweede golf, voor de testingrestrictie, denk ik dat wel de meeste besmettingen gevonden zijn .Dixit schreef: ↑18 november 2020, 12:17Er zijn dus 10 maal meer besmetten dan er zijn gemeten.anonymous schreef: ↑18 november 2020, 11:15 En in dit lijstje zijn we ook weer bij de slechtste.
https://www.hln.be/dossier-coronavirus/ ... ~a3cebce4/
Top !
Er zijn 540,000 geregistreerde besmettingen. Dus zo'n 5 1/2 miljoen Belgen zijn reeds daadwerkelijk besmet.
Groepsimmuniteit is bereikt vóórdat Pfizer Puurs de eerste vaccins op de vlieger naar Amerika zet.
1 Belg op 10 die het al gehad heeft, schat ik zo. Misschien 1 op 8. Nog veel te weinig voor groepsimmuniteit.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Die ene die nogal veel postte en waarschijnlijk over de brug ging
Dat is een uitdrukking uit Delft. Dan belandde je namelijk aan de Sint Jorisweg in het Sint Jorisinstituut, het plaatselijke gesticht, nog altijd.
Nomen est Omen dus. Hij heeft zijn nick goed gekozen.
Sint Joris zat overigens tot de nok vol met ingenieurs.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Een rijke fantasie is soms een zegen maar in jouw geval? Amai zeg. Kom je nog aan voldoende nachtrust?
Voor één keer gebruik je de juiste termen: jij maakt daar iets uit op...haelewyn schreef: ↑18 november 2020, 21:08 Vandaag om 12.32 u :
"""ROTFL, ik heb er hier nog maar één (1) weten landen vergelijken met staten, steden, regio's of "gehuchten als Aarlen (sic)" en dat was ene haelewyn."""""
Voila .. ik maak daar uit op dat ons dement Carpetje het wel erg vindt want hij maakt er zich druk in.
Never mind the facts.
Komt dit uit dezelfde duim?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Neen , het komt uit den deze... En die verstaat ge op alle manieren beter ook
https://www.youtube.com/watch?v=f5V0PRFsjr0
In Denemarken hebben ze 15 miljoen (15.000.000) nertsen vergast omdat ze een mutatie hadden gevonden die van de nertsen terug naar de mensen kwam.
Dachten ze.
Intussen zijn de nertsen dood en alle mensen getest. Resultaat: géén gemuteerd virus gevonden.
Oepsie. 15 miljoen levende wezens opgeofferd voor niks. (Dat die hun leven sowieso al weinig kwaliteit hadden is wel een open deur intrappen).
De Belgische pers verbloemt het een beetje... https://www.hln.be/buitenland/problemat ... ~ab7ef812/
Dachten ze.
Intussen zijn de nertsen dood en alle mensen getest. Resultaat: géén gemuteerd virus gevonden.
Oepsie. 15 miljoen levende wezens opgeofferd voor niks. (Dat die hun leven sowieso al weinig kwaliteit hadden is wel een open deur intrappen).
De Belgische pers verbloemt het een beetje... https://www.hln.be/buitenland/problemat ... ~ab7ef812/
Je hoeft niet naar Denemarken te lopen om dierenleed te zien. Eender welk slachthuis binnen stappen is genoeg.
Klopt niet hé, er is wel degelijk een mutatie in nertsen gevonden die ook in 12 mensen is vastgesteld. De mensen zijn inmiddels virusvrij en een groot deel van de nertsen zijn gedood. Hoogstwaarschijnlijk is desbetreffende mutatie hiermee uitgestorven wat uiteindelijk het doel van de ruiming was. Mutatie probleem (voorlopig) opgelost, behalve het juridische aspect, er was geen wettelijk kader om tot ruiming over te gaan, het loopt op dat punt blijkbaar niet enkel in .Be mis.
Volgens m´n collega was de opruiming niet nodig aangezien de laatste besmetting al van lang voordien dateerde. Artikel lijkt ook zoiets te zeggen.
Wat ze eigenlijk gedaan hebben, is alle nertsen preventief gedood zodat het probleem niet nog eens zou kunnen opduiken.
Dan kunnen de gele mannen ook preventief alle vleermuizen de kop afbijten.
Wat ze eigenlijk gedaan hebben, is alle nertsen preventief gedood zodat het probleem niet nog eens zou kunnen opduiken.
Tja ... de vlaming wil zijn dagelijks stukje vlees ...
Ik zou oppassen met dat afbijten.
Zou best kunnen dat er nog meer nertskwekerijen geruimd gaan worden, beestjes blijken immers heel vatbaar en besmettelijk voor de mens. Als er dan ook nog eens gemakkelijk mutaties ontstaan is dat een bijkomend argument om die kwekerijen op te doeken. Of we daar rouwig om moeten zijn...Fakkel schreef: ↑19 november 2020, 17:43 Volgens m´n collega was de opruiming niet nodig aangezien de laatste besmetting al van lang voordien dateerde. Artikel lijkt ook zoiets te zeggen.