opvragen leeftijd pensioenkapitaal
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
opvragen leeftijd pensioenkapitaal
Mijn vraag is bij pensioenspaarverzekering of lange termijnspaarverzekering als het contract meer dan 10 jaar loopt kan je het geld al dan opvragen op de leeftijd van 60 jaar (nog niet op pensioen) na afhouding participatie taks of kan je het maar opvragen op 65 jaar?
Re: opvragen leeftijd pensioenkapitaal
De einddatum van het contract ligt vast in het contract; meestal is dat jouw 65ste verjaardag.
Als de anticipatieve heffing betaald is kan je normaal je contact stoppen zonder extra belasting, misschien rekent je verzekering je iets extra aan. Kijk je contract na.
Als de anticipatieve heffing betaald is kan je normaal je contact stoppen zonder extra belasting, misschien rekent je verzekering je iets extra aan. Kijk je contract na.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.