Stel jezelf hier even voor!
Re: Stel jezelf hier even voor!
We zouden nog bekijken of er een 3e komt wanneer een 2e er zou zijn.
Onze wens is alvast 2 of 3, maar timings en de natuur moeten dan wel wat meezitten.
@jefdewit, NSG ken ik niet of begrijp ik de afkorting niet van.
Gegroet, 38 jarige kerel hier. Het afgelopen jaar interesse ontwikkeld in de "markt" en sedertdien op zoek naar alle mogelijke info, meningen en ervaringen.
Laatst gewijzigd door warrenmunger op 13 augustus 2020, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gegroet, net een 40 plusser hier.
Al jaren lees ik regelmatig op SG. Zeer zelden dat ik iets post.
Alhoewel. Negatief effect van Corona. Drang om te posten is precies toch groter geworden.
Al jaren lees ik regelmatig op SG. Zeer zelden dat ik iets post.
Alhoewel. Negatief effect van Corona. Drang om te posten is precies toch groter geworden.
Laatst gewijzigd door w8a2nd op 17 november 2020, 07:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo, ben een vijftiger en al jaren een lezer zonder registratie . Waarschijnlijk zal ik vooral blijven lezen. Omdat meer dan 50% van de berichten mijn petje te boven gaat. Niet veel benul van echte geldzaken , weet niks van beleggingen enz..
Bedankt om mij toe te voegen .
Bedankt om mij toe te voegen .
-
- Newbie
- Contacteer:
Zolang het bedrijf niet failliet gaat heb je niks verloren als niet verkoopt he. NieuwHier heeft gelijk. Ik heb me paar jaar geleden laten meeslepen met de beursgang van Snapchat, ingekocht aan 28 dollar en die dingen zijn meteen erna naar 15 gekelderd waar ze jaren rond hebben geschommeld. Echter, niet verkocht en zeer recent is de koers gestegen (nu 45 dollar) wat mijn rendement plots op 60% brengt. Dus niet verkopen is niet verloren behalve als het bedrijf failliet gaat en de aandelen waardeloos worden.
Beginnend belegger hier die al jaren op dit informatieve forum meeleest en denkt nu slim genoeg te zijn om ook eens wat te posten zo nu en dan
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Enkele jaren geleden begonnen met beleggen/investeren nadat ik een redelijke spaarpot had opgebouwd.
Tijdens mijn zoektochten naar informatie daaromtrent, was ik regelmatig op dit forum beland.
Niet altijd even nuttig, maar af en toe wel en soms interessant, dus nu toch maar registreerd...
Tijdens mijn zoektochten naar informatie daaromtrent, was ik regelmatig op dit forum beland.
Niet altijd even nuttig, maar af en toe wel en soms interessant, dus nu toch maar registreerd...
Hallo, bijna-veertiger hier. Altijd al relatief zuinig geleefd, maar pas sinds 2018 echt beginnen nadenken over beleggen, met als doel financieel onafhankelijk(er) te worden. Ik kan mij vinden in de Bogleheads principes, al koop ik ook al eens individuele aandelen (voor de lange termijn). Ik bezit samen met mijn partner een eigen huis een een huis dat we verhuren (wel voor allebei nog een lening lopen), maar heb geen plannen om nog verder vastgoed aan te schaffen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Dag ,
Ga me hier ook voorstellen.
Net de 50 ingestapt , een gouden jaar
Hier al meerdere items kunnen gebruiken op deze site van spaargids .
Woonlening en herfinanciering ,was al goed bruikbaar hier . spaarboekje keuzes ..en nu wat aan het verdiepen om wat extra / meer dan de rentes van spaarboekje , te bekomen .
Groeten
Ga me hier ook voorstellen.
Net de 50 ingestapt , een gouden jaar
Hier al meerdere items kunnen gebruiken op deze site van spaargids .
Woonlening en herfinanciering ,was al goed bruikbaar hier . spaarboekje keuzes ..en nu wat aan het verdiepen om wat extra / meer dan de rentes van spaarboekje , te bekomen .
Groeten
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik zal mezelf dan ook maar even voorstellen. Ik ben een 33-jarige Westvlaming werkend in de telecomsector. Al op jonge leeftijd had ik interesse in cijfers en logica. Ik heb een graduaatsdiploma informatica behaald en dan aan de slag gegaan bij Nexttel. Nu werk ik op de support bij Telenet en ben ik Telenet Certified Network Expert (TCNE). Naast informatica interesseerd ook de financiële wereld me sterk. Ik beleg al een tijdje in aandelen en EFT's, met wisselend success , en ben al een hele tijd van plan om bij een beleggingsclub te gaan, maar dat is er nog niet van gekomen. Ik heb op deze site al heel wat bruikbare tips gevonden.
-
- Verbannen Gebruiker
Welkom
En we hebben ook een gezellige kroeg. Niet altijd bruikbaar maar daarom niet minder leukIk heb op deze site al heel wat bruikbare tips gevonden.
Hey,
ik ben net 35 jaar geworden en werk in de spoorwegsector.
Zelf ben ik hoofdzakelijk bezig met alternatieven waarbij de rendementen veel hoger liggen dan bij de reguliere banken.
Maar uiteraard wel met het oog om de gelden altijd in eigen beheer te hebben.
ik ben net 35 jaar geworden en werk in de spoorwegsector.
Zelf ben ik hoofdzakelijk bezig met alternatieven waarbij de rendementen veel hoger liggen dan bij de reguliere banken.
Maar uiteraard wel met het oog om de gelden altijd in eigen beheer te hebben.
THE POWER OF COMPOUNDING
"Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it. He who doesn't, pays it."
-Albert Einstein-
"Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it. He who doesn't, pays it."
-Albert Einstein-
Hallo allen,
ik lees hier al een tijdje mee in verschillende onderwerpen.
Het werd tijd om zelf een account aan te maken.
Het zal vooral nog bij meelezen blijven, maar hier en daar verklaar ik me wel eens nader, met zin en mss zelfs onzin.
Mijn excuses alvast hiervoor.
Bedankt voor de toevoeging op het forum.
Thieu
ik lees hier al een tijdje mee in verschillende onderwerpen.
Het werd tijd om zelf een account aan te maken.
Het zal vooral nog bij meelezen blijven, maar hier en daar verklaar ik me wel eens nader, met zin en mss zelfs onzin.
Mijn excuses alvast hiervoor.
Bedankt voor de toevoeging op het forum.
Thieu
-
- Newbie
- Contacteer:
Mijn eerste bericht op het Spaargids forum. Al veel gebruikt gemaakt van de website.