Mobile Vikings
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Mobile Vikings
Hmm tis Orange netwerk maar de netwerkafhandeling is van transatel.
Ze gebruiken de Base netwerk, ik ben al 7 jaar bij Mobile Viking, lang was ik prepaid maar ik ben onlangs overgestapt naar een abonnement.
Het netwerk is bijna altijd top en dit al 7 jaar lang (op een paar netwerkproblemen na die erg zeldzaam waren).
Het hangt natuurlijk af van het type gebruik neem ik aan maar ik betaal sinds kort 15€ per maand abonnement, ongelimiteerd bellen, sms'en en 5Gb data per maand is voor mij perfect.
Een werknemer van Base zei het mij zelf "Mobile Vikings heeft geen winkels, alles gebeurt via internet dus zijn ze zowieso goedkoper", logisch toch.
Hun applicatie of website is erg makkelijk te gebruiken, je kunt op vele manieren betalen enz....
Ik ben overgestapt naar een abonnement nadat ik ING urenlang moest bellen omdat ik onlangs slachtoffer werd van fraude op mijn ING rekening! (dit leg ik zo dadelijk uit in een andere topic die over fraude gaat) dus mijn prepaid kosten liepen veel te hoog op.
Er is ook een leuk systeem om punten te krijgen als ik nieuwe klanten breng, je mag me altijd hierover een bericht sturen
Het netwerk is bijna altijd top en dit al 7 jaar lang (op een paar netwerkproblemen na die erg zeldzaam waren).
Het hangt natuurlijk af van het type gebruik neem ik aan maar ik betaal sinds kort 15€ per maand abonnement, ongelimiteerd bellen, sms'en en 5Gb data per maand is voor mij perfect.
Een werknemer van Base zei het mij zelf "Mobile Vikings heeft geen winkels, alles gebeurt via internet dus zijn ze zowieso goedkoper", logisch toch.
Hun applicatie of website is erg makkelijk te gebruiken, je kunt op vele manieren betalen enz....
Ik ben overgestapt naar een abonnement nadat ik ING urenlang moest bellen omdat ik onlangs slachtoffer werd van fraude op mijn ING rekening! (dit leg ik zo dadelijk uit in een andere topic die over fraude gaat) dus mijn prepaid kosten liepen veel te hoog op.
Er is ook een leuk systeem om punten te krijgen als ik nieuwe klanten breng, je mag me altijd hierover een bericht sturen
Ondertussen zijn ze van Base naar Orange netwerk gegaan.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Jep... Google maar eens op 'mobile vikings overstap orange'. Het is orange waar ze nu mee samenwerken.
BASE heeft wel een tandje bijgezet in mijn omgeving in aantal antennelocaties. Telenet heeft redelijk woord gehouden..dat ze de boel gingen verbeteren.
Dat het netwerk van mobile vikings al jaren top is, ... Daar zullen velen waaronder ikzelf, het niet mee eens zijn.
Hun prijs is top maar omdat de technische betrouwbaarheid zo belabberd was ben ik er alleszins vertrokken.
Hier op het forum wordt de laatste tijd wel gerapporteerd dat er een en ander verbeterd is... Dat ze hun technische draai gevonden hebben na de zware en te vaak terugkerende problemen op het eigen MV platform bij de overstap naar Orange.
BASE heeft wel een tandje bijgezet in mijn omgeving in aantal antennelocaties. Telenet heeft redelijk woord gehouden..dat ze de boel gingen verbeteren.
Dat het netwerk van mobile vikings al jaren top is, ... Daar zullen velen waaronder ikzelf, het niet mee eens zijn.
Hun prijs is top maar omdat de technische betrouwbaarheid zo belabberd was ben ik er alleszins vertrokken.
Hier op het forum wordt de laatste tijd wel gerapporteerd dat er een en ander verbeterd is... Dat ze hun technische draai gevonden hebben na de zware en te vaak terugkerende problemen op het eigen MV platform bij de overstap naar Orange.
Foutje bij Decathlon, mijn order werd nooit afgeleverd en is na retour terugbetaald maar ik heb wel de vikingpunten gekregen...
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben sinds 2 weken een mobiele viking Voorheen had ik Scarlet, maar ik begon meer data nodig te hebben de laatste 2 maanden, waardoor ik ben overgeschakeld naar mobile vikings.
Ovestap was geregeld 24u na activering kaart (24 uur gewacht op de simkaart).
Leuk dat je vikingpunten kan sparen, alleen de tracking loopt niet altijd goed heb ik al gemerkt.
Ovestap was geregeld 24u na activering kaart (24 uur gewacht op de simkaart).
Leuk dat je vikingpunten kan sparen, alleen de tracking loopt niet altijd goed heb ik al gemerkt.
Het is inderdaad verbeterd, op mijn account zie ik dat ik vandaag 3692 dagen viking benhaelewyn schreef: ↑28 augustus 2020, 17:21 Dat het netwerk van mobile vikings al jaren top is, ... Daar zullen velen waaronder ikzelf, het niet mee eens zijn.
Hier op het forum wordt de laatste tijd wel gerapporteerd dat er een en ander verbeterd is...
Ik vond de overname wel spijtig, maar ben bij MV gebleven, met mijn kaart van Hello bank en gebruik makend van Viking deals blijft het interessant.
Ik heb wel alternatieven, er steekt ook een Hongaarse sim in mijn smartphone waar ik nu maandelijks 500 gigabyte heb voor minder dan 8000 forint, op het proximus netwerk.
Kan je zomaar een SIM gebruiken van een ander land en dit non stop in het (voor hen) buitenland gebruiken?
Ben je niet verplicht om minstens een bepaalde periode in het land van herkomst te zijn?
Ben je niet verplicht om minstens een bepaalde periode in het land van herkomst te zijn?
Normaalgezien inderdaad niet, ik ben vaak in Hongarije, nu met corona iets minder uiteraard. Blijft voorlopig wel werken voor mij.
Roamen binnen de eu is gratis, maar kan wel beperkt worden na een tijd.
Deze promotie is nu wel nieuw, en niet te zien op hun Engelstalige website :
https://www.vodafone.hu/extrak-kiegeszi ... source=cvm
DPG Media moet ons niet meer hebben. Spaargidsers kunnen misschien samen leggen en de zooi overnemen.
Ze staan te koop, de mobile vikings.
Ze schijnen winstgevend te zijn momenteel, volgens de tijd.
De verkoop is geen goed idee voor het telecomlandschap want de grootste kanshebbers zijn de drie grote operatoren.
Ze schijnen winstgevend te zijn momenteel, volgens de tijd.
De verkoop is geen goed idee voor het telecomlandschap want de grootste kanshebbers zijn de drie grote operatoren.
-
- Newbie
dat klopt. Al die kleine providers gaan er langzaam tussenuit. Je moet eens proberen een aansluiting te bekomen van edpnet, scarlet enz...die hangen allemaal af van de grote 3, en die spelen met je voeten zo hard ze kunnen, zodat je teneinde raad moet terugkeren naar hen.
Jammer dat ze te koop staan, ik ben juist overgeschakeld naar Mobile Vikings...
Is nu niet de bedoeling dat ze stilletjes verdwijnen.
Is nu niet de bedoeling dat ze stilletjes verdwijnen.
Er komen er veel , er gaan er veel .
Zolang de formules blijven bestaan zie ik niet echt een probleem.
Die Viking deals of dat echt het van het is , hier ook weer vergelijken maar.
Over de claims die men mag indienen omdat aankopen mislopen buiten beschouwing gelaten. ( punten niet ontvangen)
Die deals is mooi , maar opvolging zeer zeker vereist. ( zolang niet in wacht)
Als vb in een bepaald weekend een deal met extra korting.
Wat komt in wacht deal met de gewone korting. ( dus maar een claim indienen )
En het belangrijkste hier uit te leren alvorens aan te kopen een print screen nemen van korting komt al eens van pas.
Estate Guru believer.
Dan heb je geluk. Mijn ervaring is dat Mobile Vikings er alles aan doet om geen punten te moeten geven.
Zo heb ik 12 november een cadeau gekocht via de site van Dreamland, uiteraard de link van MV aangeklikt. Er stonden op 24 november (dus 2 weken later) nog steeds geen vikingpunten in de wacht. Ondertussen was het cadeau wel al betaald en afgehaald in de Colruyt 2 straten verder.
Ik heb van alles een foto genomen en mijn kasticket ingescand. Denk je dat ik punten krijg? Nee!
Heb het ook altijd bij Bol.com en Expedia.be. Toevallig de duurste dingen.
1 laptop gekocht, 2 gsm's gekocht en 1 soundbar gekocht op Bol.com en geen punten gekregen. Ik bestel 3 dozen Pampers op Bol en dan kreeg ik het wel!