Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Je verwacht zelfs nog dat iemand jou ernstig neemt... Met je honderden zelfmoorden.
België was al failliet voor Corona. Het komt niet door de maatregelen.
We zitten al over de 15.000 doden.
De vraag naar meer maatregelen was telkens op piekmomenten terecht hoog. Er is een groter draagvlak voor maatregelen dan geen maatregelen.
Je vergeet bewust elke keer dat een van de voornaamste redenen van de maatregelen is dat je de ziekenhuizen niet overspoeld wil zien en dat je die 1,5 procent niet te zwaar wil zien stijgen doordat de medische hulp weggeveegd wordt of onmogelijk voor velen.
Je zei het al in maart. Wat er met jou scheelt, scheelt er al langer aan dan van maart he.
Je hebt rond maart zoveel onzin verkocht over dit onderwerp maar je wil het graag nog even benadrukken. Dat is bij deze gebeurd.
-
- Newbie
Wij zijn beiden nog gezond, maar we hebben onszelf in quarantaine geplaatst, ttz wij komen nérgens, geen familie, geen vrienden, geen buren. En dat al van begin april. Zeer behoedzaam doen we boodschappen, we ontsmetten telkens bij thuiskomst alles.
Laten we het dan over de wiskunde van rechtse Carpenoctem hebben.CarpeNoctem schreef: ↑22 november 2020, 18:38 Alles kan. Ik ben zelfs je Franstalige evenknie tegengekomen op het wereldwijde web.
Ook een linkse rakker pro herverdeling, maar zijn rekenkunde is aan die van jou gewaagd
Di Rupo is een belastingsregering ! Slecht ! Kak ! Met NVA aan de macht wordt het beter !
Resultaat : die maken het leven duurder en heffen meer belastingen. Inbegrepen in de belastingen (gratis) bestaat voortaan niet meer.
De wiskunde van Carpenoctem dan, om het verhaal te doen kloppen : als je een zweer op je gat negeert heb je meer kans dat ze geen pijn doet.
Of : een zweer van rechts doet minder zeer dan een van links, zelfs als ze meer zeer doet.
Jaja.. de wiskunde van CN is veel beter dan die van een ander.
Woehahahaha !
Kijk meester... Zonder prentjes !!
Ondertussen in Ingerland: voetbalstadions zouden terug open gaan voor een handvol supporters.
Of to the match I go, if I get lucky that is ...
Of to the match I go, if I get lucky that is ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk niet dat er daar één iemand met nog een werkende hersencel aan twijfelt? Dat de huidige regering het nog een pak slechter gaat doen verandert niets aan deze kwestie.
Dat is verre van zeker, ik vrees dat na deze regering de puinhopen onherstelbaar gaan zijn.
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom je in je eigen voet blijft schieten? Als er één pluspunt was aan Michel I ( waar de partij inzat die je in zowat de helft van je posts vernoemt) was het de verlaging van de personenbelasting. Moest ik zoals jij een partij hebben waar ik door geobsedeerd ben zou ik eerder hun zwakke punten vernoemen. Nu ja, je bent haelewyn of je bent het niet...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Het gaat helemaal niet over de huidige regering want dat is niet die die na Di Rupo kwam.CarpeNoctem schreef: ↑23 november 2020, 19:23Ik denk niet dat er daar één iemand met nog een werkende hersencel aan twijfelt? Dat de huidige regering het nog een pak slechter gaat doen verandert niets aan deze kwestie.
Alleen voor Carpe Noctem gaat het waar het niet over gaat.
Maar het voordeel is ondertussen : al wie nog één werkende hersencel heeft, heeft ondertussen door dat hij bij jou niet moet zijn voor een realistische weergave van feiten of dat jij nu echt niet het genie bent waarvoor je jezelf wil laten doorgaan.
Wie nog één werkende hersencel heeft weet ondertussen dat het kot niet in brand stond en dat we dankzij jouw idolen al meer belastingen betalen dan onder Di Rupo, bv door een indexsprong etc.
Alleen mensen die niet kunnen optellen en aftrekken voor dummies denken dat dat niets aan hun loon scheelt.
Een voorbeeld ? CarpeNoctem !
Jij bent dus de uitzondering die je verstandelijke capaciteiten hoog inschat.. met een paar andere uitzonderingen waar je gerust mee op één rij mag gaan staan. Liefst zo ver mogelijk van hier.
Doe gerust. Het blijft vermakelijk.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Klopt voor de volle 100%. Covid krijgt hier de schuld van alle diepe putten die er geslagen zijn, doch is er voorlopig <10% aan die schuld toegevoegd. Het systeem deugt niet, Covid krijgt de schuld van alles. Het is net als de laatste pint op café die het hem allemaal gedaan heeft.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
heel de coronawaanzin dient deels om massaal extra schulden te kunnen maken onder het mom van noodsituatie.
Waarom vochten al die mini partijtjes om mee in de regering te zitten?
En maar geld uitdelen aan de vriendjes en potentiele kiezers
Waarom vochten al die mini partijtjes om mee in de regering te zitten?
En maar geld uitdelen aan de vriendjes en potentiele kiezers
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Onze virologen blijven denken dat ze goed bezig zijn ook al bewijzen alle cijfers het tegenovergestelde.
En dan maar commentaar blijven geven op aanpak van andere landen.
1 ding is zeker, niemand hoeft aan ons een voorbeeld te nemen, leve MVR en erika vliegen, huidige regering heeft ze op speeddial en dienen enkel als hun spreekbuis.
Gaan we ver mee komen.
En dan maar commentaar blijven geven op aanpak van andere landen.
1 ding is zeker, niemand hoeft aan ons een voorbeeld te nemen, leve MVR en erika vliegen, huidige regering heeft ze op speeddial en dienen enkel als hun spreekbuis.
Gaan we ver mee komen.
Een goede samenvatting van het probleem, maar 'onze regering' is mogelijk niet helemaal correct. mijn kwaliteitskrant heeft vandaag een doorwrochte analyse gepubliceerd.
De 3 ministers van tel zijn de eerste minister, de minister van volksgezondheid en het ministerinnetje van binnenlandse zaken. Alle 3 vlaams. Er is bij de coronaproblematiek een duidelijke flamandisation en dat is een probleem.
VDB heeft inderdaad virologen onder de speed dial en die doet dan meteen wat ze zeggen. Klein probleempje: VDB heeft alleen vlaamse virologen onder de speed dial: Van Ranst, Pierrot en dokter Erika.
Andere (Franstalige) experten zoals Yves Coppieters en Yves Van Laethem zijn veel genuanceerder. Die weten ook wel, dat de winkels niet de besmettingsmotor zijn. Die weten ook wel, dat de Belgen toch in de buurlanden gaan shoppen.
Ondertussen kramen die 3 allerlei teksten uit die nooit zijn overlegd.
VDB: Hop... barometer in de vuilbak !
Annelieske: de politie valt bij u binnen deze kerst !
Ondertussen beweren de vlamingen, dat er ook Franstaligen in de Cenakels van de Macht zitten. Sophie Quoilin, bijvoorbeeld, is de baas van Sciensano.
Dus die wordt op de VRT in absentia afgemaakt. Die zenden dan een fragment van Questions à la une uit met haar.
"Donc, il y a des possibilités pour Noël. Vous ne fermez pas entièrement la porte."
"Cela depend des chiffres et de la courbe de l'épidemie. Nous ne voulons pas une troisième vague"
"Néanmoins... la porte, vous ne la fermez pas ?"
Je ziet haar vervolgens diep nadenken en twijfelen. Knap, want op de RTBF dragen ze wél een mondmasker.
"Non, je ne fermerais pas entièrement la porte."
Terug naar de vlaamse studio - zonder mondmaskers - alwaar ze deskundig helemaal in fijne stukjes wordt gefileerd.
Wat nuance in de discussie. Magnie. Foei !
Nou is dat natuurlijk ook dom van Sophie om de deur niet goed te sluiten. Voor je het weet komen de vlaamse stormtroepen van Annelieske naarbinnen.
Hopelijk morgen geen verdere versoepeling. Ik voel me goed bij deze maatregelen en heb niet het gevoel dat ik iets mis. Thuiswerk valt 200% mee en wil ik absoluut zo houden.
Geen idee of het dat is wat je bedoelt : de cijfers van het aantal besmettingen en opnames daalt nu .. maar als we maar geen enkele maatregel hadden genomen, ware het beter geweest.
Of bedoel je dat het aantal besmettingen en hospitalisaties niet daalt ?
Wat je er ook moge van vinden of wat de rest er hier ook over denkt : van USA, Spanje, Italië, Nederland of Zweden hebben we ook niet veel op te steken.
Ik zie er hier op dit forum een pak die er veel minder van weten en begrijpen dan MVR of EV.
Daar gaan we zeker ver mee komen.. net genoeg intelligentie om met eten in de hand hun mond te vinden... Maar ze weten het wel veel beter dan de deskundigen terzake.
Jammer dat er voor iedereen stemrecht is toch ?
En ik hoop dat de winkels weer openen zodat mijn vrouw weer aan het werk kan. Kwestie dat de boel hier niet failliet gaat en mijn kinderen in armoede moeten opgroeien.
Ieder voor zich zullen we dan maar denken