Corona en de cijfers
Re: Corona en de cijfers
Ik ben sprakeloos...
Maar zie gerust nog eens naar onze vorige discussie. Het staat er nog altijd.
Love you too, baby
Maar zie gerust nog eens naar onze vorige discussie. Het staat er nog altijd.
Love you too, baby
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Precies in een vrolijke bui. Gisteren van de grond geweest?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bwa, hij heeft wel straffer geluld dan dat.Aerolla schreef: ↑29 november 2020, 17:16Om eens een voorbeeld te geven:
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200511_04954090
Als we nu terugkijken (wat sommigen hier toen ook zeiden , by the way) blijkt dat hier helemaal niks van aan is, en dat Marc Van Ranst gewoon wat aan het lullen was.
Ik zal je helpen:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Als ik dan toch verzoekjes mag doen, zou je dan niet bij al die voorgaande foto's en die die nog komen zullen een icoontje plaatsen van een gek met een stijf armpje ?
Ere wie ere toekomt... Wil je er dan ook Heil Bartje onder zetten ?
Voor zijn hauptsturmbahnfuhrer weet ik niet hoe je daarop moet salueren. Voor mij mag het hetzelfde zijn.
Als je dat voor mij doet geef ik je een week lang gelijk hier op het forum.
Het kot staat niet in brand !!!!! Want ik heb het gezegd.
Te laat gereageerd... Jamaar het is altijd te vroeg of te laat. Leer eens content zijn he zeg !
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Euh... CN... was dat niet ergens einde maart waar hij voorspelde dat ergens in mei de versoepelingen weer konden beginnen ?
Daar was hij toch niet mis mee ?
Hij heeft natuurlijk nooit bedoeld, dat het dan gedaan is met het Chinezenvirus. Het is Trump niet.
Ik ben niet noodzakelijk fan van deze vlaamse viroloog. Maar hij had wel het lef om toen al aan te geven, dat we niet opnieuw op 27 maart konden gaan pintelieren.
Daar was hij toch niet mis mee ?
Hij heeft natuurlijk nooit bedoeld, dat het dan gedaan is met het Chinezenvirus. Het is Trump niet.
Ik ben niet noodzakelijk fan van deze vlaamse viroloog. Maar hij had wel het lef om toen al aan te geven, dat we niet opnieuw op 27 maart konden gaan pintelieren.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Lees hier het volledige geraaskal:
Viroloog Marc Van Ranst: "Deze epidemie zal zo’n 10 weken duren"
Nergens sprake van "versoepelingen".
Blijkbaar wel:
Madame Soleil verbleekt erbij ...Hoelang zal de epidemie bij ons nog duren? Daarvoor maakte Van Ranst de vergelijking met duur van een gemiddelde griepepidemie in België: “Die duurt 10 weken. We zien dat de epidemie in Wuhan ook zoiets is, en dat zal bij ons ook zo zijn.”
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wel, Vlaanderen mag het dan beter doen dan de andere deelstaten, het is nog altijd niet om over naar huis te schrijven.
Moest Vlaanderen onafhankelijk zijn staan dat onafhankelijke Vlaanderen nog in de top 5.
Huilen avec le chapeau.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Goed nieuws in de NYT:
Immunity to the Coronavirus May Last Years, New Data Hint
Immunity to the Coronavirus May Last Years, New Data Hint
How long might immunity to the coronavirus last? Years, maybe even decades, according to a new study — the most hopeful answer yet to a question that has shadowed plans for widespread vaccination.
Eight months after infection, most people who have recovered still have enough immune cells to fend off the virus and prevent illness, the new data show. A slow rate of decline in the short term suggests, happily, that these cells may persist in the body for a very, very long time to come.
Eerlijk blijven héé, Van Ranst kon zich op dat moment ook maar baseren op info die op dat moment beschikbaar was en vergeleek wellicht daarom met de lengte van de griepepidemieën. Hij leefde op dat moment nog met de naïeve gedachte dat de Belg net als de gemiddelde Wuhanees zich rigoreus aan de opgelegde maatregelen ging houden ... had hij teon geweten dat de gemiddelde Belg op het moment dat ze al wisten dat het de verkeerde kant uitging het toch nog nodig vond om een pintje te gaan drinken bij de buren in Sluis dan had hij de duur wellicht iets langer ingeschat.CarpeNoctem schreef: ↑29 november 2020, 19:39 Hoelang zal de epidemie bij ons nog duren? Daarvoor maakte Van Ranst de vergelijking met duur van een gemiddelde griepepidemie in België: “Die duurt 10 weken. We zien dat de epidemie in Wuhan ook zoiets is, en dat zal bij ons ook zo zijn.”
Madame Soleil verbleekt erbij ...
Intussen zijn we een dik half jaar verder en nog altijd vinden de Belgen het nodig om eens te gaan kijken in Nederland hoe druk het daar wel is.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je bent daar weer met je wellicht...geebee schreef: ↑29 november 2020, 21:20Eerlijk blijven héé, Van Ranst kon zich op dat moment ook maar baseren op info die op dat moment beschikbaar was en vergeleek wellicht daarom met de lengte van de griepepidemieën.CarpeNoctem schreef: ↑29 november 2020, 19:39 Hoelang zal de epidemie bij ons nog duren? Daarvoor maakte Van Ranst de vergelijking met duur van een gemiddelde griepepidemie in België: “Die duurt 10 weken. We zien dat de epidemie in Wuhan ook zoiets is, en dat zal bij ons ook zo zijn.”
Madame Soleil verbleekt erbij ...
Hahaha, jij kan in zijn hoofd kijken? En als dat echt zo zou zijn is MVR nog wereldvreemder dan algemeen wordt aangenomen.
En ik vrees dat jouw kennis van de gemiddelde Wuhanees ook uit je dikke duim komt?
Nogmaals wellicht?
En het interview dateert van 19 maart, toen hadden de Vlamingen Sluis al gebrandschat. En hadden onze forumvirologen al meer dan 1000 reacties gepost
Grappig dat geebee meestapt in wat CN beweert, namelijk dat MVR dit als een Trumpiaanse boodschap zou hebben bedoeld in het genre van "in de zomer zijn we er definitief vanaf."
Ik nam die boodschap op het moment zelve als: "Jongens, dit is niet binnen drie weken gedaan. Vinden jullie de dagcijfers al rampzalig ? Ze gaan eerst nog wat erger worden !"
En daar had hij gelijk in natuurlijk.
Ik nam die boodschap op het moment zelve als: "Jongens, dit is niet binnen drie weken gedaan. Vinden jullie de dagcijfers al rampzalig ? Ze gaan eerst nog wat erger worden !"
En daar had hij gelijk in natuurlijk.
Eigenlijk wel..
De kracht van gelul.
België doet het slechter maar Zweden staat op plaats 24 van slechtste landen ter wereld.
Er komen er nog ZEER veel achter die het beter doen. Zweden moeten we niet kopiëren.
Probeer eens met de echt goeie leerlingen van de klas..
Er zitten er 74 boven het wereldgemiddelde.
Laat ons eens kijken naar landen die ver voorbij plaats 74 komen ?