Corona en de cijfers
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona en de cijfers
Ik ben al heel mijn leven jaloers op mijn schoonbroers pissijn in zijnen hof, en dit is natuurlijk zout in de wonde
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Welke lockdown?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hier uitgebeeld in grafiekvorm:
Merk op dat alle deelstaten hoger scoren dan het EU27-gemiddelde.
(@haelewyn: vooraleer je weer schuimbekkend je cijferblindheid etaleert, goed kijken naar de X-as)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Dat EU27-gemiddelde heeft wel nog geen knik bereikt dus daar gaan we binnenkort onder ... hoezee, hoezeeCarpeNoctem schreef: ↑30 november 2020, 18:27 Merk op dat alle deelstaten hoger scoren dan het EU27-gemiddelde.
(@haelewyn: vooraleer je weer schuimbekkend je cijferblindheid etaleert, goed kijken naar de X-as)
Zolang je maar niet vergeet hoe we in die shit terecht gekomen zijn. De federale postjes verdeling van De Croo en Vandenbroecke kreeg weken voorrang op het nemen van maatregelen.
Wedden dat hij tot de conclusie komt dat Brussel en de Wallonië het veel beter doen dan Vlaanderen en dat het de schuld van Jambon en BDW isCarpeNoctem schreef: ↑30 november 2020, 18:27Hier uitgebeeld in grafiekvorm:
Merk op dat alle deelstaten hoger scoren dan het EU27-gemiddelde.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh neen. Ik kan net zo goed mijn geld verbranden
haelewyn vindt zelfs Simon Stevin een vuige N-VA'er. Een Vlaming die de term "wiskunde" uitvond, dat kan toch enkel een zwartzak zijn?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst."
En zo zijn we toch weer op Spaargids
Oei vortje.. je kan niet enkel niet lezen..
Je weet ook al niet meer welke regering te lang gewacht heeft. Uiteraard de regering De Croo (die nog niet bestond).
Een regering die niet bestaat kon nog niet veel doen zeker ?
Jij gaat uiteraard ontkennen wat de spelletjes van bdw en Schellekeneps waren tijdens en nog voor de vorming van een regering of welke pogingen ze ondernomen hebben om de Corona maatregelen zeker te doen mislukken, af te breken uit politiek opportunisme etc..
Als ik hetzelfde krediet krijg in aantal misbaksels vertellen dan Vorte scheet hier heb ik nog voor jaren een tegoed.
Als ik alle demagogische acties van CN bij mijn krediet mag tellen, dan moet ik 150 jaar oud worden om ze op te gebruiken.
Rukkie kent de betekenis van het woord 'lockdown' niet.
Moet je daar nu over verbaasd zijn... ?
Hij verwart waarschijnlijk zelfs de verplichte wekelijkse sluitingsdag met het begrip Lockdown..
Lockdown is niet : je doet de deur van de winkel dicht en je draait het slot vast tot morgen. Of langer.
Allee allee .. nu neemt ge CN weer een voorspelling af...geebee schreef: ↑30 november 2020, 18:35Dat EU27-gemiddelde heeft wel nog geen knik bereikt dus daar gaan we binnenkort onder ... hoezee, hoezeeCarpeNoctem schreef: ↑30 november 2020, 18:27 Merk op dat alle deelstaten hoger scoren dan het EU27-gemiddelde.
(@haelewyn: vooraleer je weer schuimbekkend je cijferblindheid etaleert, goed kijken ynaar de X-as)
Eentje in de stijl van : CN stond recht, vouwde zijn nek wat dunner en sprak : Ik Voorspel... Dat er volgende week nog besmettingen gaan bijkomen. En dat het voor 5 uur morgenvroeg niet licht gaat worden.
Allee mensen. Hij verwacht geprezen te worden. Ren je rot !
Wie zou er de hemdjes met col 45 uitgevonden hebben ? Ik zou voor die mens wat kaarsen laten branden als ik jou was.CarpeNoctem schreef: ↑30 november 2020, 18:54
Euh neen. Ik kan net zo goed mijn geld verbranden
haelewyn vindt zelfs Simon Stevin een vuige N-VA'er. Een Vlaming die de term "wiskunde" uitvond, dat kan toch enkel een zwartzak zijn?
Men moet jou echt alles uitleggen hé. Zolang er geen regering de Croo was, was er een regering Wilmes, met dezelfde pipo's die met hun postjes bezig waren. Hoe dan ook, er was een federale regering die veel te laat heeft ingegrepen, idem voor de Waalse en Brusselse regering. Maar blijf vooral ontkennen en de schuld bij NVA leggen, je lijkt hoe langer hoe meer op Trump, nog zo een dwaas die zichzelf belachelijk maakt.
Zo denk ik ook over jou. Zonder twijfel.
BartDW heeft het probleem zeer goed aangepakt. Woehahahaha
En Jambon ook ! Woehahahahahahaha... Ongelooflijk !!!!!!
Trump ook he. Volgens Trump dan toch.
Voor de rest heb ik niet de indruk dat de oude regering Wilmes nog IETS gedaan heeft om het probleem aan te pakken in haar laatste weken.
Wel zeker gehoord dat BDW zweerde alles tegen te werken en 'zwaar oppositie te voeren'. Op de kap van de slachtoffers van een pandemie.
Alle vortzakken even schuldig.. dat is realistisch. Ik ontken niet dat de regering Wilmes er een potje van maakte de laatste maand.
Bruin uit A. niet, de rest wel. Dat is jouw stelling. Daar moet ik jou niet over uitleggen hoe debiel dat is. Maak eens een debiel wijs dat hij debiel is...
Verder ben je gewoon zuur omdat je maatjes niet meer mochten meespelen omdat het eikeltjes zijn. Zoals die ene in jouw spiegel he ?
BartDW heeft het probleem zeer goed aangepakt. Woehahahaha
En Jambon ook ! Woehahahahahahaha... Ongelooflijk !!!!!!
Trump ook he. Volgens Trump dan toch.
Voor de rest heb ik niet de indruk dat de oude regering Wilmes nog IETS gedaan heeft om het probleem aan te pakken in haar laatste weken.
Wel zeker gehoord dat BDW zweerde alles tegen te werken en 'zwaar oppositie te voeren'. Op de kap van de slachtoffers van een pandemie.
Alle vortzakken even schuldig.. dat is realistisch. Ik ontken niet dat de regering Wilmes er een potje van maakte de laatste maand.
Bruin uit A. niet, de rest wel. Dat is jouw stelling. Daar moet ik jou niet over uitleggen hoe debiel dat is. Maak eens een debiel wijs dat hij debiel is...
Verder ben je gewoon zuur omdat je maatjes niet meer mochten meespelen omdat het eikeltjes zijn. Zoals die ene in jouw spiegel he ?
Nu doe je alsof er geen ander maatregelen genomen werden om contacten te vermijden.
De curve begon al te dalen op het ogenblik dat de "lockdown light" net in voege ging, net dankzij de andere maatregelen die genomen waren.
Het was inderdaad paniekvoetbal en op het ogenblik van de cijfers kan ik dat begrijpen, maar dat ze het dan ook gewoon toegeven ipv idiote uitspraken op TV te komen doen.
Ondertussen heeft VDB zijn uitgespraken al genuanceerd en is de posterboy van de SPa zich ook al komen moeien dus nu is het allemaal weer koek en ei.
De curve begon al te dalen op het ogenblik dat de "lockdown light" net in voege ging, net dankzij de andere maatregelen die genomen waren.
Het was inderdaad paniekvoetbal en op het ogenblik van de cijfers kan ik dat begrijpen, maar dat ze het dan ook gewoon toegeven ipv idiote uitspraken op TV te komen doen.
Ondertussen heeft VDB zijn uitgespraken al genuanceerd en is de posterboy van de SPa zich ook al komen moeien dus nu is het allemaal weer koek en ei.
Frankie pyromaan en mister spa selfie vergeten dat de curves al daalden voor de lockdown werd gestart.
Iedereen beseft dat mensen verbieden om buiten te komen zal helpen om een virus te verspreiden maar of dit in een democratie zomaar kan opgelegd worden?
De jongens van Vooruit dromen van het glorieuze sovjettijdperk waar de staat alles mocht beslissen, zonder oppositie.
Iedereen beseft dat mensen verbieden om buiten te komen zal helpen om een virus te verspreiden maar of dit in een democratie zomaar kan opgelegd worden?
De jongens van Vooruit dromen van het glorieuze sovjettijdperk waar de staat alles mocht beslissen, zonder oppositie.