Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Geen straf voor skater Franky (39) die mondmasker niet droeg, noch voor agent die klap uitdeeldeCarpeNoctem schreef: ↑26 juli 2020, 21:52Ja, akkoord. Maar het is toch wel een wereld van verschil als dit voorval gebeurt tegen een balorige 15-jarige, dan wel tegen een 39-jarige - of hij nu een omgekeerd honkbalpetje aan heeft of niet.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ah ja. Franse agenten hebben met zijn drieën zeven minuten een persoon in zijn eigen appartement in elkaar gemept.
Dus deze vlaamse motard was eigenlijk een vredelievend zachtgekookt ei.
Dus deze vlaamse motard was eigenlijk een vredelievend zachtgekookt ei.
als je alles sluit organiseer je zelf de drukte die ontstaat bij heropening!
Indien alles opengebleven was had je een natuurlijke spreiding gehad van drukte.
Frankie de pyromaan en zijn bestie MVR organiseren zelf de drukte waar zij dan over klagen, om te kunnen zeggen, " domme belgen"
Intellectuele arrogantie van niet - verkozenen die een maatschappij gijzelen onder het mom van volksgezondheid.
Indien alles opengebleven was had je een natuurlijke spreiding gehad van drukte.
Frankie de pyromaan en zijn bestie MVR organiseren zelf de drukte waar zij dan over klagen, om te kunnen zeggen, " domme belgen"
Intellectuele arrogantie van niet - verkozenen die een maatschappij gijzelen onder het mom van volksgezondheid.
Het grappige is dat er maar 2 mogelijkheden zijn:
Ofwel wisten onze politici op voorhand dat er drukte zou zijn door hun beleid en hebben ze dat genegeerd, en zijn ze dus rechtstreeks aansprakelijk voor de drukte en kunnen ze dus nu niet klagen.
Ofwel wisten onze politici dat niet, en dan zou je met zekerheid kunnen zeggen dat ze geen enkele voeling hebben met de bevolking... (of althans snappen ze de bevolking niet, terwijl ze misschien denken van wel)
Beide zijn problematisch en het is per definitie 1 van de 2 mogelijkheden... (of misschien een combinatie?)
Ofwel wisten onze politici op voorhand dat er drukte zou zijn door hun beleid en hebben ze dat genegeerd, en zijn ze dus rechtstreeks aansprakelijk voor de drukte en kunnen ze dus nu niet klagen.
Ofwel wisten onze politici dat niet, en dan zou je met zekerheid kunnen zeggen dat ze geen enkele voeling hebben met de bevolking... (of althans snappen ze de bevolking niet, terwijl ze misschien denken van wel)
Beide zijn problematisch en het is per definitie 1 van de 2 mogelijkheden... (of misschien een combinatie?)
Niemand heeft Diependaele van NVA verkozen tot Vlaams minister van Financien. Diependaele is de oen die zijn eigen begroting vorige week alarmerend noemde. Zelfs zonder Corona was het alarmerend geweest. Hij wist dat alleen maar omdat het Rekenhof de Vlaamse begroting had bekeken.
Niemand heeft Weyts van NVA tot minister van Onderwijs benoemd. Hij doet rustig verder met de afbraak van het Vlaams onderwijs dat zijn voorgangers gestart zijn. Daarnaast wordt hij constant teruggefloten en belachelijk gemaakt door zijn voorzitter.
Niemand heeft Jan "het huis staat niet in brand" Jambon tot minister-president verkozen. Daarnaast wordt hij constant teruggefloten en belachelijk gemaakt door zijn voorzitter.
Niemand heeft Bart De Wever ....
Oei, foutje van mijnentwege. Bart De Wever is de enige partijvoorzitter die gekozen is nadat hij geëist had dat er geen tegenkandidaten waren.
Het wordt meer en meer duidelijk dat De Wever marxistische invloeden heeft.
Niemand heeft Van Overtveldt van NVA ooit tot minister van Financien verkozen. Van Overtveldt is de man van de eerste effectentaks.
Samen met PoenVLD en MR heeft NVA er toen voor gezorgd dat de superrijken geen effectentaks moesten betalen. Ook zelfstandigen met een vennootschap niet.
Hard werkende, goed verdienende en sparende Vlamingen moesten die effectentaks wel betalen.
PoenVLD en MR doen nu hetzelfde met de 2e effectentaks.
NVA, PoenVLD en MR, de lakeien van de superrijken.
Kingsfan insinueert dat we niets hadden moeten doen, ..
Of zie ik dat verkeerd ?
Elk weldenkend mens, niet de zelfverklaarde rationele denkers hier, weet waar dat toe geleid had.
Een ramp die groter was dan die die we gehad hebben.
Je kan een toenodao niet tegenhouden. Maar je kan wel in een hol in de grond kruipen en zorgen dat je niet wegwaait.
Ook een niet verkozen regering heeft de plicht om naar bestvermogen een bevolking te beschermen.
Of ze dat altijd gedaan hebben is een andere vraag..
Of zie ik dat verkeerd ?
Elk weldenkend mens, niet de zelfverklaarde rationele denkers hier, weet waar dat toe geleid had.
Een ramp die groter was dan die die we gehad hebben.
Je kan een toenodao niet tegenhouden. Maar je kan wel in een hol in de grond kruipen en zorgen dat je niet wegwaait.
Ook een niet verkozen regering heeft de plicht om naar bestvermogen een bevolking te beschermen.
Of ze dat altijd gedaan hebben is een andere vraag..
En uiteraard zoals verwacht, een wachtrij aan de Primark en een foto van een koppel dat samen gaan shoppen is.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201201_93365681
Waar is Weverke om die oerdomme Vlamingen uit te maken?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201201_93365681
Waar is Weverke om die oerdomme Vlamingen uit te maken?
Ah... Die waren een spelletje 25 op een rij aan het spelen.
Als dat al niet meer mag !
Als dat al niet meer mag !
Moest ik europarlementslid zijn en ik word daar in een compromiterende positie betrapt zou ik schoon zwijgen over immuniteit en mijn boete direct betalen.
Het ontbreekt mij aan inlevingsvermogen om me dat voor te stellen. Maar het is wel een plezante oefening.
https://youtu.be/Qc2cXi0ejQg
https://youtu.be/Qc2cXi0ejQg
Bij mijn vrouw zijn van haar 16 collega's er 7 positief getest op corona. Ze heeft hoog risico contact gehad en negatief getest.
We zijn toch al zo'n goeie 8 keer aan de dans ontsprongen!
Het klinkt misschien waanzinnig arrogant maar volgens mij heb je wat meer nodig dan een speekseldruppel of een hand geven aan een besmet persoon! Ik denk dat de overdraagbaarheid een stuk minder erg is dan wat men denkt of laat uitschijnen.
We zijn toch al zo'n goeie 8 keer aan de dans ontsprongen!
Het klinkt misschien waanzinnig arrogant maar volgens mij heb je wat meer nodig dan een speekseldruppel of een hand geven aan een besmet persoon! Ik denk dat de overdraagbaarheid een stuk minder erg is dan wat men denkt of laat uitschijnen.
Euhh... 16 collega's waarvan hetbij maar liefst 7 raak is. In een normale werkomgeving neem ik aan. Dus met maskers, afstand, alcogel en alle andere "shockmaatregelen".
Mijn conclusie zou dan zijn: dat ding is extreem besmettelijk !
Enfin, het zijn maar aannames, want ik weet niet waar en hoe je vrouw haar werk doet. Europarlementslid, bijvoorbeeld, is een risicoberoep !
Mijn conclusie zou dan zijn: dat ding is extreem besmettelijk !
Enfin, het zijn maar aannames, want ik weet niet waar en hoe je vrouw haar werk doet. Europarlementslid, bijvoorbeeld, is een risicoberoep !
Het is dan godver nog een Hongaar. Orban zal content zijn.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201201_95335410
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201201_95335410
Trek nooit zomaar de conclusies van Prof Kevva in twijfel.
Hij is hier al van voor de start in BE voorspellingen aan het doen met een opvallende graad van (on)juistheid.
Zijn vrouw is verpleegster, by the way..
Sorry Kevva, ik heb in jouw plaats geantwoord maar aan de andere kant maak ik het je makkelijk.
Mijn grootmoeder's favoriete vraag in de oorlog : Hoe moet de pap zijn ?
Mijn nonkel's favoriete antwoord : dun een aangebrand.
Hij is hier al van voor de start in BE voorspellingen aan het doen met een opvallende graad van (on)juistheid.
Zijn vrouw is verpleegster, by the way..
Sorry Kevva, ik heb in jouw plaats geantwoord maar aan de andere kant maak ik het je makkelijk.
25 op een rij.... Zo maken ze dus goulash. Rood in de saus is van te hard te duwen en bruine spikkels .. speciale kruidenmix uit Hongarije.
Mijn grootmoeder's favoriete vraag in de oorlog : Hoe moet de pap zijn ?
Mijn nonkel's favoriete antwoord : dun een aangebrand.