Kosten betaalrekening Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Kosten betaalrekening Argenta
Mij hebben ze nog niets laten weten.
Ik heb er debet- noch kredietkaart, en ben niet van plan daaraan iets te wijzigen. De enige reden dat ik er een zichtrekening hou is omdat het handig is voor die Argenco-aandelen.
En ook wel een beetje om hier op 2 januari te kunnen zagen over die 15 cent kosten.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Newbie
Als je veel onlineshopt is een kredietkaart onontbeerlijk. Alle andere manieren zijn omslachtiger.
In het pakket zit een kredietkaart. Maar je bent niet verplicht om die te nemen.
Paypal werkt even snel en kan je ook koppelen aan zichtekening maar dat is niet verzekerd.jorisvanhoute schreef: ↑29 november 2020, 18:41 Als je veel onlineshopt is een kredietkaart onontbeerlijk. Alle andere manieren zijn omslachtiger.
De meerwaarde van kredietkaart is de verzekering, maar die krijg je niet meer met Green pakket.
Iemand die ze aangetrokken hebben in verleden was werkzaam bij Kbc.jorisvanhoute schreef: ↑25 november 2020, 19:30 De toekomst van banken is geheel ONZEKER. Het betalingsverkeer zal in de toekomst verder opschuiven naar cryptomunten. Alle financiele transacties zullen gebeuren buiten het bankwezen, via online applicaties.
Vergelijk het met De Post die eigenlijk tenonder is gegaan met de opkomst van internet. En met electrische autos en de olieindustrie. Ze moeten krampachtig naar andere activiteiten zoeken. Met de banken zal dat juist hetzelfde gaan. Vermits banken nog zeer sterk verweven zijn met politiekers, wordt dat nog even tegengehouden.
Ik zou toch maar al niet te zwaar investeren in bankaandelen.
Het feit dat Argenta nu ook naar andere inkomsten aan het boren is, is daar een treffend symptoom van.
Die is aangetrokken om meer winst te maken.
Dus het eerste is de klant laten betalen , om alzo meer inkomsten te boeken.
Dan nog wetende dat de meeste gratis klanten hun verzekeringen ergens anders nemen.
Nog een tekening nodig.
En een gratis mastercard waar men nog geen elec fiets mee kan betalen online .........
Estate Guru believer.
-
- Newbie
- Contacteer:
Geachte,
Is er hier iemand die bank 26 kent?
Wat is een redeem code want ik ken dat niet of is dat hetzelfde als een pin code?
Wil er mij alstublieft iemand helpen
Alvast bedankt
Is er hier iemand die bank 26 kent?
Wat is een redeem code want ik ken dat niet of is dat hetzelfde als een pin code?
Wil er mij alstublieft iemand helpen
Alvast bedankt
N26... Duitse (dacht ik toch) Internet bank.
Ik vermoed dat je om klant te worden een code nodig hebt om de dingen gratis te krijgen.
Want een redeem code is eigenlijk en in het algemeen een code die je geeft waarna je een korting of een voordeel krijgt.
Want als het een code moest zijn om te betalen met een creditkaart zou je de bank zelf kennen.
Kan je daar iets meer uitleg over geven ? Waar je het voor nodig hebt en hoe het gevraagd wordt, in welke omstandigheden.
Dan weet iemand hier wel raad vermoed ik.
Annelies... Je mag ons hier gerust 'jij' noemen hoor.
Mij mag je ook sjarel noemen als je dat zou willen.
We zijn hier allemaal gewone mensen onder elkaar.
Ik vermoed dat je om klant te worden een code nodig hebt om de dingen gratis te krijgen.
Want een redeem code is eigenlijk en in het algemeen een code die je geeft waarna je een korting of een voordeel krijgt.
Want als het een code moest zijn om te betalen met een creditkaart zou je de bank zelf kennen.
Kan je daar iets meer uitleg over geven ? Waar je het voor nodig hebt en hoe het gevraagd wordt, in welke omstandigheden.
Dan weet iemand hier wel raad vermoed ik.
Annelies... Je mag ons hier gerust 'jij' noemen hoor.
Mij mag je ook sjarel noemen als je dat zou willen.
We zijn hier allemaal gewone mensen onder elkaar.
https://n26.com/en-eu/free-bank-account
N26 is inderdaad een Duitse internetbank.
Is volledig gratis, met ook een gratis Mastercard. De limiet van die kaart is het bedrag dat op je rekening staat, dus veel als je wil.
Groot voordeel zijn de heel lage wisselkoersen bij gebruik in de niet Euro zone. Daarom heb ik al geruime tijd een rekening bij deze bank.
Het tegoed bij deze bank is gewaarborgd door Duitsland, dus to 100,000 €
Kantoren hebben ze niet.
Let wel, als je een rekening opent bij deze bank heb je een rekening in het buitenland, en moet je die aangeven bij de Nationale bank van België en dit melden bij je belastingaangifte. Dit is maar een formaliteit, heeft verder geen kosten of gevolgen
N26 is inderdaad een Duitse internetbank.
Is volledig gratis, met ook een gratis Mastercard. De limiet van die kaart is het bedrag dat op je rekening staat, dus veel als je wil.
Groot voordeel zijn de heel lage wisselkoersen bij gebruik in de niet Euro zone. Daarom heb ik al geruime tijd een rekening bij deze bank.
Het tegoed bij deze bank is gewaarborgd door Duitsland, dus to 100,000 €
Kantoren hebben ze niet.
Let wel, als je een rekening opent bij deze bank heb je een rekening in het buitenland, en moet je die aangeven bij de Nationale bank van België en dit melden bij je belastingaangifte. Dit is maar een formaliteit, heeft verder geen kosten of gevolgen
'''''Iedereen die een rekening opent bij N26 ontvangt namelijk een unieke code (promotional/invite code) vanuit het zogenoemde 'refer a friend' programma. Met die code kunnen anderen hun aanmelding voltooien. De uitgever van de promo code ontvangt vervolgens 15 euro op diens N26 rekening.'''''''
En ondertussen hebben we ook gevonden wat het verhaal is achter de 'redeem code'..
En ondertussen hebben we ook gevonden wat het verhaal is achter de 'redeem code'..
Voor de big spenders toch een kleine toevoeging: je kan bij N26 inderdaad niet meer uitgeven dan er op de rekening staat, maar er is wel degelijk ook een maandlimiet van € 20K.
Dus uw nieuwe auto in 1 keer betalen met de kaart zal alleen lukken als het een bescheiden model is
Ik weet niet of je het over dezelfde hebt, want er is ook iemand aangetrokken van Belfius. En die had niet veel tijd daarvoor volledig de ondergang van Dexia vanop de hoogste niveau's meegemaakt. Dat ze daar gingen recruteren was niet iets wat mij extra vertrouwen gaf in Argenta...
Vandaag mijn voorstel,ontvangen. Aangezien mijn limiet van mijn kredietkaart hoger dan 1250 euro staat krijg ik Silver voorgesteld. Ik zal die limiet eerstdaags is laten verlagen zodat ik in Green pas. Want op de website kan je dat zelf niet.
Ik zei mijn kantoorhouder vandaag dat 'als ik ergens moet betalen, dat ik dan beter naar een échte bank kan overstappen'.
Hij keek beteuterd. Maar inderdaad, ook ik ga de limiet van mijn kredietkaart laten verlagen om in green te passen. Ze verdienen al redelijk goed aan mij met pensioensparen én langetermijnsparen dat bij hen zit. En als Argenco-coöperant gebruiken ze al goedkoop geld van me
Hij keek beteuterd. Maar inderdaad, ook ik ga de limiet van mijn kredietkaart laten verlagen om in green te passen. Ze verdienen al redelijk goed aan mij met pensioensparen én langetermijnsparen dat bij hen zit. En als Argenco-coöperant gebruiken ze al goedkoop geld van me
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Misschien kan je naar Argenta in British Columbia trekken?
Ik verwacht nu toch wel minstens een foto van Poldermol bij dat plaatsnaambord
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Haha ja maar als er één iets is waar ik niet naar uitkijk dan is het het Canadese banksysteem. Cheques zijn daar nog een doodgewoon betaalmiddel. Overschrijvingen? Oeioeioei, je krijgt er een tiental gratis per maand, daarna is het betalen