Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
nu volg ik niet
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoals gemeld sinds 6 november, de dag waarop Fwybo de aandelen 'tipte'. Een YTD doet hier niet ter zake.
Laatst gewijzigd door anonymous9 op 1 december 2020, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
mijn motivatie heb ik op 5 november gegeven en die aandelen had ik al veel vroeger aangekocht dan 6 november en toch stijgen ze door; jullie geloofden me toen niet en nu nog niet; blijf aanmodderen met jullie praatjes....MoreOrLess schreef: ↑1 december 2020, 20:46Je moet begrijpen dat als je hier voortdurend zit te stoefen met je prestaties op de zeer korte termijn dat mensen dat willen doorprikken. Dat is gewoonweg onmogelijk op basis van bedrijfsdata zonder veel chance: het zijn toevalstreffers.
Tenzij je je gelijk bewijst en ons hier een lijstje met aandelen bezorgt, met de motivatie erbij, van wat het binnen dit en een maand zeer goed zal doen.
Dus we mogen er vanuit gaan dat diezelfde aandelen binnen een maand ook de NASDAQ outperformen?
Dat je niet wat nederiger bent maar zo stoeft en anderen uitscheldt maakt je voor mij juist ongeloofwaardig. Geen enkele belegger is namelijk zo goed dat hij dit systematisch kan. Op zo korte termijn toch niet.
Laatst gewijzigd door anonymous9 op 1 december 2020, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Die 10 woorden na elke bedrijfsnaam? Waaronder 'analisten tippen dat de bodem bereikt is'? Is dat de motivatie? In een opgaande markt gaat ge het inderdaad goed tot zeer goed doen.
Afin ja, bonne chance hé. Goed gewerkt!
jullie beroepen zich waarschijnlijk niet op analisten en hebben zelf de kennis in pacht, dat heb ik al gemerkt
redenen zoeken die geen steek houden; aandelen vergelijken met indexen.... een analist met kennis
Ik zeg toch net 'goed gewerkt', ge moet niet blijven spartelen
Geen mens neemt toch die analisten volledig ernstig? Als je je daarop baseert vind ik het helemaal triestig. Moesten die analisten immers succesvol zijn in hun tips, dan waren ze geen analist meer. Dan waren ze zelf allang binnen. Ze spreken elkaar dan ook nog voortdurend tegen.
Een eigen strategie ontwikkelen en die consequent volgen is de grootste kans op succes op de beurs. We hebben hier zo een paar forumleden die dat doen. En zij zullen nooit zo stoefen met hun resultaten als jij. Ze delen hier hun inzichten en hun visie is er nooit één op de ultrakorte termijn.
verander uw naam moreorless maar in GG van gefrustreerde gepensioneerde, ge hebt het hier over stoefen en schelden terwijl ik gewoon, weliswaar op mijn manier, mijn mening geefMoreOrLess schreef: ↑1 december 2020, 21:30Geen mens neemt toch die analisten volledig ernstig? Als je je daarop baseert vind ik het helemaal triestig. Moesten die analisten immers succesvol zijn in hun tips, dan waren ze geen analist meer. Dan waren ze zelf allang binnen. Ze spreken elkaar dan ook nog voortdurend tegen.
Een eigen strategie ontwikkelen en die consequent volgen is de grootste kans op succes op de beurs. We hebben hier zo een paar forumleden die dat doen. En zij zullen nooit zo stoefen met hun resultaten als jij. Ze delen hier hun inzichten en hun visie is er nooit één op de ultrakorte termijn.
de analisten van marketwatch hebben het dikwijls bij het rechte eind maar marketwatch is jou waarschijnlijk onbekend
bovendien hebben die dikwijls de aandelen in portefeuille die ze becommentariëren dus verdienen ze als analist en aan hun aandelen
Persoonlijk vind ik "gefrustreerd gepensioneerde" nu wel gescheld
En als je niet zou stoefen waarom begin je er hier dan terug over je "succes" zonder dat daar hier in geen weken nog iets over geschreven is?
En als je niet zou stoefen waarom begin je er hier dan terug over je "succes" zonder dat daar hier in geen weken nog iets over geschreven is?
Marketwatch staat trouwens bij mijn bladwijzers na The Marketear en Marketscreener
omdat ik uw quantificeren typisch een opmerking vind van een GG; ik had mijn argumenten gegeven en dat was voor mij voldoende wat nu trouwens ook blijktMoreOrLess schreef: ↑1 december 2020, 21:38 Persoonlijk vind ik "gefrustreerd gepensioneerde" nu wel gescheld
Nu wordt het helemaal te gek. Uw bericht over quantificeren was een reactie op een bericht van B7H4Long, niet op een bericht van mij. Ik heb toen trouwens zelf geschreven dat ik u uw moment de gloire gunde - u zat juist met uw korte termijn gokjes.
Verder laat ik het hierbij. Als "gefrustreerde gepensioneerde" wil ik nog meegeven dat u niet overmoedig moet worden. U zou de eerste niet zijn die na een paar toevalstreffers gelooft dat hij de beurs kan verslaan. Onervaren beleggers worden vlug overmoedig in zo'n geval. En dan slaat het opeens een paar keren volledig tegen en verliezen ze héél veel geld, veel meer dan ze eerst verdienden door te gokken.
Verder laat ik het hierbij. Als "gefrustreerde gepensioneerde" wil ik nog meegeven dat u niet overmoedig moet worden. U zou de eerste niet zijn die na een paar toevalstreffers gelooft dat hij de beurs kan verslaan. Onervaren beleggers worden vlug overmoedig in zo'n geval. En dan slaat het opeens een paar keren volledig tegen en verliezen ze héél veel geld, veel meer dan ze eerst verdienden door te gokken.
de meeste aandelen van mijn portefeuille : abbvie, merck, pfizer, intel, microsoft, oracle, western digital, qualcomm, nike, texas instruments, ... heb ik al jaren in mijn bezit dus ik heb maar enkele opgesomd waar ik het meest potentieel in zie dus toevalstreffers heb ik niet maar stuk per stuk gezonde bedrijven; tesla en bitcoin zou ik een toevalstreffer durven noemen maar dat zie jij waarschijnlijk weer anders GG; maak geen algemene indruk als je maar een stuk van het verhaal hebtMoreOrLess schreef: ↑1 december 2020, 21:56 Nu wordt het helemaal te gek. Uw bericht over quantificeren was een reactie op een bericht van B7H4Long, niet op een bericht van mij. Ik heb toen trouwens zelf geschreven dat ik u uw moment de gloire gunde - u zat juist met uw korte termijn gokjes.
Wat heb jij toch veel bevestiging nodig, kerel. En maar hengelen achter complimentjes