Corona-virus.
Re: Corona-virus.
België gaat er op 5 januari mee beginnen (als er vaccins met goedkeuringen zijn). Ze hebben in elk geval genoeg vaccins besteld:
Samen ruim 24 miljoen dosissen (kostprijs 15 a 20 euro per stuk) en dat voor 11 miljoen Belgen, Geen idee hoeveel Europa er voor ons land reserveert. Van sommige zullen twee dosissen nodig zijn maar dan nog, niet iedereen gaat zich laten vaccineren. We gaan op het eind nog wat kunnen weg gooien of schenken. VDB verbrand ons geld tegenwoordig op een andere manierIntussen raakte bekend dat België 2 miljoen dosissen aankoopt van het vaccin van het Amerikaanse biotechbedrijf Moderna. De federale overheid heeft nu vijf contracten afgesloten. België tekende in op 7,7 miljoen dosissen bij AstraZeneca, 5,16 miljoen bij Johnson & Johnson, 7 miljoen dosissen bij Sanofi-GSK en 2,9 miljoen dosissen bij CureVac.
De Vlaamse regering heeft er niet al een en ander doorgedraaid op amateuristische wijze.
Eender wat je antwoord is : toch wel !
Die reservaties.. in hoeverre zouden ze gelijk zijn aan aankopen ? Daar is toch iets mee alleszins, met die wiskunde.
Eender wat je antwoord is : toch wel !
Die reservaties.. in hoeverre zouden ze gelijk zijn aan aankopen ? Daar is toch iets mee alleszins, met die wiskunde.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
...en nu afwachten wanneer de eerste nevenverschijnselen opduiken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Wat een negatieve aap is die MVR toch ! Hij heeft met zijn maatje VDB nog maar net de eindejaardagen door de Belgische neuzen geboord of hij begint al aan de zomervakantie van 2021. Hopelijk staat hij straks helemaal alleen ( met 2 mag ook hoor) in de brandende Belgische zon te prediken.
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... 0uitblijft.
""""Horecazaken in vijftig steden en regio’s gaan op 17 januari weer open, zelfs als dat niet mag. De ondernemers zeggen het vertrouwen in het kabinet op. Ze zeggen niet anders te kunnen dan ongehoorzaam te zijn omdat ze op omvallen staan en steun vanuit de overheid uitblijft."""
Als ik een staaltje burgerlijke ongehoorzaamheid zou organiseren zou ik het toch niet anderhalve maand op voorhand aankondigen.
In Holland zitten ze misschien ook wel aan 80 procent dwazen.
Ze staan op omvallen maar een dag of 45 zal het wel nog lukken...
""""Horecazaken in vijftig steden en regio’s gaan op 17 januari weer open, zelfs als dat niet mag. De ondernemers zeggen het vertrouwen in het kabinet op. Ze zeggen niet anders te kunnen dan ongehoorzaam te zijn omdat ze op omvallen staan en steun vanuit de overheid uitblijft."""
Als ik een staaltje burgerlijke ongehoorzaamheid zou organiseren zou ik het toch niet anderhalve maand op voorhand aankondigen.
In Holland zitten ze misschien ook wel aan 80 procent dwazen.
Ze staan op omvallen maar een dag of 45 zal het wel nog lukken...
Lijkt inderdaad meer op een zwakke poging om wat druk op de politiek te zetten dan burgerlijke ongehoorzaamheid
Als ze het echt meenden hadden ze gewoon vandaag geopend
Als ze het echt meenden hadden ze gewoon vandaag geopend
Vond zijn antwoord op de vraag "wanneer gaan we van die maatregelen zoals mondmaskers verlost zijn" wel typerend; "pas wanneer iedere Belg die dat wil gevaccineerd is". De cijfers of de ziekenhuis bezetting zijn voor die pipo blijkbaar van geen belang, als het van hem afhangt blijven die maatregelen zo lang mogelijk. Ergens wel te verstaan, eenmaal we van dat virus verlost zijn gaat het gedaan zijn met de dagelijkse MVR TV optredens. Dat vaccin werkt dus niet enkel tegen het virus, het zal ook werken tegen al die TV virologen, vooral voor dat laatste een warme oproep om je zo snel mogelijk te laten vaccineren
Zijn jullie niet wat te veel gefrustreerd en richten jullie die frustratie niet wat teveel op een persoon ?
En op die manier smijt de vis al eens een haakje uit af en toe ... en bijt de visser er in vanaf het moment dat het voorbij zijn neus komt.
Dacht je echt dat ik die niet zag komen toen ik het schreef ?
Enig idee de hoeveelste keer dat al is dat je 'bijt' ?
Je onderschat me toch wat hoor. Maar dat is op zich geen nieuws.
Vortex... Op de inhoud dan : Yeah... you're right. Maar je bent nog altijd het mannetje dat al maanden schreeuwt : Ik haat MVR.
Dacht je echt dat ik die niet zag komen toen ik het schreef ?
Enig idee de hoeveelste keer dat al is dat je 'bijt' ?
Je onderschat me toch wat hoor. Maar dat is op zich geen nieuws.
Vortex... Op de inhoud dan : Yeah... you're right. Maar je bent nog altijd het mannetje dat al maanden schreeuwt : Ik haat MVR.
LOL, je geeft hier zelf toe dat jij de vis bent en ik de visser, en de vis denk nog steeds dat hij een visser kan vangen
Dat is nog het ergste, je ziet het aankomen en trapt er nog met beide voeten in.
Ook daar sla je weer naast het balletje, ik voel geen haat tegen over MVR, tegenover niemand eigenlijk. Kritisch zijn is iets anders dan haat, probeer dat maar eens te begrijpen.
Ja... Ik geef toe dat ik de vis ben en jij de visser. Want ons doel om hier dingen te schrijven is verschillend.vortex schreef: ↑3 december 2020, 10:54
LOL, je geeft hier zelf toe dat jij de vis bent en ik de visser, en de vis denk nog steeds dat hij een visser kan vangen
Dat is nog het ergste, je ziet het aankomen en trapt er nog met beide voeten in.
Ook daar sla je weer naast het balletje, ik voel geen haat tegen over MVR, tegenover niemand eigenlijk. Kritisch zijn is iets anders dan haat, probeer dat maar eens te begrijpen.
Toch heb ik regelmatig eens de visser aan de haak.
Aankomen ? Man...ik schrijf het net OMDAT je die reactie zou geven. Een weddenschap met mezelf. Bijt hij of bijt hij niet ? Klinkt bekend zeker ?
Voor de rest : doe gewoon een beetje normaal.
Ik ben kritisch maar dan vooral over één partij omdat ik die het minst kan luchten.
Kijk in de spiegel.. leg je hand op je hoofd..