Kosten betaalrekening Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Kosten betaalrekening Argenta
Ik vind het vrij irritant dat we zelfs een afspraak moeten maken om een ongewenst aangesmeerd pakket terug op te zeggen...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik was net hetzelfde aan het denken. En bij ons is het dan nog gesloten tot 13/12.
Ik heb een andere GSM en krijg de app niet meer aan de praat. De kaartlezer van Argenta van onder 't stof gehaald maar helaas, die heeft de geest gegeven. Dus kan ik voorlopig niets meer doen. Geen groot drama want Argenta hou ik enkel nog omdat ik Argenco's bezit. Ondanks die 15 cent jaarlijks
Ik heb een andere GSM en krijg de app niet meer aan de praat. De kaartlezer van Argenta van onder 't stof gehaald maar helaas, die heeft de geest gegeven. Dus kan ik voorlopig niets meer doen. Geen groot drama want Argenta hou ik enkel nog omdat ik Argenco's bezit. Ondanks die 15 cent jaarlijks
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Via
https://forms.argenta.be/content/argent ... l#afspraak
kan je alvast een bericht sturen ivm afspraak om iets te wijzigen aan je pakket(en).
Heb die woensdag al gedaan, momenteel nog geen reactie.
kan je alvast een bericht sturen ivm afspraak om iets te wijzigen aan je pakket(en).
-
- VIP member
- Contacteer:
Registreren via itsme app?CarpeNoctem schreef: ↑4 december 2020, 15:58 Ik was net hetzelfde aan het denken. En bij ons is het dan nog gesloten tot 13/12.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Goeie tip. Dan toch gelukt.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ik heb afgelopen woensdag ook al via die weg laten weten dat ik green ipv het voorgestelde silverpakket wil, om volgende redenen: maandelijks gebruik kredietkaart blijft bij mij altijd onder 1250 euro (en er is met betalingen nog nooit een probleem geweest) en ben al jaren niet meer aan hun loket geweest voor een verrichting, alles via internetbankieren.zwembad schreef: ↑4 december 2020, 16:02 Via
Maar ik denk dat ze praktisch iedereen die al langer bij argenta is nu automatisch silverpakket (met maandelijkse kost) voorstellen omdat wie al langer bij argenta is destijds gratis kredietkaart met maandelijkse limiet van 2500 euro kreeg (waarvoor je nu dus silverpakket zal moeten nemen).
Ik heb laten weten dat ze bij mij het voorgestelde silverpakket mogen/moeten wijzigen in greenpakket. Daar hoef je toch niet op het kantoor voor langs te komen. Maar als dat echt nodig is en ze dat willen, zal ik wel eens een bezoekje aan het kantoor brengen als ze mij datum en tijdstip voor afspraak hiervoor geven. Dat bezoekje zal dan wel heel kort zijn!
Maar hier ook tot nu nog geen antwoord gekregen. Is er al iemand die hiervoor wel al een afspraak gekregen heeft?
Laatst gewijzigd door jeff op 5 december 2020, 07:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind dat zelfs zéér irritant; en al zeker in deze corona-tijden, vind ik dit zelfs onverantwoord.
En dat voor iets wat ze gemakkelijk online in de beveiligde klantenzone zouden kunnen aanbieden.
Ik heb ook dat formulier ingevuld en ik kreeg tot nu toe alleen een automatische e-mail, waarin ze laten weten dat de kantoorhouder zal contact opnemen om een afspraak te maken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Maar waar zien jullie het voorgestelde pakket? Mail, online, app ...?
Ik ben zover ik weet nog niets voorgesteld?
Ik kreeg daarvoor een paar dagen geleden een e-mail van Argenta met de melding dat ik het voor mij voorgestelde pakket kon zien, door in te loggen en dan in "documenten" te kijken. Daar stond de volledige uitleg.
Mijn man, bij wie het pakket niet wijzigt (Green), kon dat ook zien in "documenten", maar kreeg daarover geen e-mail.
Mijn man, bij wie het pakket niet wijzigt (Green), kon dat ook zien in "documenten", maar kreeg daarover geen e-mail.
Ik had gemaild naar Argenta om om te schakelen van silkver naar Green.
Bediende heeft mij opgebeld om toch nog even te verduidelijken dat de limiet van de kredietkaart zou verlagen. Maar dat is voor mij geen enkel probleem.
Je merkte dat hij toch probeerde mijn vraag af te wenden...
Hallo... Ik ben een Spaargidser hé...
Bediende heeft mij opgebeld om toch nog even te verduidelijken dat de limiet van de kredietkaart zou verlagen. Maar dat is voor mij geen enkel probleem.
Je merkte dat hij toch probeerde mijn vraag af te wenden...
Hallo... Ik ben een Spaargidser hé...
Heb bij Argenta sinds jaren de golden mastercard met reisverzekering inbegrepen . Als je een reisverzekering apart wilt aanvragen , dat ben je meer centjes kwijt.Nu zal de gouden optie bij Argenta ongeveer 62€ per jaar gaan kosten. Vorig jaar betaalde ik ook 40€ per jaar voor een golden mastercard , dus kies voor de gouden optie.
Maar ga alles nog eens goed navragen en een afspraak maken.
Maar ga alles nog eens goed navragen en een afspraak maken.
Laatst gewijzigd door denJohn2 op 4 december 2020, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bedankt voor de info. In de app vind ik bij "Communicatie" , "documenten" een melding van 29/11 over " je betaalrekening wordt een pakket". Ik zal nog wat geduld moeten hebben zeker...Nefertari schreef: ↑4 december 2020, 19:39Ik kreeg daarvoor een paar dagen geleden een e-mail van Argenta met de melding dat ik het voor mij voorgestelde pakket kon zien, door in te loggen en dan in "documenten" te kijken. Daar stond de volledige uitleg.
Mijn man, bij wie het pakket niet wijzigt (Green), kon dat ook zien in "Documenten", maar kreeg daarover geen e-mail.
Ha kijk, zie nu. Inderdaad. Daar staat het. Ook geen mail gehad, maar inderdaad, bij documenten staat een uitleg dat het standaard Green wordt.
Ga wel eens bellen naar de kantoordirecteur voor die kaart. Die bij DB is alleen gratis als je x verrichtingen doet, en sinds ik niet meer in Nl werk gaat dat nen nipten worden. Geen zin om straks te moeten betalen. En die limiet is geen issue, ik koop zelden grote dingen met Mastercard. Als ik ergens in een winkel sta kan ik altijd nog de gewone bank app gebruiken. Desnoods van een paar verschillende banken. Oke,. Da´s dan effen gesukkel, maar kan me zo direct niet indenken voor wat dat nodig zou zijn.
Nee, opendoen en lezen. Het staat erin. Wel redelijk naar onder scrollen.CarpeNoctem schreef: ↑4 december 2020, 19:59
Bedankt voor de info. In de app vind ik bij "Communicatie" , "documenten" een melding van 29/11 over " je betaalrekening wordt een pakket". Ik zal nog wat geduld moeten hebben zeker...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.