Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Nee, gewoon dat een gegroeid aantal mensen "overheid" beu geworden zijn.E10ne schreef: ↑5 december 2020, 13:25 I.v.m. vaccinatie heb je believers en non-believers.
Waarom het aantal (hier op het forum en hier niet alleen) non-believers zo hoog is heb ik geen idee. Persoonlijk geloof ik er wel in.
In een ver verleden hebben mijn ouders mij ook laten inenten, toen eveneens ook op school, tegen allerlei kwalen en niemand had toen daar zijn twijfels bij.
Veel kinderen worden nog gevaccineerd tegen allerlei kinderziektes en daar hoor je geen reacties.
Is het de grote hoeveelheid "fake news" over alles en nog wat welke nu in de media verschijnt die dit alles aanwakkert?
Of is het het onbekende waar men bang voor is?
Overheid was (ook voor mij) lang een soort van vanzelfsprekendheid, nooit bij stilgestaan, nooit in vraag gesteld, alsof het soort van "essentiele winkel" was die niet mag worden gesloten (haha).
Intussen bleek elk jaar meer het tegendeel, met 2020 als een topperjaar.
Bijgevolg wijzen die mensen ALLES wat overheid promoot/pusht/dwingt reeds op die loutere basis af, ZELFS al kan het eens zinvol zijn.
De nu georganiseerde vaccinaties, op zowat alle vlakken, weinig zinvol meer, toch niet op de duur dat de immuundeeltjes die de vaccinatie oplevert, bestaan.
Ze gaan vooral loonzakken van de farmabedrijven vullen, en dat lijkt me ook het doel geweest te zijn.
In de toekomst kunnen ze vooral wat ziektedagen voorkomen van WZC bewoners met gemiddelde verblijfsduur 1.5-2 jaar.
Een belabberde kosten/baten, maar dat is "normaal" voor alles waar overheid voor is, incluis haar eigen bestaan.
En ook in de toekomst, allicht 1 of andere bijkomende identiteitskaart, later "geintegreerd", als bewijs "ik ben ingeent", om deze en gene te "mogen" van de overheidsorganisatie. Je ziet dat zo afkomen. Ausweizen voor vanalles en nog wat.
TENZIJ we, net als eerdere keren in de geschiedenis, de misdaad plegen tot lid worden van een "Verzet".
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf
+1Owlus schreef: ↑6 december 2020, 09:28Nee, gewoon dat een gegroeid aantal mensen "overheid" beu geworden zijn.E10ne schreef: ↑5 december 2020, 13:25 I.v.m. vaccinatie heb je believers en non-believers.
Waarom het aantal (hier op het forum en hier niet alleen) non-believers zo hoog is heb ik geen idee. Persoonlijk geloof ik er wel in.
In een ver verleden hebben mijn ouders mij ook laten inenten, toen eveneens ook op school, tegen allerlei kwalen en niemand had toen daar zijn twijfels bij.
Veel kinderen worden nog gevaccineerd tegen allerlei kinderziektes en daar hoor je geen reacties.
Is het de grote hoeveelheid "fake news" over alles en nog wat welke nu in de media verschijnt die dit alles aanwakkert?
Of is het het onbekende waar men bang voor is?
Overheid was (ook voor mij) lang een soort van vanzelfsprekendheid, nooit bij stilgestaan, nooit in vraag gesteld, alsof het soort van "essentiele winkel" was die niet mag worden gesloten (haha).
Intussen bleek elk jaar meer het tegendeel, met 2020 als een topperjaar.
Bijgevolg wijzen die mensen ALLES wat overheid promoot/pusht/dwingt reeds op die loutere basis af, ZELFS al kan het eens zinvol zijn.
De nu georganiseerde vaccinaties, op zowat alle vlakken, weinig zinvol meer, toch niet op de duur dat de immuundeeltjes die de vaccinatie oplevert, bestaan.
Ze gaan vooral loonzakken van de farmabedrijven vullen, en dat lijkt me ook het doel geweest te zijn.
In de toekomst kunnen ze vooral wat ziektedagen voorkomen van WZC bewoners met gemiddelde verblijfsduur 1.5-2 jaar.
Een belabberde kosten/baten, maar dat is "normaal" voor alles waar overheid voor is, incluis haar eigen bestaan.
En ook in de toekomst, allicht 1 of andere bijkomende identiteitskaart, later "geintegreerd", als bewijs "ik ben ingeent", om deze en gene te "mogen" van de overheidsorganisatie. Je ziet dat zo afkomen. Ausweizen voor vanalles en nog wat.
TENZIJ we, net als eerdere keren in de geschiedenis, de misdaad plegen tot lid worden van een "Verzet".
denk aan de inenting tegen Mexicaanse griep een tiental jaar geleden
Kijk naar asbest.Spruitekop schreef: ↑5 december 2020, 22:02De vraag is: Wie legt na een lange tijd de link nog. Het is héél gemakkelijk om je door de geitenwollensokken te laten opnaaien dat het komt door de luchtvervuiling ed. maar niemand legt een link naar vaccinaties. Het blijft (net als andere medicatie) lichaamsvreemd spul waarop het lichaam op reageert. Enerzijds door het probleem aan te pakken maar wat doet het daarnaast? Als het medicijn/vaccin het probleem oplost en je hebt niet onmiddellijk een neveneffect dat is het precies over gans de lijn positief.
We mogen niet vergeten dat kanker- en MS-gevallen nog steeds in stijgende lijn zijn, de sokken dan zaken als Tsjernobyl aanhalen maar we kunnen evengoed de oorzaak hier bij medicijnengebruik en vaccinaties 'zouden' kunnen liggen. Bewijs mij het tegendeel alvast.
Het is een bijzonder geschikt (eigenschappen en kost) materiaal voor bouwtoepassingen.
De overheidsorganisatie zag in die tijd geen Groot Probleem, of stelde andere prioriteiten (verkavelen omdat het labeltje "bouwgrond" hun inkomsten verveelvoudigde).
Sindsdien, bleek het kankerverwekkend te zijn, en vielen/vallen er, officieel, jaarlijks 500 tot 1000 doden.
Is dat laatste een acceptabele of onacceptabele kost voor de baat van dat eerste?
(ik laat de vraag hier open omdat ze niet het punt is, enkel een illustratie van het soort punt).
Diezelfde kosten/baten overweging zou ook moeten gemaakt worden bij het al dan niet van "Maatregelen".
Wel, die ontbrak, en ontbreekt nu nog steeds, volledig.
Een prive bedrijf met zo een businessplan, raakt met hoge kans niet eens door de opstartfase.
Er is een term "overheidsbeslag".
Het verwijst naar wat overheid van de productie in beslag neemt.
Dat moet je plaatsen tegenover wat ze teruglevert.
Het resultaat is het rode van communisme en fascisme.
Herinner je wachtrijen en rantsoeneringen?
Wel, dit jaar hebben we de voorsmaakjes gezien daarvan.
Want de eerste targets zijn de speculanten.
Diegenen die doen wat eekhoorns in de herfst doen.
De rest volgt.
Uiteindelijk eindig je met een kliek parasieten in luxe.
En een overgroot bevolkingsdeel in ellendigheid.
En worden er muren gebouwd om de laatste BINNEN hun gevang (allez, niet de luxe die we nu kennen, maar dwangarbeitskampf) te houden.
Laatst gewijzigd door Owlus op 6 december 2020, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf
Wat schiet er hier (BE) nu nog over van de gevaarlijkheid van die influenza familie Mexicaanse griep: niks he.
Ze heeft 10 of zo jaar terug de toenmalig "heersende" griep verdrongen, om daarna (in termen van gevaarlijkheid) weg te kwijnen.
Corona familie, tot op heden geen aanwijzigingen voor een ander scenario.
Uiteindelijk is het wezen 'mens' geevolueerd, hebbende een immuunsysteem dat doorheen tienduizenden jaren in capabiliteit mee evolueerde met deze van de pathogenen.
Er is nu echter een organisatie van mensen (kaliber dat van een sekte), die het individuele overlevingsgedrag van andere mensen MET GEWELD UITSCHAKELT en het hunne DWINGT, en daarbovenop nog ZELF de rol van immuunsysteem OPEIST, incluis blinde Gelovigheid.
Hallo scheiding Kerk en Staat?
Dat is wat religie is he: mensen vanalles wijsmaken en problemen maken of vergroten, om ongestraft weg te kunnen komen met die X% van je oogst.
Wat vaccinaties betreft, kijk eens naar de levensverwachting in landen waar al vele jaren consequent gevaccineerd wordt en landen waar dat niet het geval is. Akkoord dit levert geen bewijs dat we langer leven door vaccinaties, wel dat vaccinaties geen negatieve invloed hebben op de levensverwachting. De oorzaken van het stijgend aantal kankers is heel divers, dat gaat van kanker verwekkende stoffen in voeding, ongezonde levensstijl, lucht vervuiling en wellicht ook de radioactieve deeltjes die we binnen krijgen. Van bepaalde kankers is men te weten gekomen dat ze door virussen veroorzaakt worden, van andere weet men dat bepaalde stoffen of straling de directe oorzaak zijn, en zo zullen er nog wel meer oorzaken gevonden worden. Kijk alleen nog maar eens hoeveel stoffen er de jongste 20 jaar verboden zijn in voeding, verpakking voor voeding en gewasbescherming door de EU, zal ook wel een reden hebben.Spruitekop schreef: ↑5 december 2020, 22:02 We mogen niet vergeten dat kanker- en MS-gevallen nog steeds in stijgende lijn zijn, de sokken dan zaken als Tsjernobyl aanhalen maar we kunnen evengoed de oorzaak hier bij medicijnengebruik en vaccinaties 'zouden' kunnen liggen. Bewijs mij het tegendeel alvast.
In verband met het lange termijn risico, geef mij maar het vaccin, stukje dood virus, liever dat dan mijn kans wagen met het levend virus, van dat laatste weet men evenmin de lange termijn bijwerkingen, die op korte en middellange termijn zijn trouwens ook al niet van de poes.
Best "grappig" om Jambon en De Wever te horen zeggen dat er nu geen versoepelingen kunnen komen, de heerschappen die het eerst niet nodig vonden om te verstrengen zijn nu plots de grote voorvechters voor het behoud van de maatregelen ... dat de vraag om, te versoepelen uit Wallonië komt zal er wellicht niks mee te maken hebben.
@Aerolla : weer een duwtje in de richting van een stem voor de nva ... ga ervoor
@Aerolla : weer een duwtje in de richting van een stem voor de nva ... ga ervoor
Ze leren dat van vld en cd&v zeker he ? Draaien met de wind...
Daar zijn ze zeker niet mee begonnen !
De publieke opinie draait wat... De politici draaien mee !
Daar zijn ze zeker niet mee begonnen !
De publieke opinie draait wat... De politici draaien mee !
Ik zou eerder verstrengen en beter controleren. Gezien de files op de wegen op weekdagen zijn er blijkbaar veel meer bedrijven dan in de eerste golf die zich niet houden aan de verplichting tot thuiswerk.
Is gewoon het logische gevolg van de heropening van die ' niet-essentiële' winkels. Mensen gaan heus niet alles online kopen en hebben nu 2 à 3 weken om een dikke maand 'in te halen'. December is sowieso een drukke maand, zowel op de weg als in de winkels. Dus nee, het ligt niet aan de thuiswerkers die opeens terug de baan op gaan.
Aan ons zal het in ieder geval niet liggen. Geen familiefeest, geen kerstcadeaus. Enkel voor de eigen kinderen online kledij gekocht dat onder kerstboom komt te liggen.
De rest is wachten tot Pasen.
De rest is wachten tot Pasen.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Pasen? MVR maakt daar bijna Allerheiligen van. Of je nu wacht tot Pasen of enkele zaken online koopt, denk nu toch niet dat jij daar het verschil mee maakt. Je kleurt wel mooi binnen de lijntjes, dat wel.
MVR en franky pyromaan willen dat deze crisis zo lang mogelijk blijft duren , de ene om de vetpotten van de belgische staatsschuld wat dieper te maken, de andere om zijn mediageilheid nog wat te cultiveren alvorens terug in de anonimiteit te vervallen als de vaccins goed werken.
Dit alles voor een virus waaraan dit jaar 0,17% VAN DE BELGEN stierf, waarvan enkele duizenden zonder positieve coronatest toch in de statistieken opgenomen werden, volgens eigen cijfers van sciensano plus 3000 niet bevestigden toch meegeteld!
Dit alles voor een virus waaraan dit jaar 0,17% VAN DE BELGEN stierf, waarvan enkele duizenden zonder positieve coronatest toch in de statistieken opgenomen werden, volgens eigen cijfers van sciensano plus 3000 niet bevestigden toch meegeteld!
Klopt. Pasen is een mooi doel, beter weer, kan je buiten vieren. Gemakkelijk is dat niet altijd om je aan die regels te houden maar het moet.
Wat de jeugd tegenwoordig zo ligt te blijten ... die mogen hopen nooit een oorlog te moeten meemaken.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Ik heb sinds de heropenning nog geen enkele niet-essentiele winkel bezocht en ben ook niet van plan om dat het eerstkomende half jaar te doen. Als ik dan al iets nodig heb dan vind ik het wel online of voor de duurdere zaken op 2dehands.be. Net nog een stel zo goed als nieuwe winterbanden + velgen op gaan halen voor 270 euro. Nieuwprijs bij de d(st)ealer 1399 euro. Ook op de heropening van de kapper zit ik niet te wachten. Het centimeterke dat ik er zelf heb afgeknipt viel goed mee en ga ik in de toekomst vaker zelf doen. Kledij koop ik enkel in de solden , op de Meir (laatste bezoek was in 1988) zal je mij dus niet zien 'fun'shoppen.
Je vergist je volledig, MVR is een zeer serieuze viroloog die altijd gelijk heeft. Het is gewoon dat wij te dom zijn voor zijn advies.kingsfan schreef: ↑6 december 2020, 18:16 MVR en franky pyromaan willen dat deze crisis zo lang mogelijk blijft duren , de ene om de vetpotten van de belgische staatsschuld wat dieper te maken, de andere om zijn mediageilheid nog wat te cultiveren alvorens terug in de anonimiteit te vervallen als de vaccins goed werken.
En aan het virus stierven maar liefst 7% van de Belgen.
Vraag maar aan Haelewyn als je hierover vragen hebt
(zelf kan ik het bovenstaande namelijk niet uitleggen ^^ )