Keytrade Visa apple betaling werkt niet
Keytrade Visa apple betaling werkt niet
Hallo,
ik heb al meer dan een jaar de visakaart bij keytrade en kan overal probleemloos betalen (amazon, bol,aliexpress,...)
Behalve waar ik wil betalen en dat is bij apple.
De klantendienst van keytrade is regelrechte ramp! "Ja meneer, er zijn problemen en onze technische dienst is ermee bezig"
Dat was het antwoord in september, we zijn nu december en nog steeds hetzelfde....
Heeft er hier iemand al betalingen kunnen uitvoeren op de site van apple met zijn keytrade visa? Ik ga anders heel de boel opzeggen en naar een andere bank overschakelen.
groeten
ik heb al meer dan een jaar de visakaart bij keytrade en kan overal probleemloos betalen (amazon, bol,aliexpress,...)
Behalve waar ik wil betalen en dat is bij apple.
De klantendienst van keytrade is regelrechte ramp! "Ja meneer, er zijn problemen en onze technische dienst is ermee bezig"
Dat was het antwoord in september, we zijn nu december en nog steeds hetzelfde....
Heeft er hier iemand al betalingen kunnen uitvoeren op de site van apple met zijn keytrade visa? Ik ga anders heel de boel opzeggen en naar een andere bank overschakelen.
groeten
Re: Keytrade Visa apple betaling werkt niet
Ik ben ook in 1 winkel nog nooit geslaagd om te betalen met de VISA kaart van keytrade: de Ikea.
Ik krijg altijd de melding "transactie geweigerd" na invoeren van correcte PIN. Heb kasticket al eens doorgestuurd naar Keytrade (want hierop staat het transactie ID) en ze beweren de mislukte betaling niet te kunnen vinden.
Ik snap het persoonlijk ook niet maar maak mij er niet druk in. Op alle andere plaatsen werkt ie wel goed.
Misschien dat ik ooit eens een nieuwe kaart ga aanvragen.
Had het in het verleden ook eens voorgehad (maar toen was het wel storend want het was in vele winkels het geval). Ze hadden gratis een nieuwe opgestuurd en zodra de nieuwe gewoon opgestuurd was (nog eens niet ontvangen) werkte de oude plots wel overal. Denk dat die nieuwe ergens een proces in gang had gezet.
Ik zou voorstellen om een nieuwe aan te vragen. Zou gratis moeten zijn.
Ik krijg altijd de melding "transactie geweigerd" na invoeren van correcte PIN. Heb kasticket al eens doorgestuurd naar Keytrade (want hierop staat het transactie ID) en ze beweren de mislukte betaling niet te kunnen vinden.
Ik snap het persoonlijk ook niet maar maak mij er niet druk in. Op alle andere plaatsen werkt ie wel goed.
Misschien dat ik ooit eens een nieuwe kaart ga aanvragen.
Had het in het verleden ook eens voorgehad (maar toen was het wel storend want het was in vele winkels het geval). Ze hadden gratis een nieuwe opgestuurd en zodra de nieuwe gewoon opgestuurd was (nog eens niet ontvangen) werkte de oude plots wel overal. Denk dat die nieuwe ergens een proces in gang had gezet.
Ik zou voorstellen om een nieuwe aan te vragen. Zou gratis moeten zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij mijn Keytrade Visa was dat in het begin ook zo: op sommige plaatsen werkte ze en op andere niet. (Vb. wél bij Carrefour en niet direct nadien, bij de aanpalende Lunch Garden)
Achteraf ben ik te weten gekomen dat dit kwam omdat met een nieuwe Keytrade Visakaart er eerst 2 X een verrichting moet gebeuren aan een geldautomaat, en dat had ik toen nog niet gedaan.
Achteraf ben ik te weten gekomen dat dit kwam omdat met een nieuwe Keytrade Visakaart er eerst 2 X een verrichting moet gebeuren aan een geldautomaat, en dat had ik toen nog niet gedaan.
Zou kunnen kloppen, ik heb die kaart enkel nog maar online gebruikt en nog nooit aan een geldautomaat.
Zal dat eens testen.
@update: Helaas, zelfs na 2 keer geldafhalen met de kaart kan ik nog steeds niks bestellen op de website van apple.
Zal dat eens testen.
@update: Helaas, zelfs na 2 keer geldafhalen met de kaart kan ik nog steeds niks bestellen op de website van apple.
Laatst gewijzigd door dbMin op 5 december 2020, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog eens hetzelfde antwoord gekregen van hun klantendienst :
"Beste,
We hebben uw e-mail ontvangen en bedanken u voor uw interesse in Keytrade Bank.
Als ik het goed begrepen heb uit voorgaande mail, gaat het hier over de apple website.
Het gaat hier over een technische bug enkel op de apple site.
Ons IT team is aan het zoeken naar de oplossing hiervoor.
Onze excuses voor het ongemak."
Als een It-team na 3 maand dit nog niet kan oplossen dan stel ik me echt vragen bij de capaciteiten van keytradebank.
Ik ga de boel dus afsluiten en naar een andere bank gaan.
bye.
"Beste,
We hebben uw e-mail ontvangen en bedanken u voor uw interesse in Keytrade Bank.
Als ik het goed begrepen heb uit voorgaande mail, gaat het hier over de apple website.
Het gaat hier over een technische bug enkel op de apple site.
Ons IT team is aan het zoeken naar de oplossing hiervoor.
Onze excuses voor het ongemak."
Als een It-team na 3 maand dit nog niet kan oplossen dan stel ik me echt vragen bij de capaciteiten van keytradebank.
Ik ga de boel dus afsluiten en naar een andere bank gaan.
bye.