Aanpassing bundels carrefour mobile
Aanpassing bundels carrefour mobile
https://mobile.carrefour.eu/nl
Kan voor kleine gebruikers een interessante formule zijn.
6 euro voor 1 GB 60 min en 50 sms
9 euro voor 2 GB 120 min en 50 sms
12 euro voor 3 GB 180 min en 50 sms
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
Interessant aanbod, competitief met het aanbod van Jim mobile dat 1 cent / MB, 1 cent / SMS en 8 cent / min vraagt.
Als prepaid is Jim naar mijn weten het goedkoopst op de markt (met optie van €5 voor 1GB bundel).
Het aanbod van Carrefour lijkt me dan een goede optie voor zij die net wat meer nodig hebben (want zonder bundels is Carrefour wel verschrikkelijk duur).
Als prepaid is Jim naar mijn weten het goedkoopst op de markt (met optie van €5 voor 1GB bundel).
Het aanbod van Carrefour lijkt me dan een goede optie voor zij die net wat meer nodig hebben (want zonder bundels is Carrefour wel verschrikkelijk duur).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Pokkeduur aanbod.bliedi schreef: ↑10 december 2020, 00:24 https://mobile.carrefour.eu/nl
bvb 15 € mobile vikings 5 gb , onbeperkt bellen , sms,
En Viking punten bovenop.
Betaal voor 2021 0 € wegens viking punten.
Bied carrefour dit ook aan , dacht van niet.
In september aankoop gedaan met korting van 37% in viking punten.
Als niet viking was het noppes bij die aankoop.
Estate Guru believer.
Ik zie dat als je online een simkaart bestelt bij Carrefour mobile, je nog eens 20% korting krijgt. Je kan eveneens de optie relaxxx activeren waarmee je €48 betaalt voor automatisch 12 maanden €5 belwaarde te krijgen. Op de nieuwe simkaart staat standaard €10 en de goedkoopste bundel kost €6. Totaal is dan €64 voor €76 belwaarde maar je krijgt nog eens 20% korting op die €64 waardoor je dus €51,20 betaalt voor €76 belwaarde . Dus heb je eigenlijk op die bundel van €6 nog eens 33% korting het eerste jaar. Lijkt mij dan een serieuze concurrent voor Jim mobile maar je zit dan wel meteen voor een jaar vast indien je niet meer verbruikt dan die maandelijkse bundel van €6.
Ik ben er 10 jaar geleden eens klant geweest en herinner me dat ze toen ook dikwijls promo's deden waarbij een herlaadbeurt in een bepaalde periode verdubbeld werd. Dan betaalde je bv €50 voor €100 belwaarde. Weet niet of ze dat nu nog doen, maar dan is die bundel van €6 zeer interessant voor kleine gebruikers als je daar steeds nog eens 20 à 50% korting op kunt krijgen.
Ik ben er 10 jaar geleden eens klant geweest en herinner me dat ze toen ook dikwijls promo's deden waarbij een herlaadbeurt in een bepaalde periode verdubbeld werd. Dan betaalde je bv €50 voor €100 belwaarde. Weet niet of ze dat nu nog doen, maar dan is die bundel van €6 zeer interessant voor kleine gebruikers als je daar steeds nog eens 20 à 50% korting op kunt krijgen.
Eerst dokken en dan zijn ze gul.Yvekes schreef: ↑10 december 2020, 09:50 Ik zie dat als je online een simkaart bestelt bij Carrefour mobile, je nog eens 20% korting krijgt. Je kan eveneens de optie relaxxx activeren waarmee je €48 betaalt voor automatisch 12 maanden €5 belwaarde te krijgen. Op de nieuwe simkaart staat standaard €10 en de goedkoopste bundel kost €6. Totaal is dan €64 voor €76 belwaarde maar je krijgt nog eens 20% korting op die €64 waardoor je dus €51,20 betaalt voor €76 belwaarde . Dus heb je eigenlijk op die bundel van €6 nog eens 33% korting het eerste jaar. Lijkt mij dan een serieuze concurrent voor Jim mobile maar je zit dan wel meteen voor een jaar vast indien je niet meer verbruikt dan die maandelijkse bundel van €6.
Het is maar hoe men het verkoopt zeker.
Jim 5 € een jaar geldig.
Veel bellen Mobile vikings.
Al de anderen is koppelverkoop ( meerdere diensten )voor een gunstig tarief.
Estate Guru believer.
Ik ben zelf ook klant bij Mobile vikings maar gebruik enkel hun only data tariefplan voor internet op vakantie wat ik meestal volledig met viking punten kan betalen. Maar als je zelf niet veel belt of sms't, vind ik hun abo's of herlaadkaarten van €10 ook niet echt gericht op de kleine gebruiker aangezien er al abo's van €8 zijn (bv edpnet) waar je in verhouding veel meer belminuten krijgt.
Hun abo voor €15 is beste in de markt als je daar nog korting op krijgt met vikingpunten. Maar als je geen onbeperkt bellen en 5gb data nodig hebt, ook geld weggegooid.
Dus ik denk dat tariefplan van €6 bij Carrefour mobile best wel goed aanbod is voor grote groep kleine gebruikers en zeker als je op die €6 per maand nog eens 20% (of meer bij promo's op herlaadbeurten) kan besparen. In tegenstelling tot abo van edpnet of Scarlet voor €8 hang je dan ook niet vast aan een abo en kan je bv bepaalde maanden de bundel stopzetten (bv thuiswerk, vakantie,...)
Hun abo voor €15 is beste in de markt als je daar nog korting op krijgt met vikingpunten. Maar als je geen onbeperkt bellen en 5gb data nodig hebt, ook geld weggegooid.
Dus ik denk dat tariefplan van €6 bij Carrefour mobile best wel goed aanbod is voor grote groep kleine gebruikers en zeker als je op die €6 per maand nog eens 20% (of meer bij promo's op herlaadbeurten) kan besparen. In tegenstelling tot abo van edpnet of Scarlet voor €8 hang je dan ook niet vast aan een abo en kan je bv bepaalde maanden de bundel stopzetten (bv thuiswerk, vakantie,...)
Laatst gewijzigd door Yvekes op 10 december 2020, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is allemaal afhankelijk van je eigen verbruik. Mijn grootmoeder die zit op JIM want als die 2 keer in de maand belt dan zal het veel zijn.
Moest ik geen abonnement via het werk hebben zou dat Carrefour aanbod best nog interessant zijn. Ik bel en SMS amper, maar mijn verbruik ligt zo rond de grens van 1GB.
Dan zou JIM (en optie van €5 voor 1GB) of Carrefour mij wel aanspreken.
MV boeit mij niet. De partners van MV gebruik ik nu nooit dus zou nooit aan 1 punt geraken. Als ik dan terugval op €15 / maand dan is dat een serieus verschil met Carrefour of JIM in prijs.
Moest ik geen abonnement via het werk hebben zou dat Carrefour aanbod best nog interessant zijn. Ik bel en SMS amper, maar mijn verbruik ligt zo rond de grens van 1GB.
Dan zou JIM (en optie van €5 voor 1GB) of Carrefour mij wel aanspreken.
MV boeit mij niet. De partners van MV gebruik ik nu nooit dus zou nooit aan 1 punt geraken. Als ik dan terugval op €15 / maand dan is dat een serieus verschil met Carrefour of JIM in prijs.
Mobile Vikings en Jim mobile staan momenteel wel in de etalage. Als die overgenomen worden door één van de drie grote spelers zou het feest wel eens ten einde kunnen zijn. Mobile Vikings is altijd de uitdager geweest maar als daar een einde aan komt dan zie ik de prijzen zeker niet meer dalen.
Wel, blijkt dat je gelijk had:bliedi schreef: ↑10 december 2020, 16:27 Mobile Vikings en Jim mobile staan momenteel wel in de etalage. Als die overgenomen worden door één van de drie grote spelers zou het feest wel eens ten einde kunnen zijn. Mobile Vikings is altijd de uitdager geweest maar als daar een einde aan komt dan zie ik de prijzen zeker niet meer dalen.
Proximus krijgt de telecommerken Mobile Vikings en Jim Mobile, goed voor zowat 335.000 klanten, in handen. Het neemt de merken voor 130 miljoen euro over van mediagroep DPG Media, zo kondigt Proximus aan.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/12/14 ... -dpg-medi/
Die zijn al een paar keer van tent veranderd , de mobile vikings...
Vandaag toch al communicatie ontvangen van Mobile Vikings via mail.
Zou zeggen is een degelijke snelle communicatie.
Beloven dat alles bij het oude gaat blijven , tarief plan , data .
En misschien met de tijd een internet abbo voor thuis.
Dus ga wel zien wat het wordt.
Naast Proximus zou dan Mobile Vikings de 2 operator worden onder de vleugels van de grote broer ; Mv + Scarlet ( deze laatste is er ook al ettelijke jaren).
En de overname moet natuurlijk nog goedgekeurd worden.
Zou zeggen is een degelijke snelle communicatie.
Beloven dat alles bij het oude gaat blijven , tarief plan , data .
En misschien met de tijd een internet abbo voor thuis.
Dus ga wel zien wat het wordt.
Naast Proximus zou dan Mobile Vikings de 2 operator worden onder de vleugels van de grote broer ; Mv + Scarlet ( deze laatste is er ook al ettelijke jaren).
En de overname moet natuurlijk nog goedgekeurd worden.
Estate Guru believer.
https://mobile.carrefour.eu/nl/sim-card-nouveau-client/
51,20 €/12= 4,3 €/maand. Niet slecht voor een kleinverbruiker.
(niet mijn geval)
zou je nog belwaarde krijgen tijdens het jaar? die promo (RELAXXX) -20% kan je elk jaar doen als je voor 1 jaar kiest?
enkel Bonus Mobile 6 en 9 interessant voor kleinverbruikers.
Maxxxx29 jawadde....wie koopt dat nu. Bij Orange UNL. data voor die prijs ook.
De ideale formule om het hele jaar lang “RELAXXXED” te zijn
Je ontvangt 5 € belwaarde gedurende 12 maanden, dus 60 € in totaal. Maar je betaalt slechts 48 € dus je krijgt 12 € cadeau.
Hoe activeer je de bundel?
Stuur de sms RELAXXX naar het gratis nummer 1988.
48 € belwaarde zal van je belwaarde worden afgetrokken (zorg ervoor dat je 48 € belwaarde op je kaart hebt staan).
Je ontvangt meteen 5 € belwaarde.
Je ontvangt opnieuw automatisch 5 € belwaarde op elke eerste dag van de 11 volgende maanden.
Voorwaarden
De niet-gebruikte belwaarde wordt automatisch overgedragen naar de volgende maand.
51,20 €/12= 4,3 €/maand. Niet slecht voor een kleinverbruiker.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
zou je nog belwaarde krijgen tijdens het jaar? die promo (RELAXXX) -20% kan je elk jaar doen als je voor 1 jaar kiest?
enkel Bonus Mobile 6 en 9 interessant voor kleinverbruikers.
Maxxxx29 jawadde....wie koopt dat nu. Bij Orange UNL. data voor die prijs ook.
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Je ontvangt 5 € belwaarde gedurende 12 maanden, dus 60 € in totaal. Maar je betaalt slechts 48 € dus je krijgt 12 € cadeau.
Hoe activeer je de bundel?
Stuur de sms RELAXXX naar het gratis nummer 1988.
48 € belwaarde zal van je belwaarde worden afgetrokken (zorg ervoor dat je 48 € belwaarde op je kaart hebt staan).
Je ontvangt meteen 5 € belwaarde.
Je ontvangt opnieuw automatisch 5 € belwaarde op elke eerste dag van de 11 volgende maanden.
Voorwaarden
De niet-gebruikte belwaarde wordt automatisch overgedragen naar de volgende maand.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Test aankoop de windmolens van Belgie zijn bezorgd voor wat hun eigen portemonnee.satsurfer schreef: ↑28 december 2020, 14:50https://www.test-aankoop.be/action/pers ... e-vikings
Geloof je dat nu echt?![]()
Estate Guru believer.
Ik ben al lichtjaren gn abonnee meer van TA (amateurs) en volg telecomsector vanop eerste rij (ken alle tarieven+ voor/nadelen operator en wat erachter schuilt). Moet lachen met MV als ze weer 'panne' hebben en schuld altijd op Orange steken, terwijl hun netwerkbeheerder Transatel alles nr. de kl*** helpt al jaren. Geen ontvangst soms, 'aach, schuld Orange'
easy.
Hoe komt het dat ik wél ontvangst heb en een MV klant niet op zelfde locatie?
Meer dan 6 jaar Orange prepaidklant (nog nooit zolang bij 1 provider) en kan 'pannes' op 1 hand tellen. Zou niet meer weten wanneer.
Zou niet weten wanneer ik niet kon bellen.
En zelfs al heb ik gn gsm-ontvangst, dan schakelt phone over nr voWIFI. zelfs in bunker met wifi, ben ik bereikbaar. (HD-voice)
Soit, 'jan met de pet' of gem. MV-klant hier interesseert dit geen reet, enkel de eurocentjes, maar toont toch verschil met een MVNO, die paar cent goedkoper is maar niet alle functionaliteiten biedt en bedrijfszekerheid mist.
En al die MV fanboys die nooit problemen gehad hebben...
Zijn wss. 2018-2019 nr planeet Mars verhuisd dan.
Soit, proximus en goedkoop gaan niet samen. Ok, scarlet is goedkoop, maar serieus uitgeklede formules.
en prijsbreker zijn ze niet op mobile gedeelte.
Ze gaan toch niet zelfde aanbieden als proximus zelf aanbiedt. Ook daar zijn ze serieus duurder dan Orange.
En ik moet TA hun oordeel niet hebben om te weten wat met jullie kudde 335.000 'only lowest price' klanten gaat gebeuren.
Als het al zal goedgekeurd worden, laat ons afspreken in 2022.
Benieuwd of Proximus MV rebranded mijn EDPnet VDSL (33€) UNL. met 40 MBps upload + Orange Tempo Giga (10-15€, bel nt met hun belkrediet, maar via voip. 100% ca$hback) kunnen evenaren.![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
easy.
![Undecided :-\](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/undecided.gif)
Hoe komt het dat ik wél ontvangst heb en een MV klant niet op zelfde locatie?
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Meer dan 6 jaar Orange prepaidklant (nog nooit zolang bij 1 provider) en kan 'pannes' op 1 hand tellen. Zou niet meer weten wanneer.
Zou niet weten wanneer ik niet kon bellen.
En zelfs al heb ik gn gsm-ontvangst, dan schakelt phone over nr voWIFI. zelfs in bunker met wifi, ben ik bereikbaar. (HD-voice)
Soit, 'jan met de pet' of gem. MV-klant hier interesseert dit geen reet, enkel de eurocentjes, maar toont toch verschil met een MVNO, die paar cent goedkoper is maar niet alle functionaliteiten biedt en bedrijfszekerheid mist.
En al die MV fanboys die nooit problemen gehad hebben...
![Angry >:(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/angry.gif)
Soit, proximus en goedkoop gaan niet samen. Ok, scarlet is goedkoop, maar serieus uitgeklede formules.
en prijsbreker zijn ze niet op mobile gedeelte.
Ze gaan toch niet zelfde aanbieden als proximus zelf aanbiedt. Ook daar zijn ze serieus duurder dan Orange.
En ik moet TA hun oordeel niet hebben om te weten wat met jullie kudde 335.000 'only lowest price' klanten gaat gebeuren.
Als het al zal goedgekeurd worden, laat ons afspreken in 2022.
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Benieuwd of Proximus MV rebranded mijn EDPnet VDSL (33€) UNL. met 40 MBps upload + Orange Tempo Giga (10-15€, bel nt met hun belkrediet, maar via voip. 100% ca$hback) kunnen evenaren.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)