Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Daar zit misschien de oplossing voor je vraag...
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hmm ja ik begrijp de regel wel maar het is gewoon vreemd want ik doe mijn verplaatsing met het ov en zij kunnen de auto gebruiken.
Ik denk dat er bij +80's meer ziek worden en sterven, dus meer bevestigde gevallen. Bij -12 jaar bijv lopen er waarschijnlijk veel rond met het virus zonder ziek te worden, dus minder bevestigde gevallen. De verhouding en vatbaarheid in overdracht volgens leeftijd? Ik weet het niet.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
In his face
https://www.hln.be/middelkerke/jean-mar ... ~a9b038cb/
“Decaluwé moet altijd in ‘overdrive’ gaan en voelt steeds de behoefte om op te vallen met zijn nutteloos uitloopbaantje. Over de problematiek met transmigranten blijft hij stil en doet hij niks, maar o wee als iemand z’n mondmasker is afgezakt tot onder de neus”, briest Dedecker.
https://www.hln.be/middelkerke/jean-mar ... ~a9b038cb/
“Decaluwé moet altijd in ‘overdrive’ gaan en voelt steeds de behoefte om op te vallen met zijn nutteloos uitloopbaantje. Over de problematiek met transmigranten blijft hij stil en doet hij niks, maar o wee als iemand z’n mondmasker is afgezakt tot onder de neus”, briest Dedecker.
Onze CarpeNoctem heeft een reusachtige blinde vlek als het over covid-statistieken gaat. Hij vindt dat iedereen die het beter doet dan de Belgen het goed doet.
De Belgen doen het het allerslechtst, dankzij de enthousiaste inbreng van de Vlamingen. Volgens CarpeNoctem doet iedereen het dus beter.
Trump heeft dezelfde blinde vlek. Hij hoort ergens waaien dat een land in een stijgende fase zit, en hopla. Wat een sukkelaars in vergelijking met de VS !!!!!
De waarheid is:
Trump uses Germany's recent COVID-19 death spike to attack those who held it up as a model, despite the country's significantly lower death rate
Eliza Relman
Dec 9, 2020, 11:02 AM
GettyPresident Donald Trump highlighted Germany's spike in COVID-19 deaths in a Wednesday tweet arguing that Germany's pandemic response wasn't a model for the US.Germany still appears to be faring much better than the US, however, in terms of deaths both as a percentage of known cases and as a percentage of the population.The US has recorded 87.49 deaths per 100,000 people, while Germany has recorded 24.12 deaths per 100,000 people, according to data compiled by Johns Hopkins University.
De Belgen doen het het allerslechtst, dankzij de enthousiaste inbreng van de Vlamingen. Volgens CarpeNoctem doet iedereen het dus beter.
Trump heeft dezelfde blinde vlek. Hij hoort ergens waaien dat een land in een stijgende fase zit, en hopla. Wat een sukkelaars in vergelijking met de VS !!!!!
De waarheid is:
Trump uses Germany's recent COVID-19 death spike to attack those who held it up as a model, despite the country's significantly lower death rate
Eliza Relman
Dec 9, 2020, 11:02 AM
GettyPresident Donald Trump highlighted Germany's spike in COVID-19 deaths in a Wednesday tweet arguing that Germany's pandemic response wasn't a model for the US.Germany still appears to be faring much better than the US, however, in terms of deaths both as a percentage of known cases and as a percentage of the population.The US has recorded 87.49 deaths per 100,000 people, while Germany has recorded 24.12 deaths per 100,000 people, according to data compiled by Johns Hopkins University.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
In de VS zijn ze met 33 keer meer mensen dan in België. Op zich hebben ze dus cijfers in de overlijdens waar wij nu intussen al 2 maand naartoe werken en we -MITS inspanningen- mogelijk weldra zullen bereiken. Hier in België zal deze sterftegraad met euforie onthaald worden. Björns Soenens: Terug naar de lagere school om de 'regel van 3' opnieuw te leren!Weverke schreef: ↑10 december 2020, 08:17 Triest record in VS: meer dan 3.000 doden in één dag tijd
In de Verenigde Staten is alweer een triest coronarecord te melden. Daar zijn op één dag tijd meer dan 3.000 mensen overleden aan de gevolgen van COVID-19. Dat blijkt uit data van het Covid Tracking Project in de VS. De voorbije 24 uur overleden 3.054 coronapatiënten, dat is het hoogste aantal tot nu sinds het begin van de pandemie in de VS.
"Een triest record", zegt VS-correspondent Björn Soenens. "Zoveel overlijdens in één dag tijd is in tien maanden niet gebeurd. Ter vergelijking: dat zijn meer slachtoffers dan tijdens de aanslagen op 11 september 2001, toen kwamen 2.970 mensen om."
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Let op dat je ook niet lijdt aan het CarpeNoctem-syndroom: iedereen die het beter doet dan de Belgen (die het het aller-aller-aller-slechtst doen) doen het fantastisch goed.Spruitekop schreef: ↑10 december 2020, 15:56In de VS zijn ze met 33 keer meer mensen dan in België. Op zich hebben ze dus cijfers in de overlijdens waar wij nu intussen al 2 maand naartoe werken en we -MITS inspanningen- mogelijk weldra zullen bereiken. Hier in België zal deze sterftegraad met euforie onthaald worden. Björns Soenens: Terug naar de lagere school om de 'regel van 3' opnieuw te leren!
Trump zei in april: het ergste is achter de rug, misschien gaan er 60.000 doden zijn in de VS, misschien maar 55.000 of zelfs maar 50.000.
In de aanloop van de verkiezingen zei hij: corona is gedaan, het is voorbij.
En nu zijn er op 1 dag het grootst aantal doden gevallen sinds het begin van corona.
Dat ze op plaats 11 van 220 staan van de slechtste landen, en de Belgen op plaats 1, maakt de situatie in de VS daarom niet beter.
Ook in de VS doen ze het archi-slecht.
Sorry, maar die regel is een klucht.anonymous schreef: ↑10 december 2020, 14:08Dit lijkt inderdaad belachelijk, maar we zullen het even omdraaien.Timoootjex schreef: ↑10 december 2020, 13:10 Maar een gezin mag mij als knuffelcontact zien en ik mag daarheen maar omgekeerd mag niet?
De commentaar op de regels is nu reeds dat ze niet geheel duidelijk zijn.
Volgens mij is deze regel echter wél heel duidelijk:
"Je mag 1 knuffelcontact thuis uitnodigen. "
Kan moeilijk mis geïnterpreteerd worden.
Probeer eens een duidelijke regel te verwoorden, waarbij je het omdraait, zonder dat je de deur opent naar andere onduidelijkheden.
Ik nodig m´n schoonmoeder uit: voor niemand in mijn gezin is dat ´n probleem. Wij mogen immers 1 iemand van buiten het gezin zien. Maar wacht, mijn schoonmoeder is nu strafbaar. Zij mag als alleenstaande immers maar 2 mensen >12 jaar, en wij zijn met 4.
Ik heb dat in een webcall uitgelegd aan mijn Europese collega´s. Die waren allemaal stil. Tot ik zei dat ik ook 4 mensen buiten mag uitnodigen, maar dat slechts 1 naar het toilet mag. Algemene hilariteit. Ik heb de link naar het artikel moeten doorsturen en ik veronderstel dat ze er Google Translate op losgelaten hebben. De week erna ging het over sneltesten. Iedereen zat op het puntje van zijn stoel voor mijn verhaal. Maar nee. Mijn verhaal is dat we die niet hebben. Nu stuurt m´n Duitse collega ze op en moet ik aan de EHBO´ers vragen om eventueel zo´n test te doen. Not kidding. Ik maak er ´n foto van als ze toekomen.
Sorry hoor, maar in gans deze miserie lacht gans Europa met ons. En da´s inclusief landen als Polen en Turkije. Ain´t that sad???
Sorry hoor, maar dat is ook weer het perfecte voorbeeld om alles in het belachelijk te trekken.
De regel is dat:
* in je woning maar 1 persoon mag komen
* Je buiten met max 4 personen mag samenkomen.
Die is dan door "slimmerikken" samengevoegd tot "je mag met 4 personen in je tuin afspreken, maar er mag maar 1 persoon naar het toilet.
Dit is écht een gevalletje van de grenzen opzoeken om het in het belachelijke te trekken.
Zo kan je oneindig veel voorbeelden gaan zoeken in beide richtingen.
Zoals enkele maanden geleden toen ze gingen filmen in de dorpjes Baarle-Hertog en Baarle-Nassau om te zeggen dat ze aan de ene kant iets meer mochten dan aan de andere kant.
Die ´slimmerik´ (blij dat je aanhalingstekens gebruikt!) was wel onze kersverse minister van Binnenlandse zaken!anonymous schreef: ↑10 december 2020, 16:26 De regel is dat:
* in je woning maar 1 persoon mag komen
* Je buiten met max 4 personen mag samenkomen.
Die is dan door "slimmerikken" samengevoegd tot "je mag met 4 personen in je tuin afspreken, maar er mag maar 1 persoon naar het toilet.
Dit is écht een gevalletje van de grenzen opzoeken om het in het belachelijke te trekken.
Zo kan je oneindig veel voorbeelden gaan zoeken in beide richtingen.
https://www.hln.be/binnenland/afspreken ... ~a8bfa0ab/
Die heeft dat in alle ernst gezegd.
Als je die hoort denkt zelfs de meest rabiate Flamingant opeens in het Frans: "Sois belle et tais-toi".
Al die absurde regels zijn het gevolg van het feit dat de Vlamingen niet in staat zijn hun (gezond) verstand te gebruiken.
In Zweden gooien ze met hun pet naar de dagelijkse statistieken (regelmatig hebben ze geen zin, en dan publiceren ze gedurende 4 dagen geen dagelijkse statistieken), maar daar kunnen ze rekenen op het gezond verstand van de inwoners.
In Vlaanderen gaat dat niet.
Regel: je moet afstand houden
De Vlaming: wat is dat dan, afstand houden. 1 meter? 3 meter? 10 meter? 100 meter?
Dus de regel wordt (diepe zucht): 1,5 meter.
Regel: je moet de tijd van je boodschappen beperken.
De Vlaming: wat is dat dan, beperken: 1 minuut? 5 minuten? 10 minuten? 1 uur? 5 uur?
Dus de regel wordt (diepe zucht): 30 minuten.
Regel: je moet de boodschappen alleen doen, indien mogelijk.
De Vlaming: wat is dat dan, indien mogelijk?
Enzovoort, enzovoort, enzovoort.
Dat heb je met een volkje dat wilt dat de overheid hen bij het handje houdt, van de wieg tot het graf.
Ik las onlangs: migranten vinden meer en meer de weg naar het hoger onderwijs.
Het is nodig, als Vlaanderen niet wil wegzakken tot het niveau van een land in ontwikkeling ....
In Zweden gooien ze met hun pet naar de dagelijkse statistieken (regelmatig hebben ze geen zin, en dan publiceren ze gedurende 4 dagen geen dagelijkse statistieken), maar daar kunnen ze rekenen op het gezond verstand van de inwoners.
In Vlaanderen gaat dat niet.
Regel: je moet afstand houden
De Vlaming: wat is dat dan, afstand houden. 1 meter? 3 meter? 10 meter? 100 meter?
Dus de regel wordt (diepe zucht): 1,5 meter.
Regel: je moet de tijd van je boodschappen beperken.
De Vlaming: wat is dat dan, beperken: 1 minuut? 5 minuten? 10 minuten? 1 uur? 5 uur?
Dus de regel wordt (diepe zucht): 30 minuten.
Regel: je moet de boodschappen alleen doen, indien mogelijk.
De Vlaming: wat is dat dan, indien mogelijk?
Enzovoort, enzovoort, enzovoort.
Dat heb je met een volkje dat wilt dat de overheid hen bij het handje houdt, van de wieg tot het graf.
Ik las onlangs: migranten vinden meer en meer de weg naar het hoger onderwijs.
Het is nodig, als Vlaanderen niet wil wegzakken tot het niveau van een land in ontwikkeling ....
Wat zou de doorsnee Vlaming doen zonder de raadgevingen van Weverke,de enige wiens intellectueel niveau al de rest hier overstijgt en die hen op tijd en stond inpepert hoe oerdom hun gedrag wel niet is!Diepe zucht...
Inderdaad, het begint voorspelbaar te worden. Nog een paar dagen paniekzaaierij en ze gaan nieuwe maatregelen nemen .Gouverneurs zoals Berx en De Caluwe gaan hun boekje volledig te buiten met die dreigende uitspraken
Uitspraken doe over hoeveel pizza's er geleverd worden, hoeveel schotels er bij de slager/traiteur/take-away worden besteld .. triestig, echt triestig.
Uitspraken doe over hoeveel pizza's er geleverd worden, hoeveel schotels er bij de slager/traiteur/take-away worden besteld .. triestig, echt triestig.
Laatst gewijzigd door GroupB op 10 december 2020, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.