Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Kevva schreef: ↑29 november 2020, 20:14
Dan heb je geluk. Mijn ervaring is dat Mobile Vikings er alles aan doet om geen punten te moeten geven.
Zo heb ik 12 november een cadeau gekocht via de site van Dreamland, uiteraard de link van MV aangeklikt. Er stonden op 24 november (dus 2 weken later) nog steeds geen vikingpunten in de wacht. Ondertussen was het cadeau wel al betaald en afgehaald in de Colruyt 2 straten verder.
Ik heb van alles een foto genomen en mijn kasticket ingescand. Denk je dat ik punten krijg? Nee!
Heb het ook altijd bij Bol.com en Expedia.be. Toevallig de duurste dingen.
1 laptop gekocht, 2 gsm's gekocht en 1 soundbar gekocht op Bol.com en geen punten gekregen. Ik bestel 3 dozen Pampers op Bol en dan kreeg ik het wel!
Zonder claim in te dienen en factuur niet bij te voegen geen punten.
Een paar weken terug actie 37 % korting , punten toegekend was % zonder de extra korting.
Claim ingediend en deze week resterende punten + deal punten ontvangen.
Bij Bol.com kan er verschil zijn in % toegekende punten naargelang aankoop.
En na inloggen , vikingpunten , daar op viking punten niet gekregen klikken is dat zo moeilijk.
Die link was tot voor een paar maanden wel moeilijker te vinden.
Nu klikken , gegevens invullen en verzenden.
En of bol de aangewezen site is voor laptop - gsm - soundbar , gebruik zelf voor zoiets al eens amazon.de.
Estate Guru believer.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Vraag is wat er nu mee gaat gebeuren *als* de overname door Proximus goedgekeurd zou worden... Blijven de Vikingpunten?
Dat weet niemand, maar vermoed niet dat ze veel gaan veranderen in het begin.
Ze kunnen misschien scarlet en mobile viking koppelen en extra kortingen geven aan de klanten met alles.
Weet niet hoeveel gsmklanten scarlet heeft, zal minder dan mv zijn?
Ze kunnen misschien scarlet en mobile viking koppelen en extra kortingen geven aan de klanten met alles.
Weet niet hoeveel gsmklanten scarlet heeft, zal minder dan mv zijn?
Gisteren heeft MobileVikings een bericht verzonden naar hun klanten om hun hierover te informeren en gerust te stellen. Dat de overname nog niet definitief is. En dat alles hetzelfde gaat blijven.
...wat ze IMHO eigenlijk totaal niet kunnen beloven per definitie. We zullen zien.
Ik verwacht ook wel dat in het begin er niets gaat veranderen. Vermoedelijk een overdracht naar het Proximus-netwerk van zodra dat contractueel mogelijk is. Of heel misschien is dat zelfs in het voordeel van Proximus ook op deze wijze ook toegang te hebben tot een ander fysiek netwerk.
...wat ze IMHO eigenlijk totaal niet kunnen beloven per definitie. We zullen zien.
Ik verwacht ook wel dat in het begin er niets gaat veranderen. Vermoedelijk een overdracht naar het Proximus-netwerk van zodra dat contractueel mogelijk is. Of heel misschien is dat zelfs in het voordeel van Proximus ook op deze wijze ook toegang te hebben tot een ander fysiek netwerk.
Bekijk het ook eens zo : Proximus betaalt veel geld voor 330.000 simkaart eigenaars waarvan de jims vaak met weinig gebruik gaan zijn.
Als ze die allemaal omzetten naar prachtige Proximus tarieven gaan die lopen.
Ze hebben al Scarlet. Nu hebben ze Jim en mobile Vikings.
Ik gok erop dat dat binnen ongeveer een jaar 1 merk wordt.
Ze willen die klanten hebben maar of ze drie b-merken willen houden betwijfel ik.
Als ze die allemaal omzetten naar prachtige Proximus tarieven gaan die lopen.
Ze hebben al Scarlet. Nu hebben ze Jim en mobile Vikings.
Ik gok erop dat dat binnen ongeveer een jaar 1 merk wordt.
Ze willen die klanten hebben maar of ze drie b-merken willen houden betwijfel ik.
Nieuwe bazen = nieuwe wetten
Mobile Vikings zegt inderdaad dat er niet zal veranderen. Maar éénmaal Proximus toeslaat veranderen ze het bestuur, bouwen ze bepaalde diensten af. Gaan de prijzen omhoog en daarna wordt JIM en Mobile Vikings 1 merk.
Klaar - > Maar dan is het voor mij ook klaar
Ik ben toch niet met Mobile Vikings getrouwd, net zoals ik niet met mijn energieleverancier getrouwd ben. Er zal altijd wel ergens een interessante speler zijn. Aan Proximus dus om te zorgen dat ze concurrerend kunnen zijn.
Mobile Vikings zegt inderdaad dat er niet zal veranderen. Maar éénmaal Proximus toeslaat veranderen ze het bestuur, bouwen ze bepaalde diensten af. Gaan de prijzen omhoog en daarna wordt JIM en Mobile Vikings 1 merk.
Ik ben toch niet met Mobile Vikings getrouwd, net zoals ik niet met mijn energieleverancier getrouwd ben. Er zal altijd wel ergens een interessante speler zijn. Aan Proximus dus om te zorgen dat ze concurrerend kunnen zijn.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Als ze JIM & MV fuseren dan is er grote kans dat ik er ook vandoor ga... Ik ben van MV (ik zat daar origineel bij de eerste 2000 klanten) naar Jim geswitched omdat ik een set heel laag-verbruik kaartjes heb (in remote systemen) waar ik met moeite 5 sms'jes per maand mee verstuur. Dat was oorspronkelijk ideaal bij MV tot ze de 6 maanden belkrediet regel hebben ingevoerd. Ben dan maar eens bij de concurrenten gaan kijken. JIM is voor dit doel ideaal (12 maanden geldig, goedkoop). Had ook Orange uitgeprobeerd, maar dat is naar webinterface met prepaid een echte ramp. Elke kaart moet daar een afzonderlijk account hebben, met uniek emailadresKevva schreef: ↑18 december 2020, 21:06 Nieuwe bazen = nieuwe wetten
Dus ja, mochten ze daar gaan fuseren en de voorwaarden gelijk trekken tot wat MV heeft zal het weer een nieuwe zoektocht worden vrees ik.
Oh wist ik niet, in ieder geval hun netwerk is bijna altijd top en hun prijzen super.
Bleef lang graag prepaid en betaal nu slechts 15 euro per maand abo.
Netwerk bij MV vind ik goed. 4G werkt super.
Het zijn gewoon die vikingpunten waar het vaak al eens spaak durft lopen.
Het zijn gewoon die vikingpunten waar het vaak al eens spaak durft lopen.
Claim is rap gedaan me dunkt.
Tegenwoordig staat er ook bij na hoeveel dagen punten in wacht komen.
Estate Guru believer.
Netwerk bij MV is toch niet zo goed, wij wonen niet helemaal in de stad (al wonen we zeker niet landelijk) & onze ontvangst is helemaal niet goed, zelfs zo erg dat ik soms thuis niet bereikbaar ben.
Zijn sinds enkele maanden MV geworden, maar het wordt waarschijnlijk terug Scarlet!
MV is overgenomen door Proximus dus gaat het van Orange naar het Proximus netwerk. Scarlet zit ook op het Proximus netwerk.gilberke schreef: ↑2 januari 2021, 14:23 Netwerk bij MV is toch niet zo goed, wij wonen niet helemaal in de stad (al wonen we zeker niet landelijk) & onze ontvangst is helemaal niet goed, zelfs zo erg dat ik soms thuis niet bereikbaar ben.
Zijn sinds enkele maanden MV geworden, maar het wordt waarschijnlijk terug Scarlet!
Je bent er dus aan voor de moeite, enige wat je wint is wat tijd.
Je moet ze dan nog krijgen na die claim. Meestal wordt dat niets.
heb hier dan wel heel andere ervaringen hoor.
Als aankoop moment niet te vinden is op Mv website is het inderdaad noppes.
Maar is dan niet de schuld van M.v me dunkt.
Maar u hebt blijkbaar nogal veel problemen om iets te vinden blijkbaar.
Trouwens, heden ten dage is het claimen een pak eenvoudiger , op link klikken en hopsa ke daar is het.
Estate Guru believer.
Denk dat iedereen een andere ervaring kan hebben met Mobile Vikings, volgens mij dus voor diegenen die naar MV denken over te stappen eerst prepaid proberen voor ze een abonnement nemen, indien het netwerk goed is overstappen naar abonnement.
Ikzelf heb bijna nooit problemen met het netwerk, merk ook dat voor mensen die dicht bij grote steden wonen vaker een goed netwerk hebben.
Bij mij is mijn internet (telenet) en mijn Gsm en 4G (Mobile Vikings) Top, ik woon ook op 18km van Brussel stad in vlaams brabant.
Ben al meer dan 10 jaar bij Mobile Vikings en bijna nooit problemen gehad, en inderdaad ze zijn vorige maand overgenomen door Proximus.
Mobile Vikings is alleszinds een successtory op het gebied van business die van klein naar groot gegaan is.
Ikzelf heb bijna nooit problemen met het netwerk, merk ook dat voor mensen die dicht bij grote steden wonen vaker een goed netwerk hebben.
Bij mij is mijn internet (telenet) en mijn Gsm en 4G (Mobile Vikings) Top, ik woon ook op 18km van Brussel stad in vlaams brabant.
Ben al meer dan 10 jaar bij Mobile Vikings en bijna nooit problemen gehad, en inderdaad ze zijn vorige maand overgenomen door Proximus.
Mobile Vikings is alleszinds een successtory op het gebied van business die van klein naar groot gegaan is.