Peiling: Gaat u zich laten vaccineren tegen Covid-19?
Re: Peiling: Gaat u zich laten vaccineren tegen Covid-19?
Hier nog één die denkt Russisch te spreken (zingen) :
https://www.youtube.com/watch?v=2EQEl-z ... l=DeMensen
https://www.youtube.com/watch?v=2EQEl-z ... l=DeMensen
Goedkeuring vaccin van Pfizer en BioNTech in VS snel afgerond
De Amerikaanse overheid keurt heel snel het nieuwe vaccin van de Amerikaanse en Duitse vaccinmakers Pfizer en BioNTech goed. De Amerikaanse staatssecretaris Alex Azar, die Gezondheid in zijn portefeuille heeft, zei dat dit binnen enkele dagen geregeld moet zijn. Hij verwacht volgens Amerikaanse media dat het misschien al mogelijk zal zijn mensen te vaccineren met het middel vanaf maandag of dinsdag.
De Amerikaanse overheid keurt heel snel het nieuwe vaccin van de Amerikaanse en Duitse vaccinmakers Pfizer en BioNTech goed. De Amerikaanse staatssecretaris Alex Azar, die Gezondheid in zijn portefeuille heeft, zei dat dit binnen enkele dagen geregeld moet zijn. Hij verwacht volgens Amerikaanse media dat het misschien al mogelijk zal zijn mensen te vaccineren met het middel vanaf maandag of dinsdag.
-
- Verbannen Gebruiker
Ik laat me zo snel mogelijk inenten.
Maar in de praktijk zal dit neerkomen op nog even afwachten.
Ik behoor tot geen enkele voorkeurscategorie.
Maar in de praktijk zal dit neerkomen op nog even afwachten.
Ik behoor tot geen enkele voorkeurscategorie.
https://ec.europa.eu/commission/pressco ... DA_20_2390
Which vaccine candidates are currently being reviewed by the European Medicines Agency?
The European Medicines Agency (EMA) has received an application for a conditional marketing authorisation for the vaccine developed by BioNTech and Pfizer and will deliver the assessment by 29 December at the latest.
EMA also received an application for conditional marketing authorisation for the vaccine by Moderna and will conclude the assessment during an extraordinary meeting scheduled for 12 January.
EMA has also started rolling reviews on the vaccines produced by Johnson and Johnson and AstraZeneca.
Met wat geluk tegen eind van dit jaar toch al een vaccin goedgekeurd binnen de EU en dan maar hopen op snelle levering.
Aangezien ik ook niet tot een risico of voorkeurgroep behoor vermoed ik ook pas eind volgend jaar ergens een vaccin te mogen verwachten. Tegen dan is het uitgebreid getest op de 65+ dus verwacht ik geen problemen en mogen ze mij ook een spuitje zetten
Which vaccine candidates are currently being reviewed by the European Medicines Agency?
The European Medicines Agency (EMA) has received an application for a conditional marketing authorisation for the vaccine developed by BioNTech and Pfizer and will deliver the assessment by 29 December at the latest.
EMA also received an application for conditional marketing authorisation for the vaccine by Moderna and will conclude the assessment during an extraordinary meeting scheduled for 12 January.
EMA has also started rolling reviews on the vaccines produced by Johnson and Johnson and AstraZeneca.
Met wat geluk tegen eind van dit jaar toch al een vaccin goedgekeurd binnen de EU en dan maar hopen op snelle levering.
Aangezien ik ook niet tot een risico of voorkeurgroep behoor vermoed ik ook pas eind volgend jaar ergens een vaccin te mogen verwachten. Tegen dan is het uitgebreid getest op de 65+ dus verwacht ik geen problemen en mogen ze mij ook een spuitje zetten
Canada is ook gestart met vaccineren.
Mijn collega's daar vonden het vreemd om Belgische Pfizer vaccins te krijgen die in Europa nog niet zijn goedgekeurd.
Momenteel staat de verwachte datum om goed te keuren op 21 December hier in Europa
Ondertussen lijkt het aantal gevaccineerden in de UK een staatsgeheim ofwel weten ze het zelf niet
https://www.dailymail.co.uk/health/arti ... ccine.html
Mijn collega's daar vonden het vreemd om Belgische Pfizer vaccins te krijgen die in Europa nog niet zijn goedgekeurd.
Momenteel staat de verwachte datum om goed te keuren op 21 December hier in Europa
Ondertussen lijkt het aantal gevaccineerden in de UK een staatsgeheim ofwel weten ze het zelf niet
https://www.dailymail.co.uk/health/arti ... ccine.html
Elk land heeft zijn eigen regels, wetten, ... Dat kan alleen opgelost worden door 1 wereldregering
En binnen een land heb je nog eens verschillende regels. Elke staat in de VS heeft zijn eigen regels voor de presidentsverkiezingen, heeft eigen wetten, sommige Staten hebben de doodstraf, andere weer niet, ...
-
- Verbannen Gebruiker
Hopelijk is er dan van tenminste één vaccin al gekend hoe lang het effectief bescherming biedt.Krikke schreef: ↑14 december 2020, 15:24 Met wat geluk tegen eind van dit jaar toch al een vaccin goedgekeurd binnen de EU en dan maar hopen op snelle levering.
Als het een jaar duurt om iedereen te vaccineren en de beschermingsgraad is korter dan een jaar wordt dat letterlijk een straatje zonder einde. En voor de pharmaindustrie een kip met gouden eieren.
Komt daar nog bij dat als je een mondmasker moet dragen tot iedereen gevaccineerd is je blijvend een masker moet blijven dragen. Tegen de tijd dat de laatste golf een spuit gekregen heeft kunnen ze terug beginnen bij de eerste.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ben je veranderd van gedacht?
Ik zal dan wel een jaartje langer dezelfde quarantaine maatregelen aanhouden en vanop afstand bekijken hoe die miljoenen 'proefpersonen' reageren op de verschillende vaccin en welke echt goede resultaten heeft zonder al te veel bijwerkingen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Verbannen Gebruiker
Helemaal niet.
Ik schreef al dat mij zo vlug mogelijk inenten er op zal neerkomen dat ik ergens achteraan zal mogen aanschuiven.
En zelfs gevaccineerd zullen we moeten mondmaskers dragen en afstand houden want ze weten nog niet of gevaccineerden het virus niet kunnen doorgeven.David_DeWa schreef: ↑16 december 2020, 18:48
Helemaal niet.
Ik schreef al dat mij zo vlug mogelijk inenten er op zal neerkomen dat ik ergens achteraan zal mogen aanschuiven.
En tenzij je bij 65+ of essentiele beroepen zit zal het inderdaad pas tegen eind volgend jaar zijn dat we aan de beurt komen
-
- Verbannen Gebruiker
Dat is juist. En hoe lang we de mondmaskers daarna in het openbaar nog moeten dragen blijft nog een open vraag.
Wanneer vaccinatie van de gehele bevolking een jaar in beslag neemt en na enige tijd zal blijken dat immuniteit
opgebouwd door vaccinatie na een jaar is uitgewerkt blijf je natuurlijk bezig.
Veel zal afhangen van de duurtijd van de bescherming door vaccinatie, snelheid van vaccinatie en bevoorradingszekerheid van voldoende vaccins.
Wanneer je nadien naar gebieden wil reizen waar de voltallige bevolking nog niet gevaccineerd is wordt het probleem nog groter.
Nog lang geen 65 al jaren gepensioneerd en geen gekende ziekten. Het komt er dan op neer dat je gedwongen achteraan in de rij de kat uit de boom mag kijken.
Ik huiver ook van het idee. Stel je voor dat Trump, Bolsonaro, Putin, Xi, Erdogan, Kaczinski, Lukasjenko, Orban, ... het voor het zeggen krijgen. Parlement buitenspel. Onafhankelijke rechtspraak buitenspel.
Dan liever aparte landen, ook al betekent het eigen regels om vaccins goed te keuren.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De CEO van Pfizer heeft geen haast om zich te laten vaccineren:
Pfizer's CEO will wait to get a COVID-19 vaccine, and says company executives won't 'cut the line'
Hij is nog maar 59, dus er is geen haast bij...
Pfizer's CEO will wait to get a COVID-19 vaccine, and says company executives won't 'cut the line'
Hij is nog maar 59, dus er is geen haast bij...
"I'm 59 years old, in good health, I'm not working on the frontline, so my type it is not recommended to get vaccination now," he told CNBC.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Kwatongen zouden nu kunnen gaan beweren: "ja, want hij weet wat hij in dat vaccin heeft gedraaid"
Just saying
Just saying