Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Weverke, is Ben Weyts met uw dochter of vrouw gaan lopen?
Dit lijkt stilaan een persoonlijke vendetta?
Dit lijkt stilaan een persoonlijke vendetta?
Wat Weyts heeft "gestudeerd" weet ik niet, het interesseert me ook niet, maar ik weet wel dat hij 9 (NEGEN !!!) jaar heeft gedaan over zijn "hogere" studies. Dat is de man die er voor moet zorgen dat onze jeugd weer "exceleert" in internationale onderzoeken naar peil van het onderwijs. Dat is de man die er nu blijkbaar problemen mee heeft dat de jeugd eens een paar weken "leerachterstand" zou oplopen ... hij moet niet vrezen, hij is het levende voorbeeld, dat je met vier of vijf jaar leerachterstand alsnog kan uitgroeien tot het "niveau" van een minister van onderwijs.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik vermoed eerder dat BDW himself met zijn lief gaan lopen is.
Weverke/Calco/NTO/Enz... heeft hier al herhaaldelijk met zijn obsessie voor de vrouw van BDW lopen pronken
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik zou eerder zeggen dat hij het levende bewijs is tot welke drama's leerachterstand kan leiden
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ik kreeg vandaag een melding van GVA op mijn telefoon dat er een grote crisis was op de Bosuil , Deurne. Ik dacht onmiddelijk aan een grootschalige corona uitbraak in Deurne en omgeving ,een zware bomaanslag of een andere ramp. Bleek het uiteindelijk te gaan over het lokale voetbalploegje, waar door het losbandige gedrag van de spelertjes reeds bijna iedereen positief getest heeft op Corona , dat 3 keer op rij verloren had van andere provinciale voetbalploegjes..
Onbegrijpelijk......
Onbegrijpelijk......
-
- Hero Member
- Contacteer:
Is er iemand die eigenlijk een soort van prognose kan geven op het volgende?
In februari medisch deeltijds gestart. Dit tot nu toe ook gedaan. Vanwege corona is de uitkering verhoogd ook voor dit.
Mijn vraag is die verhoging van die uitkering hoe wordt die belast volgend jaar is dat aan 100 procent of hoe moet ik die verhoging zien?
Ik weet hoe dan ook dat er te weinig bedrijfsvoorheffing wordt ingehouden maar het deel over die verhoging ontsnapt me.
In februari medisch deeltijds gestart. Dit tot nu toe ook gedaan. Vanwege corona is de uitkering verhoogd ook voor dit.
Mijn vraag is die verhoging van die uitkering hoe wordt die belast volgend jaar is dat aan 100 procent of hoe moet ik die verhoging zien?
Ik weet hoe dan ook dat er te weinig bedrijfsvoorheffing wordt ingehouden maar het deel over die verhoging ontsnapt me.
Bij mijn weten is er geen enkele coronabesmetting op de Bosuil. Je leest uw gazet niet fatsoenlijk, Brembos. Maar je hebt toch weer lekker kunnen posten op SG. Sterk!
Waren dat z´n voorgaande pseudoniemen?
Wat bezielt iedereen om zo vaak onder ´n andere naam terug te komen?
Zelfde met die andere ´nieuwe leden´ tegenwoordig. Donkerbruin vermoeden dat dit ook reïncarnaties zijn?
Au fait, pukkie...
hoe is het met jouw pukkieboete afgelopen ? Al nieuws ?
De laatste dagen staan er de avonturen van de Coronazittingen van de Antwerpse rechtbank in de Provinciale Zeeuwsche Courant.
Wat een treurigheid. Acht mensen zitten bijeen in een appartement. Inval van de fluoboeven. Rechtszaak. Megaboete. Foei, foei, grote foei !
Aan de ene kant hoor ik dan een Procureur du Roi het nieuwe zero tolerance beleid uitleggen op de RTBF. Ja, het is € 4000 voor de organisator en € 750 voor de deelnemers. Neen, een lockdown party is niet 1 sukkel te veel in een klein appartementje ! La Justice Belge Sait Faire La Différence !
En ondertussen, aan de andere kant, krijgen de vlaamse versies van dat soort sukkels wel duizenden euros boete en gevangenisstraf om de oren.
Dat bracht mij aan het denken. Vrijdag pizzadag bij les Dixit. Morgen dus ook.
En... over 7 dagen is het....
Gdver... ik woon wel in de provincie van Cathy. Dat gaat hier niet goed aflopen.
Daarom verkassen wij voor de feestdagen naar CN's provincie. Daar loopt ook een cowboy los, maar die telt in ieder geval niet de pizzadozen tijdens Kerst. En jawel... we hebben een extra doos mondmaskers mee.
hoe is het met jouw pukkieboete afgelopen ? Al nieuws ?
De laatste dagen staan er de avonturen van de Coronazittingen van de Antwerpse rechtbank in de Provinciale Zeeuwsche Courant.
Wat een treurigheid. Acht mensen zitten bijeen in een appartement. Inval van de fluoboeven. Rechtszaak. Megaboete. Foei, foei, grote foei !
Aan de ene kant hoor ik dan een Procureur du Roi het nieuwe zero tolerance beleid uitleggen op de RTBF. Ja, het is € 4000 voor de organisator en € 750 voor de deelnemers. Neen, een lockdown party is niet 1 sukkel te veel in een klein appartementje ! La Justice Belge Sait Faire La Différence !
En ondertussen, aan de andere kant, krijgen de vlaamse versies van dat soort sukkels wel duizenden euros boete en gevangenisstraf om de oren.
Dat bracht mij aan het denken. Vrijdag pizzadag bij les Dixit. Morgen dus ook.
En... over 7 dagen is het....
Gdver... ik woon wel in de provincie van Cathy. Dat gaat hier niet goed aflopen.
Daarom verkassen wij voor de feestdagen naar CN's provincie. Daar loopt ook een cowboy los, maar die telt in ieder geval niet de pizzadozen tijdens Kerst. En jawel... we hebben een extra doos mondmaskers mee.
Dixit, ik heb enige tijd geleden ergens gepost dat de plaatselijke smurfen allicht wat te ijverig waren.
Geen post of uitnodiging van hen gekregen. Ik ga er dus vanuit dat de Pukkie-pv verticaal geklasseerd is. Onwezenlijk wat er toen gebeurd is en voor dit apenland dan toch een te hoog kafka-gehalte om er een procedure van te maken.
Ondertussen wel een nieuwe aanvaring met collega's van hun gehad ( zelfde politiepost) en dat kan wel nog eens een staartje krijgen. Wel niet corona-gerelateerd deze keer. Ik heb hun chef alvast een pittige mail gezonden. Volgens ingewijden zijn die chefs niet de snelste reply'ers. Geduld aub.
Geen post of uitnodiging van hen gekregen. Ik ga er dus vanuit dat de Pukkie-pv verticaal geklasseerd is. Onwezenlijk wat er toen gebeurd is en voor dit apenland dan toch een te hoog kafka-gehalte om er een procedure van te maken.
Ondertussen wel een nieuwe aanvaring met collega's van hun gehad ( zelfde politiepost) en dat kan wel nog eens een staartje krijgen. Wel niet corona-gerelateerd deze keer. Ik heb hun chef alvast een pittige mail gezonden. Volgens ingewijden zijn die chefs niet de snelste reply'ers. Geduld aub.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het is niet altijd zo duidelijk zoals in Weverke/Calco/NTO's geval.
Ik vermoedde deze week dat David_DeWa de reïncarnatie was van Cronos/JefdeWit maar David ontkent. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Voorlopig toch
Ik krijg hier ineens veel zin om een Trippel naar keuze te schenken aan eenieder die een trol ontmaskert. Al vrees ik voor Vlaamsche Toestanden ( lees: misbruik/ fraude).
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Je verwart aantoonbare antilichamen met immuniteit. Je hebt misschien niet veel antilichamen meer (gemakkelijk te meten in plasma), maar je hebt wel nog B-en T-cellen met geheugen voor Covid-19 (niet gemakkelijk te meten, en daarom vaak over het hoofd gezien).David_DeWa schreef: ↑17 december 2020, 10:16In medische kringen is het al langer geen geheim meer dat herd immunity de oplossing niet is.
Vlak voor de eerste algemene golf was ik al besmet door het coronavirus.
Daarna heb ik me aangemeld als mannelijk vrijwilliger voor testen op plasma van besmette personen.
Maanden later werd duidelijk dat patiënten die licht besmet zijn nauwelijks tot maximaal drie maanden immuniteit hadden opgebouwd. Bij opgevolgde patiënten welke meer last hadden van de besmetting was de opgebouwde immuniteit meestal na zes maanden al verdwenen.
Het onderzoek loopt nog dus het zijn geen definitieve resultaten maar het geeft toch al een duidelijk richting aan.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
In Zweden weten ze het beter ? In Zweden vinden ze van niet...
In een eindejaarsinterview erkent de Zweedse koning Carl Gustaf dat zijn land “gefaald” heeft in de aanpak van de corona-epidemie. De tol van het virus was het afgelopen jaar veel hoger in Zweden dan in de andere Scandinavische landen, vooral door hoge sterftecijfers in de rust- en verzorgingstehuizen. “Wij kenden een hoog aantal doden, en dat is verschrikkelijk”, aldus de koning. Gisteren zei ook premier Stefan Löfven al dat de Zweedse experts de tweede golf van de epidemie onderschat hebben - al gebeurde dat ook in het buitenland, voegde hij er meteen aan toe. Niettemin daalt het vertrouwen van de bevolking in de aanpak van de overheid de laatste tijd sterk.
Bron : HLN
In een eindejaarsinterview erkent de Zweedse koning Carl Gustaf dat zijn land “gefaald” heeft in de aanpak van de corona-epidemie. De tol van het virus was het afgelopen jaar veel hoger in Zweden dan in de andere Scandinavische landen, vooral door hoge sterftecijfers in de rust- en verzorgingstehuizen. “Wij kenden een hoog aantal doden, en dat is verschrikkelijk”, aldus de koning. Gisteren zei ook premier Stefan Löfven al dat de Zweedse experts de tweede golf van de epidemie onderschat hebben - al gebeurde dat ook in het buitenland, voegde hij er meteen aan toe. Niettemin daalt het vertrouwen van de bevolking in de aanpak van de overheid de laatste tijd sterk.
Bron : HLN
Trump blijft zijn kop in zijn zand steken ivm corona
(En ook voor de massale cyber-aanvallen die, ongemerkt, de Amerikaanse overheidsinstanties hebben gehackt)
(CNN)The number of Americans in the hospital with Covid-19 was at a record high for the 12th day in a row Thursday as the US Food and Drug Administration said it plans to issue emergency use authorization for a second coronavirus vaccine for the country.
More than 114,200 people were hospitalized with the disease, according to the Covid Tracking Project.
The United States, which started distributing and using its first authorized vaccine this week, is also dealing with record rates of new daily cases and daily deaths.
(En ook voor de massale cyber-aanvallen die, ongemerkt, de Amerikaanse overheidsinstanties hebben gehackt)
(CNN)The number of Americans in the hospital with Covid-19 was at a record high for the 12th day in a row Thursday as the US Food and Drug Administration said it plans to issue emergency use authorization for a second coronavirus vaccine for the country.
More than 114,200 people were hospitalized with the disease, according to the Covid Tracking Project.
The United States, which started distributing and using its first authorized vaccine this week, is also dealing with record rates of new daily cases and daily deaths.