Verkiezingen in de VS 2020
Re: Verkiezingen in de VS 2020
@janu: waarom post je een link naar een artikel dat je tien jaar geleden zelf geschreven hebt en dat niets met hacking noch met de presidentsverkiezingen te maken heeft?
Wordt hier nu ook geluld over Rusland. Er is 1 land dat met kop en schouders boven alle andere uitsteekt, wanneer het gaat over oorlog, moorden, regime changes, beïnvloeden van verkiezingen, fake news, sancties, ... en dat is de Verenigde (voorlopig toch nog) Staten van Amerika.
Inderdaad. Denk maar niet aan de oorlogsmisdaden van Obama - dan kan je lekker blijven doen alsof Trump de duivel ishaelewyn schreef: ↑18 december 2020, 18:42Verslaan van ISIS onder TRUMP ... Die strijd was al aan zijn derde president toe he.madjiboo schreef: ↑18 december 2020, 14:15 Kalmeer dat racisme maar al. Je hoeft zigeuners niet als slechdwoord te gebruiken.
Daarnaast heeft Obama een stuk of 8 regio's gebombardeerd, indirect ISIS opgericht en heel de vluchtelingencrisis ontkentend door Ghadaffi van de troon te stoten. Ik zal maar zwijgen over het uitbreiden van het begrip "enemy combatant" waardoor talloze onschuldige burgers werden vermoord en het sponsoren van staten die kindsoldaten gebruiken. Ja, hoor, Trump is de oorlogsvoerder. Ik herinner me nochtans de vooruitgang met de vredessgesprekken tussen N en Z Korea, de woede van Democraten omdat Trump NIET vijandig deed tegen Rusland, de woede toen Trump soldaten terugtrok ui het MO en het verslagen van ISIS door Trump en de samenwerking met Rusland.
Samenwerking uit Rusland : lees je daar vooral maar eens over in. Daar is het laatste woord alleen maar over gesproken (over zijn verkiezingshulp van Rusland) doordat Trump 'de juiste mensen' heeft ontslagen.
Op de rest ga ik niet antwoorden. Ik ga doen alsof het een scheet was : laat ze vliegen en denk er niet meer aan.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Maar neen, als je niet weet waar je over spreekt, wees dan gewoon stil. Maar enkele maanden voor het aftreden van Obama maakte hij nog het statement dat ISIS de regio nog een lange tijd zou domineren en niet snel verslagen zou worden. Trump kwam toen in het Witte huis en stopte vrij direct met het bewapenen van anti-Assad rebellen (ISIS-aanhangers) en gaf Rusland de toelating om in bepaalde gebieden te vliegen en nog geen half jaar later kregen we de berichten dat ISIS teruggetrokken was tot een kleine regio.
Maar goed, zoals je duidelijk maakte heb jij gewoon voor jezelf al besloten hoe 'het in elkaar zit' en ga je voor de rest alle feiten 'laten vliegen'. Ciao.
Tja madjiboo.. Je hebt jezelf hier ondertussen al een naam gegeven die ver beneden de betrouwbaarheid van de Belgische Frank ligt. Ik ga er niet te lang bij stilstaan. Ciao bella !
Wie denkt dat Trump, na 4 jaar onredelijkheid, toch nog een positieve indruk wil nalaten tijdens zijn laatste weken als president:
Trump gisteren:
"After seeing the massive Voter Fraud in the 2020 Presidential Election, I disagree with anyone that thinks a strong, fast, and fair Special Counsel is not needed, IMMEDIATELY," read Trump's tweet, which was marked as "disputed" by the social media platform. "This was the most corrupt election in the history of our Country, and it must be closely examined!"
Trump gisteren:
"After seeing the massive Voter Fraud in the 2020 Presidential Election, I disagree with anyone that thinks a strong, fast, and fair Special Counsel is not needed, IMMEDIATELY," read Trump's tweet, which was marked as "disputed" by the social media platform. "This was the most corrupt election in the history of our Country, and it must be closely examined!"
Zelfs de grootste aanhangers hier van Trump zullen moeten erkennen dat wat nu gebeurt schandalig is.
https://www.hln.be/dossier-rellen-in-wa ... ~ab4b40c7/
Hopelijk steken ze die oranje pipo in Guantanamo op 21/1.
Hopelijk steken ze die oranje pipo in Guantanamo op 21/1.
Filiberke van Schoten en consoorten zijn nochtans grote aanhangers van die paljas. Het ware gelaat van het Vlaamsch Blok.....
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Zag op tv een 'waarnemer' voor de senaatsverkiezingen. Die man stond daar op 30 meter in een hoekje van een grote hal. Ze waren daar achter nadar-afsluiting aan het tellen. Dat kon hij vaststellen, maar ook meer niet. Controle op de telling was er echt niet. Dozen met stembiljetten komen binnen, van waar? Ik begrijp dat er weinig controle is en dat veel mensen zich vragen stellen...MoreOrLess schreef: ↑6 januari 2021, 21:24 Zelfs de grootste aanhangers hier van Trump zullen moeten erkennen dat wat nu gebeurt schandalig is.
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Is het hier dan anders : wij moeten het ook geloven maar ik heb er vertrouwen in.Spruitekop schreef: ↑6 januari 2021, 21:46 Ik begrijp dat er weinig controle is en dat veel mensen zich vragen stellen...
Als je verkiezingen in twijfel trekt die goedgekeurd zijn door medestanders van Trump waar ben je dan nog mee bezig ?
Wat er momenteel in Amerika gebeurt is een PURE SCHANDE voor de democratie ... als een "president" (tussen aanhalingstekens) dit niet afkeurt en zelfs aanwakkert waar zijn we dan nog mee bezig ?
Concluderen dat er weinig controle is en dus fraude enkel op basis van 'ik zag op tv.....' lijkt me toch nogal kort door de bocht. Als er al fraude zou zijn dan enkel in het voordeel van Trump denk ik. Ik kan me onmogelijk voorstellen dat bijna 50% van de Amerikanen op zo'n gevaarlijke idioot zou stemmen. Of zijn de Amerikanen werkelijk zo dom ?
Als er hier ook maar één iemand is die dit alles goedkeurt en "normaal" vindt dan zegt dit veel over het intellectueel vermogen van diegene ... als je op dit moment ook nog maar enige sympathie hebt voor Trump dan zegt dit veel over je intellectueel vermogen.
Of misschien heeft Trump veel goeie dingen gedaan voor de mensen?Brembos schreef: ↑6 januari 2021, 21:59 Concluderen dat er weinig controle is en dus fraude enkel op basis van 'ik zag op tv.....' lijkt me toch nogal kort door de bocht. Als er al fraude zou zijn dan enkel in het voordeel van Trump denk ik. Ik kan me onmogelijk voorstellen dat bijna 50% van de Amerikanen op zo'n gevaarlijke idioot zou stemmen. Of zijn de Amerikanen werkelijk zo dom ?
Misschien een optie om te overwegen...
Zoals de ziekteverzekering van Obama afschaffen zodat je geruineerd bent wanneer je iets serieus mankeert....