Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Soms denk ik er ook zo over ... en dan verander ik gauw van identiteit .. en dan geef ik mezelf gelijk !
En zeg nu zelf : hoe onwaarschijnlijk is het dat er twee mensen zijn in Vlaanderen die niet op BDW zijne kop kunnen !(?)
Allee, kom, zet er nog een cartoon bij en dan is het absoluut zeker bewezen !
Maak je een grapje of geloof je dat echt? Je kunt het PLF formulier netjes manipuleren zodat je niet in quarantaine moet. En wie gaat het controleren. Politie heeft geen capaciteit meer.Krikke schreef: ↑22 december 2020, 13:58Bwah, die gaan toch allemaal in quarantaine moeten en dat gaat stevig gecontroleerd worden door onze overheid dus waar is het probleem?anonymous schreef: ↑22 december 2020, 12:50 Bedoel je onderstaand volkje?
https://www.hln.be/reizen/verontwaardig ... ~a0d9683a/
Inderdaad, de politie is reeds te druk bezig met bijhouden wie er naar het WC gaat, voor heel belgië.
Ze moeten hun prioriteiten stellen
Ze moeten hun prioriteiten stellen
In tijden dat een Hongaars Europarlementariër en lid van een homohatende partij betrapt wordt op een homofeestje, in tijden dat voetballertjes voor de camera elkaar mogen bespringen langs voor, langs achter, elkaar mogen aflikken van voor en van achter, in tijden dat Kanye West staat te blinken op een instagramfoto met een trotse restaurantuitbater ... in die tijden zou er dan jacht gemaakt worden op omaatjes die clandestien haar kinderen en kleinkinderen op bezoek krijgt.
Nultolerantie heet zoiets ... a la tete du client natuurlijk. Wees altijd op je hoede voor diegenen die staan te roepen om nultolerantie, types als Van Quickenborne, types als op het zijspoor-gezette-gouverneur Decaluwe, types als Tommelein ... die als ze dan zelf betrapt zouden worden zouden voor de camera zouden staan bleiten dat ze verkeerd waren en het nooit meer zullen doen, met achteraf natuurlijk nul komma nul gevolgen voor hun politieke carrière.
Nultolerantie die natuurlijk zal moeten gecontroleerd worden door politiemannen die hun kerst- en nieuwjaarsfeestje in beperkte kring moeten opgeven omdat Van Quickenborne, Decaluwe en Tommelein wel zelf uitgebreid - en intussen zelf de coronamaatregelen overtredend - zullen tafelen al of niet in beperkte kring.
Nultolerantie maar op maandag 4 januari mogen onze kinderen weer en masse met het openbaar vervoer naar de schooltjes om elkaar daar "zeker niet" te gaan besmetten ... het is wellicht louter toevallig dat net nu - anderhalve week nadat de merendeel van de leerlingen niet meer op school moeten zijn (examens, klassenraden) dat de cijfers stabilseren ?
RSC Anderlecht en de Nationale Loterij bieden 50 kinderen van het personeel van de Brusselse Iris-ziekenhuizen tijdens de kerstvakantie een gratis sportstage aan.
Politie valt ponykamp binnen op eerste dag: “We moeten streng zijn”. De lokale politie Denderleeuw-Haaltert is maandag binnengevallen in de hoeve van BV Royalty Horses in Heldergem waar een vakantiekamp rond pony’s was gestart. Een twintigtal kinderen van vijf tot tien jaar begon maandag aan hun ponykamp in een rvierkantshoeve in de Heldergemstraat. De eerste kampdag werd meteen ook de laatste.
Waar zit het verschil? Beide artikelen terug te vinden in het nieuwsblad.
Politie valt ponykamp binnen op eerste dag: “We moeten streng zijn”. De lokale politie Denderleeuw-Haaltert is maandag binnengevallen in de hoeve van BV Royalty Horses in Heldergem waar een vakantiekamp rond pony’s was gestart. Een twintigtal kinderen van vijf tot tien jaar begon maandag aan hun ponykamp in een rvierkantshoeve in de Heldergemstraat. De eerste kampdag werd meteen ook de laatste.
Helemaal. Een TV studio is hermetisch afgesloten en ze zitten op 2 centimeter van elkaar in plaats van 3 centimeter in Charleroi.
Daarom :E10ne schreef: ↑22 december 2020, 15:57 RSC Anderlecht en de Nationale Loterij bieden 50 kinderen van het personeel van de Brusselse Iris-ziekenhuizen tijdens de kerstvakantie een gratis sportstage aan.
.
Laatst gewijzigd door anonymous op 22 december 2020, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zo is 't niet plezant meer, als jij ook al begint door de hypocrisie te zien. Waar is de tijd dat we elkander regelmatig het vuur aan de schenen legden.geebee schreef: ↑22 december 2020, 15:06In tijden dat een Hongaars Europarlementariër en lid van een homohatende partij betrapt wordt op een homofeestje, in tijden dat voetballertjes voor de camera elkaar mogen bespringen langs voor, langs achter, elkaar mogen aflikken van voor en van achter, in tijden dat Kanye West staat te blinken op een instagramfoto met een trotse restaurantuitbater ... in die tijden zou er dan jacht gemaakt worden op omaatjes die clandestien haar kinderen en kleinkinderen op bezoek krijgt.
Nultolerantie heet zoiets ... a la tete du client natuurlijk. Wees altijd op je hoede voor diegenen die staan te roepen om nultolerantie, types als Van Quickenborne, types als op het zijspoor-gezette-gouverneur Decaluwe, types als Tommelein ... die als ze dan zelf betrapt zouden worden zouden voor de camera zouden staan bleiten dat ze verkeerd waren en het nooit meer zullen doen, met achteraf natuurlijk nul komma nul gevolgen voor hun politieke carrière.
Nultolerantie die natuurlijk zal moeten gecontroleerd worden door politiemannen die hun kerst- en nieuwjaarsfeestje in beperkte kring moeten opgeven omdat Van Quickenborne, Decaluwe en Tommelein wel zelf uitgebreid - en intussen zelf de coronamaatregelen overtredend - zullen tafelen al of niet in beperkte kring.
Nultolerantie maar op maandag 4 januari mogen onze kinderen weer en masse met het openbaar vervoer naar de schooltjes om elkaar daar "zeker niet" te gaan besmetten ... het is wellicht louter toevallig dat net nu - anderhalve week nadat de merendeel van de leerlingen niet meer op school moeten zijn (examens, klassenraden) dat de cijfers stabilseren ?
Ik zal me maar weer concentreren op haelewyn
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik wil het graag oneens zijn met je maar tegen heksenjachten op "oudjes" die misschien voor de laatste keer Kerst en Nieuwjaar kunnen vieren met hun (klein)kinderen terwijl de grote heren (en daar reken ik ook de voetballertjes bij) sex- en andere feestjes geven in "exclusieve" kringen daar kan ik niet goed tegen.CarpeNoctem schreef: ↑22 december 2020, 17:48 Zo is 't niet plezant meer, als jij ook al begint door de hypocrisie te zien. Waar is de tijd dat we elkander regelmatig het vuur aan de schenen legden.
Ik zal me maar weer concentreren op haelewyn
De giromeisjes niet noodzakelijk. De oma's vind ik er ook over..
Als mijn oma nu nog leefde zou ik toch met haar contact zoeken als ze dat zou willen.
Wie dacht dat de grens met UK sluiten een folietje was :
In het Verenigd Koninkrijk zijn er in de afgelopen 24 uur 36.804 nieuwe besmettingen gemeld. Dat is het hoogste aantal dagelijkse besmettingen sinds het begin van de pandemie. Daarnaast stierven er ook 691 mensen aan het coronavirus. Dat is het hoogste dagelijkse aantal sinds mei.
(Nieuwsblad)
Als mijn oma nu nog leefde zou ik toch met haar contact zoeken als ze dat zou willen.
Wie dacht dat de grens met UK sluiten een folietje was :
In het Verenigd Koninkrijk zijn er in de afgelopen 24 uur 36.804 nieuwe besmettingen gemeld. Dat is het hoogste aantal dagelijkse besmettingen sinds het begin van de pandemie. Daarnaast stierven er ook 691 mensen aan het coronavirus. Dat is het hoogste dagelijkse aantal sinds mei.
(Nieuwsblad)
Laatst gewijzigd door haelewyn op 22 december 2020, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En we blijven verder stuntelen:
“Om de politieke vrede te bewaren”: woonzorgcentra die dinsdag al vaccins zouden krijgen, moeten wachten na klachten uit andere regio’s
“Om de politieke vrede te bewaren”: woonzorgcentra die dinsdag al vaccins zouden krijgen, moeten wachten na klachten uit andere regio’s
“Dat men in deze gezondheidscrisis de vaccinaties intrekt om de politieke vrede te bewaren, dat gaat er bij mij echt niet in. Of er nu in onze regio of elders voor het eerst gevaccineerd wordt, maakt toch niets uit. Het belangrijkste is dat we nu eindelijk konden starten met de vaccinaties. Laat ons hopen dat er de komende weken geen grote corona-uitbraak in één van die vier woonzorgcentra komt nu de prikjes uitgesteld worden.”
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.